Автовлакове
Форум на българските шофьори
Събота, 20 Април, 2024, 11:16:00 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3 4 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Автовлакове  (Прочетена 43864 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Volvo FH16 700
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 108
Теми: 3



Активност
0%

Volvo FH™ Trucks Fan


WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 02:06:16 »
ОтговорОтговор

На времето говоря за началото на осемдесетте години в нашия дап имаше четири или пет автовлака самосвали и мисля три или четири бордови.Бяха с осем тон ни ремаркета тия дето ги правеха в Елена.Сега се сещам че имаше един, срещал съм го по пътищата с влекач, полуремарке и отзад с едно осемтонно двуосно.Мисля че беше от Ловешкия дап ама вече ми се губи от паметта.Ако има някой от тия времена да помни нещо нека помогне.Жалко че тогава техниката за снимане беше само смяна8 по младите може и да не знаят за какво иде реч,та няма снимки от тия времена.Пък и кой се е сещал за това  Ухилен
Нали,кой да знае че ще дойдат времена когато камионите ще станат И хоби И професия Усмивчица за мен лично в момента са все още само хоби,надявам се да ми станат и професия,колкото се може по-скоро Плезещ се

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 02:06:16 »

 Активен
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +81/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #16 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 11:18:42 »
ОтговорОтговор

Много е интересно да се видят различни видове и начини на транспорт. Представлява си тръпка да се качиш на подобна машина. Поне за мене е така и с интерес съм пробвал когато имам възможност нова техника. Но за ежедневна работа не мога да я върша. В един момент всичко което го правя всеки ден ми е отекчаващо. Работил съм в САЩ с бус за пътници. Маршрута ми беше около 10км в едната посока. Когато имаше пътник си не усещах кога съм го минал, но на празния курс съм заспивал на волана. Улиците прави, еднопосочни и имах чувството че се пътува с часове. Радиото въртеше 10 песни и доиде време че и то не ми помагаше. Усещал съм се на няколко пъти да заспивам на волана нощно време. Слава богу не съм имал инциденти.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 11:18:42 »

 Активен
Volvo FH16 700
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 108
Теми: 3



Активност
0%

Volvo FH™ Trucks Fan


WWW Ел. поща
« Отговор #17 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 12:30:05 »
ОтговорОтговор

Да си призная честно и аз бих се отегчил от еднообразната работа.Но искам да се кача и да видя и усетя какво е,не само като пътник да навра камерата в страничното огледало така че шофьора да не вижда нищо в него,за да снимам автовлака,но и като шофьор,да усетя как се движи цялата композиция,да се озоря на някой по,тесен завой,и малко да се пробвам на задна Ухилен
И отново интересни видеа,първото е от Канада Усмивчица камиона естествено Volvo Плезещ се не ме питайте за модела,не ги познавам американските им модели,по този въпрос мисля Инчето ще каже Смотан
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=dKpJyIbEfDc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=dKpJyIbEfDc</a>
Ето също и една Scania,хареса ми как маневрира само и само да се намести така че да го вкара отведнъж
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NBUvQ1WbQG4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=NBUvQ1WbQG4</a>
И отново интересна гледна точка от автовлак Усмивчица
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GU9ootWMWVM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GU9ootWMWVM</a>
Само едно ще ви кажа,за мен истинските автовлакове са в Австралия.Композициите от този сорт които се правят в Скандинавските страни не са никакви автовлакове въпреки че принципно се водят такива.Ако става въпрос в Австралия има същите композиции но с две полуремаркета а не с едно както на снимката.Така че ние в Европа нищо не знаем,това е моето мнение.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1818/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #18 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 12:36:52 »
ОтговорОтговор

Баце пътищата са други брщ пак ти ричам тук теснотия,байри ,трафик и иляди неща ,там пустош ,широко ,път макадам или черен от де да минеш се си по пътя  Намигване за това при тях няма ограничения в дължината,рядко нейде из села и паланки да ти отеснее ,но ето има варианти-разкачаш и проблема ти никъв.

Относно пробването ,лошо няма ,но с акъл,че от некой проби боли глава. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


georgi87
Потребител герой
*****

Рейтинг: +107/-257
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 8



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #19 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 16:50:05 »
ОтговорОтговор

Аз па да ви кажа на мене си ми е доволно да карам обикновен влекач с обикновенно полуремърке 13.60м стига да се искарват добри пари изобщо неща да се права на голем шофьор с тия автовлакове дано никога ги не разрешат в България и Европа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bizzart
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-11
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #20 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 16:59:57 »
ОтговорОтговор

Аз па да ви кажа на мене си ми е доволно да карам обикновен влекач с обикновенно полуремърке 13.60м стига да се искарват добри пари изобщо неща да се права на голем шофьор с тия автовлакове дано никога ги не разрешат в България и Европа.
Ама те в Бг си бяха разрешени горките Мадарки как ги влачеха незнам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +81/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #21 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 17:42:16 »
ОтговорОтговор

Че какво и е на мадарката че да не ги влачи. То да се влачи е по-лесно от колкото да се носи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bizzart
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-11
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #22 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 19:30:44 »
ОтговорОтговор

Че какво и е на мадарката че да не ги влачи. То да се влачи е по-лесно от колкото да се носи.
Абе да те натоваря с 42 45 тона да те видя колко ще държи тази мадарка?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +81/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #23 -: Вторник, 14 Февруари, 2012, 22:49:01 »
ОтговорОтговор

Сигурен съм че ще се справи. Не казвам че ще бяга, но за времето си е напълно прилична. Виздал съм газ 53 с булгаров двигател, как пълна дърпа и пълно ремарке. А на мадара сме правили надстройка за жито и събираше почети 15т жито. Направихме с такава 4 курса и на последния при изсипването счупи ресор. А с 15т си вървеше прилично с 60-70км/ч. А когато са се движили тези композиции не мисля че са били товарени малко.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bizzart
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-11
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #24 -: Сряда, 15 Февруари, 2012, 01:16:40 »
ОтговорОтговор

Сигурен съм че ще се справи. Не казвам че ще бяга, но за времето си е напълно прилична. Виздал съм газ 53 с булгаров двигател, как пълна дърпа и пълно ремарке. А на мадара сме правили надстройка за жито и събираше почети 15т жито. Направихме с такава 4 курса и на последния при изсипването счупи ресор. А с 15т си вървеше прилично с 60-70км/ч. А когато са се движили тези композиции не мисля че са били товарени малко.
А аз не съм съгласен с теб,че са товарени малко първите мадарки закачили 2-ро ремарке знаешли от каде са от кои град.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +81/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #25 -: Сряда, 15 Февруари, 2012, 13:28:53 »
ОтговорОтговор

А аз не съм съгласен с теб,че са товарени малко първите мадарки закачили 2-ро ремарке знаешли от каде са от кои град.
Не знам от кой град са били, но не мисля че с второ ремарке са били натоварени с по-малко от 20т. Мадарата е 8т, първото ремарке също е 8т, а вторито е 4т. Допустимото е 20т. Но с земна маса и камъни си мисля че може и повече

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Стоян
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 28
Теми: 2



Активност
0%


Stoyanov62
« Отговор #26 -: Сряда, 15 Февруари, 2012, 17:20:53 »
ОтговорОтговор

Аз където писах за самосвалните автовлакове возеха кварцов пясък по 9+8+8 тона от Сеново до Попово и прицепите караха по 25т. с големите Толбухински полуремаркета.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

100ЯН
bizzart
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-11
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #27 -: Четвъртък, 16 Февруари, 2012, 02:28:41 »
ОтговорОтговор

Ами виждал съм кантара как показва товар (Пшеница) на мадарки и европеики 40 45 тона зърновози колите бяха на Милушев от Полски Тръмбеш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #28 -: Петък, 16 Март, 2012, 17:02:43 »
ОтговорОтговор

Двуосен камион с двуосно ремарке made in Bulgaria с доработка и "тунинг инжинер бай Ганьо" демек моя милост.
Те Ви кантарна бележка те Ви камиона и не спорете:

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* IMGP5389.JPG (172.26 KB, 1024x768 - видяно 1803 пъти.)

* DSC01995.JPG (252.71 KB, 1280x960 - видяно 1947 пъти.)
Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #29 -: Петък, 16 Март, 2012, 18:34:20 »
ОтговорОтговор

Евалата dino412 ПРИЗНАЛ СЪМ ТЕ. Но не слагай снимки на които може да се види- кога и от къде за да не пострадаш...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!