Най-доброто ремарке ?
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 20:06:24 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Кое според вас е най-доброто транспортно ремарке ?  (Всеки има право на 3 гласа)
Schmitz
Krone
Kögel
Kässbohrer
Schwarzmuller
Fliegl
Fruehauf
FAG
Humbaur
Zorzi
SAMRO
Rolfo
Други

Страници: 1 [2] 3 4 ... 7   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Най-доброто ремарке ?  (Прочетена 45757 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +357/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 986
Теми: 35



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #15 -: Неделя, 20 Март, 2011, 14:18:06 »
ОтговорОтговор

Колеги,а имате ли впечатление за марката "Швингеншльогел"-на бългаски,защото на немски трудно ще го напиша Усмивчица.Работих с такава марка ремарке-цистерна и на няколко пъти ми се е налагало да търся различни части за него,като всеки път в магазините ме гледаха с учудване и питаха,дали точно произнасям марката Усмивчица.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Неделя, 20 Март, 2011, 14:18:06 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #16 -: Неделя, 20 Март, 2011, 14:19:00 »
ОтговорОтговор

За пръв път чувам за такава марка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Неделя, 20 Март, 2011, 14:19:00 »

 Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +357/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 986
Теми: 35



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #17 -: Неделя, 20 Март, 2011, 14:20:41 »
ОтговорОтговор

И аз доста се рових в Гугъл и намерих някакви данни,но като цяло се оказва световно неизвестна Ухилен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #18 -: Неделя, 20 Март, 2011, 14:21:24 »
ОтговорОтговор

А ето как някои правят транспорт в Германия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Tractor.JPG (491.29 KB, 1280x1024 - видяно 528 пъти.)
Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +357/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 986
Теми: 35



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #19 -: Неделя, 20 Март, 2011, 14:23:39 »
ОтговорОтговор

Каква е композицията,трактор с колесар+полуремaрке?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Неделя, 20 Март, 2011, 19:40:13 от imter » Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #20 -: Неделя, 20 Март, 2011, 19:19:02 »
ОтговорОтговор

Ами нещо подобно е, но не успях да направя по-хубава снимка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
BoBy_BoY
Потребител герой
*****

Рейтинг: +140/-55
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Netherlands Netherlands

Публикации: 825
Теми: 45



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #21 -: Неделя, 20 Март, 2011, 19:33:30 »
ОтговорОтговор

А ето как някои правят транспорт в Германия.
     Малиии,тази смрад съм я виждал! Ако знаете кво се кара-биологична тор!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #22 -: Неделя, 20 Март, 2011, 21:12:48 »
ОтговорОтговор

А ето как някои правят транспорт в Германия.
     Малиии,тази смрад съм я виждал! Ако знаете кво се кара-биологична тор!


Напълно си прав. Точно това ремарке не усетих дали мирише, но подобни на него се усещаха от километър. Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #23 -: Понеделник, 28 Март, 2011, 09:14:35 »
ОтговорОтговор

Trabosa  Не съм , сигурен да ли точно така се пишеше но   е  нещо  уникално здраво и  просто .
Само да ви кава 11 тона  тежи само платформата празна, товар 50 тона   товароносимост по  талон . 100  тона цимент  на торби  го товарят по арабския свят

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* images.jpeg (7.98 KB, 306x165 - видяно 558 пъти.)
« Последна редакция: Понеделник, 28 Март, 2011, 17:40:17 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #24 -: Понеделник, 28 Март, 2011, 11:57:04 »
ОтговорОтговор

И с колко оси е това ремарке, че го товарят със 100 тона?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
к100
Начинаещ
*

Рейтинг: +22/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 27
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #25 -: Понеделник, 28 Март, 2011, 13:57:54 »
ОтговорОтговор

И с колко оси е това ремарке, че го товарят със 100 тона?


Двуосно.През 80-те год.СО МАТ имаше такива рем. в Кувеит....
Влекачите бяха RENO TRH 305...Караше се цимент...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: Понеделник, 28 Март, 2011, 14:02:10 »
ОтговорОтговор

Силно се съмнявам, че двуосно ремарке ще издържи 100 тона. Не само, че натоварването на всяка гума на ремаркето ще е много голямо, но и голяма част от тежестта на товара ще трябва да се понесе от задния мост на влекача.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #27 -: Понеделник, 28 Март, 2011, 14:52:07 »
ОтговорОтговор

Не се съмнявай ,  попитай стари соматаджий .А проблема  с натоварването на диференциала е никакъв , защото влекача е 3-оси за претоварване  на това ремарке не  му пука от  100 тона. задното окачване  представлява  един огромен вагонен ресьор  , на който  в двата края на  главните лиса са хванати 2-те оси с огромни гуми ( с вътрешни с разглобяеми джанти !!!)размера не  го помня но  беше нещо от сорта 16 или 18/ 24  някои от иранците ,все още карат  с такива гуми на влекачите  ти сметни сам за какви товари става дума . 80 -100 тона .
П.П. ремаркето го има  горе на снимката

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
к100
Начинаещ
*

Рейтинг: +22/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 27
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #28 -: Понеделник, 28 Март, 2011, 15:46:56 »
ОтговорОтговор

Не се съмнявай ,  попитай стари соматаджий .А проблема  с натоварването на диференциала е никакъв , защото влекача е 3-оси за претоварване  на това ремарке не  му пука от  100 тона. задното окачване  представлява  един огромен вагонен ресьор  , на който  в двата края на  главните лиса са хванати 2-те оси с огромни гуми ( с вътрешни с разглобяеми джанти !!!)размера не  го помня но  беше нещо от сорта 16 или 18/ 24  някои от иранците ,все още карат  с такива гуми на влекачите  ти сметни сам за какви товари става дума . 80 -100 тона .
П.П. ремаркето го има  горе на снимката

 Ухилен ;DВлекачите също бяха с "вагонни ресьори" Празна композиция возеше по-лошо от лагерна количка....
Пак през 80-те имаше един период на командировки в Девня-циментовия завод .Тогава с двуосен влекач Берлие и двуосно ремарке Фрьоф /много нежно и кекаво/се товареха по 40-50 тона цимент...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #29 -: Понеделник, 28 Март, 2011, 17:36:22 »
ОтговорОтговор

Единственото такова ремарке съм виждал  в Перник преди 13 год. Незнам по какъв начин бе достигнало до там. но като го видях онемях с 36- 38 тона беше натоварено ( хладилен контейнер ) и не помръдваше от никъде ни гуми ни ресьори , като ги запитах какво е това ремарке  отговора беше - Трабоса бе братче ти не си ли виждал такова . Даже ми показа талона  да видя колко товароносимост му дават .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4 ... 7   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!