• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ремаркетата порастват, но стават по-леки

Започната от Trucker_Boy, Събота, 26 Ноември, 2011, 17:58:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy



В навечерието на международното изложение за ремаркета и полуремаркета Trailer 2011, което се провежда в белгийският град Кортрейк, се състоя международен симпозиум на Mercedes-Benz. Темата на събитието бе ,,The new Actros Truck & Trailer" или как да се получи перфектната симбиоза между влекач и полуремарке. Участие в проявата взеха ръководители и специалисти от поделението за развитие и разработки на Mercedes-Benz Truck и експерти от водещи европейски производители на ремаркета.Томас Еши, управляващия директор по технологиите в Kögel е запознал участниците как работи в тази насока големият южногермански производител. В Kögel се стремят да постигнат намаляване на теглото на полуремаркетата, а от там – икономия на гориво и повече полезен товар, чрез специфични методи за изчисление и симулационни модели, използвани при космическата техника. Високоякостни стомани и най-модерни композитни материали допринасят за оптимизиране на теглото. Работи се в тясно сътрудничество с университети и центрове за компетентност по въпросите на аеродинамиката. Произвежданите в момента полуремаркета и ремаркета, като Kögel Mega Trailer и Kögel Euro Trailer, вече са с оптимизирано тегло. Съвременните производствени методи вече дават резултата и водят до видимо намаляване на разхода на гориво. Полуремаркето Kögel Mega Trailer, показани на изложението има няколко специфични предимства. При външна височина от 4 метра полуремаркето предлага вътрешна височина от 3 метра. Теглото на носещата рамка е намалено, като същевременно се запазва нейната стабилност. На практика товарният обем е увеличен с 10 процента, чрез удължаване на товарното пространство с 1,3 метра. Източни : www.kamioni.bg
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Бриги Магнито

Е тва убаво ма ,нема ли ги дуа ветъро кат олекнаха толкоз или важно е икономията па ,че празно дуе ли ветър не мое да оди са подробности.
Некогиш гледах как връзваха контейнерите за тополите са ,че се накефим да видим новите ремаркенца де ше ги връзват. :D :D :D :D
Баах таз икономия оно си стана заболяване.


Бриги Магнито



admin

Цитат на: Бригадира - Неделя, 27 Ноември, 2011, 10:40:16Е тва убаво ма ,нема ли ги дуа ветъро кат олекнаха толкоз или важно е икономията па ,че празно дуе ли ветър не мое да оди са подробности.
Некогиш гледах как връзваха контейнерите за тополите са ,че се накефим да видим новите ремаркенца де ше ги връзват. :D :D :D :D
Баах таз икономия оно си стана заболяване.

Празно може и да не е толкова устойчиво при вятър. Обаче пък свалянето на височината на пода на ремаркето спрямо пътя ще е благоприятно за устойчивостта.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

driver1

    Може би трябва да се предвиди възможността да се кара и с отворени щори? Такива ремаркета съм виждал в Англия.

Бриги Магнито

Цитат на: driver1 - Неделя, 27 Ноември, 2011, 13:23:44
    Може би трябва да се предвиди възможността да се кара и с отворени щори? Такива ремаркета съм виждал в Англия.
Е арно ,ма тогава бем ти съпротивлението настана мислим и целата далавера с икономисването я дуна ветъро,па бем ли го мое и да не.
Бе се тая я само си спамих за спорто,не ми обръщайте внимание.


Mandor

Елементарно. Едно време Жигула зимата се караше с бордюр в багажника. И това така- нещо в него, да тежи и готово.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.