• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Паричен отчет

Започната от Don_Bazilio, Петък, 02 Март, 2012, 20:48:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Don_Bazilio

Колеги, предлагам да обсъдим един примерен паричен отчет. Не претендирам за авторски права и всеки, който го хареса - може да си го разпечата. Не забравяйте да изтриете червените букви и цифри - те са пример!!!  Ако нещо не Ви допада - променете го и го качете отново тук. А на мен - "Стига ми тая награда, да каже нявга народа..." е, те на Дон Базилио му слагам едно плюсче за рейтинга! Очаквам мненията Ви и Вашите препоръки.

Don_Bazilio


SEMPER

Според мен най просто и лесно е като се плаща с карта - 21 век сме все пак.

Избягват се трънски курсове,прецакване с плащане на по високи такси, няма възможност да се открадне кеша. и т.н.

И извлеченията за трансакциите са перфектния отчет. И извън него биха останали някакви съвсем дребни неща.ако са плащане в брой.

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Don_Bazilio

Цитат на: SEMPER - Петък, 02 Март, 2012, 21:01:22
Според мен най просто и лесно е като се плаща с карта - 21 век сме все пак.

Избягват се трънски курсове,прецакване с плащане на по високи такси, няма възможност да се открадне кеша. и т.н.

И извлеченията за трансакциите са перфектния отчет. И извън него биха останали някакви съвсем дребни неща.ако са плащане в брой.


Съгласен съм с това, но за всяка транзакция си излиза бонче. Включително и за горивото, и за таксите, плащани с карти. Би могло графите валута3 и валута4 да станат Гориво и Такси, нали? Така няма да се загуби нито един документ.

LKW

За да си направиш правилно отчета трябва да се пазят бележките от платено   гориво , пътни такси , паркинги и други разходи повреме на пътуването.В един тефтер се пише кога,къде,колко,на колко километра си преди и след зареждането(и колко си изминал с предното зареждане) всяко зареждане с гориво , пишеш си всички разходи по време на пътуването и бележките си ги ловиш с кламери(примерно) за страниците на тефтера.За да се направи правилния отчет на края трябва да си водиме сметките по време на самото пътуване.Всеки сам си избира начин на записването и воденето на тези данни.Към всичко това можем да добавим и една елка и два три химикала с различен цвят за по лесно ориентиране.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Don_Bazilio

Безспорно е, че свикналият да пише в халваджийския тефтер трудно се отучва да го прави. Както каза LKW, въпрос на личен избор. Предлагам Ви обновената версия на отчета с 2 страници-втората е за горивото. Очаквам препоръките Ви за този отчет.

Бриги Магнито

Малиииииииии мноо писане бре момци ,мойта натурка не пише седа при шефо ,вади се една елка и се смета накрайо шефо винаги казва са немам утре,че ти ги дам и отчета е завършен. ;)


Don_Bazilio

За 40 часа темата е прегледана от 121 колеги и файла с отчета е бил свален 35 пъти. Остава ми удовлетворението, че все пак съм помогнал на някого с този отчет!

Бриги Магнито

Цитат на: Don_Bazilio - Неделя, 04 Март, 2012, 11:52:13
За 40 часа темата е прегледана от 121 колеги и файла с отчета е бил свален 35 пъти. Остава ми удовлетворението, че все пак съм помогнал на някого с този отчет!
Баце мъдро,но да те светна нещо за да се види отчета ,то той трябва да бъде свален. ;)


Don_Bazilio

Нали и аз това писах - свален е вече 48 пъти... Искам да уточня: Сваляйте последната версия.

Don_Bazilio

За 60 часа темата е посетена 216 пъти и е свалена от 79 потребители. Ако някой има препоръки - нека ги сподели, за да го променя.

мераклия

Точно така,браво за темата,полезна е за такива като мене-кандидат шофьори.едно+
Мъдрецът се самоизгражда,а глупакът живее само за да умре.

мераклия

Мъдрецът се самоизгражда,а глупакът живее само за да умре.