• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ивеко Стралис 460 ECO

Започната от mischon, Петък, 30 Декември, 2011, 10:49:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

mischon

Здравейте. От скоро карам най новия модел на Ивеко Стралис с автоматична кутия.Товарите които возим са течни а цистерните без прегради.Този модел не фиксира предавателната кутия на ръчен режим както предните модели,като се разлюлее товара става кошмар.Въпросът ми е, има ли някакво скрито меню за ръчен режим на превключване на предавките? Благодаря.

mischon


stanche

И няма никъде копче/бутон Мануал ?
Не карам бързо - летя бавно :) !!!

stanche

Не карам бързо - летя бавно :) !!!

georgi87

Баце намери сайта на Ивеко и ги питай.Или намери форум ако има.

kkkvd

Като се натисне втори път D, преминаваш на SEMI автоматични и от там от дясната ръчка, като го натиснеш пак, връщаш на Автоматични От място, като се задържи копчето D или R за повече от 2 сек, включва се 1-ва или задна бавна
Верно е стара темата, ама никой не уточнил.

lefterow


driver1

Имам нещастието в момента да работя с такъв Страдалис, само че е 500к.с. и откровено казано това само прилича на камион. Вложена е инженерска мисъл и потенциал за внедряване на разни излишни екстри, а основни неща не са направени както трябва. Електрониката не струва, бълва грешки, слаба конструкция, неподходящи материали...За да си настроиш печката трябва да свалиш горното легло и да заемеш странна поза. Единственото впечатлително нещо си е мощността на мотора - все пак 500 к.с. са си 500 к.с. Но за толкова пари - толкова!

kkkvd

#6
С 13 тона, по А26 след Клермон-Феран и моста Мийо, направо се насра, толкова пък да е калпав... ни моторната държи, ни охлаждане смогва, ретардер липсва и по-добре, че тогава и надолу щеше да мре... тогава се псувах, че не минах през Лион
Потвърждавам, че е голяма недомислица Ивекото. Впрочем какви са тия камиони, дето за да им видиш маслото вдигаш кабина???!? То не е само Ивеко..
Иначе ги купуват, че евтини, вземеш 50, 2-3 гешенк..
Нашия началник много ги уважава, заедно с холандските прехвалени Шкоди...

клермон-феран
лион
ефтини
шкоди

    Добре пишеш, ама все има по едно съществително собствено име, с малка буква, в случая повече!!!

Tihomir78

 ;D ;D ;D Явно за началника ти определяща е цената. То не че за повечето не е.....

kron

Колега може би защото по Европа шофьорите не гледат дали има масло,евентуално  на компютъра иначе щеката е за сервизите ;D.

kkkvd

Ми то на половината от камионите датчиците им не работят, най-сигурна си пръчката на маслото. Ивекото пак добре че не се вдига много, ама дафа е несгоден

Tihomir78

То се предполага като се прецака някой датчик и бегом у сервиза. Ама стиснатите чорбаджии го спестяват това. Пък и в интерес на истината БГ сервизите не са на ниво. Дано не обидя някой но това е за повечето къде оторизирани къде не.  Иначе както щеката е най-сигурния начин, така едни колеги наливали масло, наливали докато не преляло от гърловината. Ама затова има шофьори и шофьори......

kkkvd


Tihomir78

Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Неделя, 26 Август, 2012, 21:24:24
Кьорав масло не налива ;D
А бе не че са кьорави ама е малко дълго за обяснение. Все пак след 3-4-5-10л все ще се сетиш че има причина да не го хваща щеката  ;D ;D ;D ;D

loshdancho

Тия да не би да са наливали в радятора?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Tihomir78

Цитат на: loshdancho - Неделя, 26 Август, 2012, 23:53:14
Тия да не би да са наливали в радятора?
;D ;D ;D не , това е на Актрос пък там трудно може да ги объркаш. Просто долния край на тръбичката къде води щеката в картера е бил измъкнат и реално щеката не влиза в картера а остава отвън.

Tihomir78