Кабели за светлините
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 17:11:22 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Кабели за светлините  (Прочетена 37905 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #30 -: Понеделник, 20 Февруари, 2012, 09:09:47 »
ОтговорОтговор

Искаш да кажеш здрав кабел, за да го прозвъниш и да направиш схема кое, къде отива . Намигване
 Схванах накрая.  Ухилен

Добро утро! Най-после се разбрахме. Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Понеделник, 20 Февруари, 2012, 09:09:47 »

 Активен
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #31 -: Понеделник, 20 Февруари, 2012, 16:14:05 »
ОтговорОтговор

Не можах да разбера коя букса се е прецакала, към камиона или към ремаркето. Ако е към камиона е по-сложно, но за няколко минути може да стане. Все пак трябва да си има идея какво се прави. Инсталацията на ремаркето си е както трябва. Започва се прозвъняване на всеки кабел по ремаркето и което светне се записва къде е. После се реди буксата на камиона. Ако е към ремаркето повредената букса е по-лесно. От камиона си пускаш мигачи, габарити, стоп и си ги виждаш къде са. Правиш си схема и ги вържиш. Преди 2 години с лека кола и ремарке. Пътувах Русе - Пловдив. През едни села край Русе минах, но кабела провиснал, закачил се някъде и се изтръгна буксата на колата. Беше тотално счупена, че си вързах кабелите директно без букса. Така ходих до Пловдив и се върнах. Тука си купих нова букса и я смених. Хубаво е да се измисли някакво решение. Без светлини си е много рисковано. Поне мигачи, стопове и габарити могат да се пуснат винаги. А после ще се възстанови както трябва.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Понеделник, 20 Февруари, 2012, 16:14:05 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #32 -: Понеделник, 20 Февруари, 2012, 19:32:11 »
ОтговорОтговор

Както написах по-горе, от страната на влекача няма проблеми. Там и двете букси са с надписани клеми. Проблемът е от другата страна.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #33 -: Вторник, 21 Февруари, 2012, 17:41:20 »
ОтговорОтговор

Ами щом на камиона всичко си е надписано, търсиш кой кабел за къде е на ремаркето. Пускаш една маса на шасито на ремаркето. И с един + по всеки кабел. Гледаш кое светва. Ако уцелищ масата би трябвало да изкри леко. Но това късо не мисля че би повредило нещо. Това е възможно най-малкото зло което ти се е случило. Работа за не повече от 10-15мин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #34 -: Вторник, 21 Февруари, 2012, 17:45:54 »
ОтговорОтговор

Колега, нали написах, че изгорях десетина бушона и нищо не стана. Нямаш представа колко трудно се редят 13 клеми при 15 възможни. Като тото 6 от 49 е. Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #35 -: Вторник, 21 Февруари, 2012, 21:49:07 »
ОтговорОтговор

Аз нямам предвид да налучкваш кабелите от буксата на калона към ремаркето. Вземаш си един + от акумулатора, маса пускаш на шасито на ремаркето. Така няма опасност за бушоните. Те са предвидени да изгорят след като окасиш системата. Другия вариянт е с мултицет, ама е малко вероятно в такава ситуация да имаш под ръка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #36 -: Вторник, 21 Февруари, 2012, 22:15:09 »
ОтговорОтговор

Аз нямам предвид да налучкваш кабелите от буксата на калона към ремаркето. Вземаш си един + от акумулатора, маса пускаш на шасито на ремаркето. Така няма опасност за бушоните. Те са предвидени да изгорят след като окасиш системата. Другия вариянт е с мултицет, ама е малко вероятно в такава ситуация да имаш под ръка.
Ти май не четеш. Как ще намериш местото на 13 кабела от 15 клеми, от които само по 8или9 има ток и са захранени , другите  са оставени FREE.
 Дори и в ремаркето са FREE отдлно имаш 2 маси и  3 букси,.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Georgi R420
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 11
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #37 -: Неделя, 20 Май, 2012, 07:38:38 »
ОтговорОтговор

Колега вържи по тая схема
http://www.aspoeck.at/uploads/download/94_53_Standardsteckplan_24V.pdf

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #38 -: Неделя, 20 Май, 2012, 10:28:20 »
ОтговорОтговор


Най-после някой да даде пълна и точна информация. Благодаря и прикрепям файла, за да бъде налице в случай на нужда.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter


* 94_53_Standardsteckplan_24V.pdf (34.57 KB - свалено 538 пъти.)
Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #39 -: Неделя, 20 Май, 2012, 10:31:16 »
ОтговорОтговор

Едно +че от мен!
Доста добре е направено по видове стандарти и кабели.
Стига да му разбираш....  и някой да не е пипал преди теб по клемите на кутиите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
stamenov1
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #40 -: Понеделник, 02 Март, 2015, 18:44:39 »
ОтговорОтговор

Тук има схемите на всички видове конектори за 12 и 24 волта.
http://en.wikipedia.org/wiki/Trailer_Connector/ISO#Trailer_connector_between_heavy_duty_trailer_and_heavy_duty_truck

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ХОРА КАРАЙТЕ РАЗУМНО! УМНИЯТ ОТСТЪПВА !!!
ПРАВЕТЕ ДОБРО, ЗАЩОТО ЗЛОТО В СВЕТА И БЕЗ ТОВА Е МНОГО!!!
Етикети:
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!