• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Каква композиция предпочитате да карате:прицеп,хенгер или хенгер с люлка?

Започната от georgi87, Петък, 13 Януари, 2012, 00:10:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Кое ви допада и предпочитате да карате?

Прицеп
Хенгер
Хенгер люлка

ivopifeca

За каране предпочитам камион с ремарке-лафетно,тоест сьс завиващ преден мост,обаче иначе си е-един камион караш,обслужваш два ;)

ivopifeca


Бриги Магнито



Бриги Магнито



Mandor


Това е колесар- за дълги товари. Мисля че за него даже и кат."Е" не искат..
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

abator

Аз си харесвам полуремаркето. Една хубава щоричка ми е идеална.  ;)

imter

Преди предпочитах прицеп,но откакто хванах цаката на хенгера за каране назад,с него ми е много по-лесно ;).

pumix

Цитат на: ivopifeca - Петък, 13 Януари, 2012, 17:52:42
За каране предпочитам камион с ремарке-лафетно,тоест сьс завиващ преден мост,обаче иначе си е-един камион караш,обслужваш два ;)
Лафет мислим на влекачо се тура дет сеца полуремарке и нема завиващ мост.Кво е това лафетно със завиващ преден мост
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

ivopifeca

Ами,колега,на това ремарке се казва лафетно,поради това,че предният му мост завива посредством лафет.Загледаи някога,ако имаш вьзможност такьв тип ремарке точно каква е конструкцията на предния му  мост :)

driver1

В Швеция тази идея е доразвита - на соло камион е прикачен колесар с лафет на който пък е прикачено прицепно ремарке. Доста дълга композиция се получава.

pumix

Цитат на: ivopifeca - Събота, 14 Януари, 2012, 12:38:52
Ами,колега,на това ремарке се казва лафетно,поради това,че предният му мост завива посредством лафет.Загледаи някога,ако имаш вьзможност такьв тип ремарке точно каква е конструкцията на предния му  мост :)
Схванах за какво ми говориш,не съм разбрал правилно.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

dino412

Цитат на: ivopifeca - Събота, 14 Януари, 2012, 12:38:52
Ами,колега,на това ремарке се казва лафетно,поради това,че предният му мост завива посредством лафет.Загледаи някога,ако имаш вьзможност такьв тип ремарке точно каква е конструкцията на предния му  мост :)
Нема лафет в ремарке.Ремаркето свива посредством един кръг с ролки закачен твърдо на колесара и вкаран в друг кръг захванат на рамата.Това е нещо като лагер и му казват чекръг.На времето за Т150 тракторите имаше Руски ремаркета с подобие на лафет на които на втората година експлоатация първо тръгваше теглича с моста и тогава останалото и спираше в същия ред.Някой от ремаркетата тип люлка се закачват към камиона наместо с буфер с един малък лафет подобен на прицепите.
А сега по темата. Твърдо хенгер.Камион с ремарке но не люлка.Това чудо влиза на всякъде като змия.А можеш ли да го караш и назад кефа просто е неописуем особено като го намъкнеш в некой тесен склад назад под прав ъгъл и другите те гледат с увиснали ченета като извънземно.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

Е аз като не мога ,да карам хенгер също ми увисва ченето. С един 110куб. ходих навремето за Италия  - след 45 мин. мъка  да паркирам на рампа.  Ама кой да ми каже как се кара .После съм правил  маневри за кеф с една мадарка по кариерата ама там е лесно ,защото се вижда над капаците на ремаркето.
  Затова твърдо за Прицепа или в краен случай  ремарке на люлка.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

#26
Значи са кръгове и чекръци, не е лафетно ремарке???Искам да помоля някои компетентен, ако може да извади отнякъде подходяща литература и най-накрая да разбереме на кое, как се вика-хенгери, менгери и т.н. :-\




    "Ь" и "Ъ", са различни букви. На фонетична X=Ь и Y=Ъ.

Mandor


Не се вижда много добре начина за завъртане на предните колела от теглича.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Димитър Гебшеменов

мразим когато се ебават с мен...ебават ли се с мен-значи се подиграват с моето семейство.....а подиграят ли се с него-не давам гаранции за това какво ще направя....успех на работодателите..........При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, вътрешното не отговаря на външното.

dino412

Цитат на: loshdancho - Неделя, 15 Януари, 2012, 18:03:52
Е аз като не мога ,да карам хенгер също ми увисва ченето. С един 110куб. ходих навремето за Италия  - след 45 мин. мъка  да паркирам на рампа.  Ама кой да ми каже как се кара .После съм правил  маневри за кеф с една мадарка по кариерата ама там е лесно ,защото се вижда над капаците на ремаркето.
  Затова твърдо за Прицепа или в краен случай  ремарке на люлка.
Това не Те прави с нищо по-лош шофьор от другите.Аз съм карал само с ремарке и веднъж ми се наложи да подкарам за 10-15км полуремарке е вервай Ми........щех да бутнем половината град с тоа дзвер.Що смех и бъзици от колегите отнесох после.....Двата вида композиций се карат коренно различно като не включвам ремарке люлка. Там пък е съвсем друга бира ни е ремарке ни е полуремарке некакво много лъжовно.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.