Американски камиони
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 17:11:12 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Американски камиони  (Прочетена 64330 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #75 -: Петък, 20 Декември, 2013, 03:38:18 »
ОтговорОтговор

Freightliner Columbia следва поради приликата си с последните два, разликата е само в предния капак и фаровете, които са като взети на готово от джип-а на мерцедес Усмивчица




И накрая последния от марката Freightliner Cascadia

Изцяло е нов, незнам за никакви прилики със старите модели, в повечето случай е оборудван с двигател Detroit DD15



Но Америка не е само Freightliner, по-късно ще ви запозня с най-големите по реитинг, престиж, търсене, и цена, кралете на вечния сблъсък, съперниците Kenworth и Peterbilt.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
Форум на българските шофьори
« Отговор #75 -: Петък, 20 Декември, 2013, 03:38:18 »

 Активен
ceko1969
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +70/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 134
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #76 -: Четвъртък, 09 Януари, 2014, 22:31:12 »
ОтговорОтговор

American,  закъсвате ли с тия камиони в тая мразовита зима дето ви е налегнала напоследък Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #76 -: Четвъртък, 09 Януари, 2014, 22:31:12 »

 Активен
RFF
Младши потребител
**

Рейтинг: +23/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 80
Теми: 0



Активност
0%


« Отговор #77 -: Четвъртък, 09 Януари, 2014, 22:54:50 »
ОтговорОтговор

American,  закъсвате ли с тия камиони в тая мразовита зима дето ви е налегнала напоследък Ъ?

Закъсват, хлъзгат се. Виж филма!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=l5_jtiL0SpM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=l5_jtiL0SpM</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #78 -: Понеделник, 26 Януари, 2015, 13:54:06 »
ОтговорОтговор

   Скоро лафих с едни братушки и те ми разправят защо има толкова много инциденти с американските камиони и какви са разликите с европейските.Американските камиони имат 2 предимства по-леки са/триосен влекач тежи 7,5тона/и са по издържливи/по-голям пробег от евроаналозите/.Всичко останало са само недостатъци/красотата е субективно мнение/:
   -по-старите до 2002-2004година са най-здрави защото нямат почти нищо електронно, по-новите имат АддБлу и ЕГР, а най-новите половината модели са еднакви с европейските Евро4,5 и 6. Например Детроит Дизел фактически е МП4, Паккар си е Даф ,Мак и Волво вече е само волво с 6 или 8 цилиндъра.
    Братушките много съжаляват,че вече не съществува Волво двигател за американския пазар,защото изкарвал по над 3 милиона километра, докато евроверсията с около 400000по-малко. Също вече не съществува Мерцедес двигател за американския пазар,заради еко изискванията. Той се слага на Фрайдлайнер познава се по фаровете от МЛ-клас и волан. Къминс-а е станал голям боклук и дава грешки в компа.
   -Мерцедес двигател за американския пазар е рядко срещан и трудно се намират части. Той е най-безшумния от всички американски двигатели,но въпреки това,е по-шумен от който ида е еврокамион.Шумът идва от всякъде/двигател,скорости,свалени стъкла,ако дърпаш хладилно полуремарке и зад теб/Следва разглобяване на табло и тапицерия,после слагане на дунапрен и пяна за изолация.
   -Кабината е алуминий и пластмаса, тоест живееш в панелка/лятато-горещо зимата студено/. Ако стъпиш на пода през лятато ще си изпържиш кожата. Но през зимата ще замръзнеш затова допълнително се поставя печка една по 3 или 4 киловата.
   -Инсталацията е 12волта, а не 24 и се преправя за полуремаркето. Заради дапълнителните консуматори слагаш трети акумолатор,ако си по на север ще ти трябва четвърти такъв./Това съм го чувал много пъти и не е ЕШК/
   -Спирачките нямат много общо с европейските,освен това налягането е различно и в резултат има много клипчета с катастрофи.
   -Дългото междуосие влошава управляемостта-по-лесна отиваш в канафката или насрещното. Тук се реже и скъсява шасито за да не станеш извънгабаритен.
   -Блокировките на диференцяла и полуоските трябва да се преправят, защото ако ги забравиш блокирани и бързо потеглиш се чупят.
   -Оригиналните фарове са майка си и баща си, затова се слагат руски.
   -Трябва да се провери предавателното отношение за да знаеш кога колко газ да дадеш и да не съкратиш живота на двигателя.
   -Частите са най-евтини в регионите на Санкт Петербург и Владивосток, защото има редовни контейнерни линий. В приволжието е ной-изгодно да караш Камаз. Специализираните сервизи и най-вече майстори са ограничени.
   Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #79 -: Сряда, 28 Януари, 2015, 13:36:50 »
ОтговорОтговор

  Километража е в мили,а резервоара в галони.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #80 -: Понеделник, 23 Февруари, 2015, 09:52:19 »
ОтговорОтговор

Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.
Аз като слушах мой познат мигрирал в Щатите малко  съжаляваше ,че е отищъл! Проблеми вика колкото искаш:
-Тия американци не могат да карат камиони,вероятно заради автоматичните скорости. Неграта ще изпаднат от кабината, защото седалката е с ганкстерски наклон. Индийците ще запалят камйона с тоя тамян, а в кабината полувината семейство. Китайците както в Илиянци не умират смисъл един ако умре и веднага идва друг с неговите документи. Незнам кримират ли ги, как влизат нелегално ама не намаляват. Началника ги строи на паркинга и им се кара, после може малко физзарядка. Латиносите са с най-голямо самочуствие и са опасни за себе си и околните-не могат да преценят дължината на полуремаркето. Както в Европа мюсулманите са най-големите сомоубийци и най-много рискови маневри правят. Той се обажда да наклевети някой,вика тия тъпанари шерифите мене спират и проверяват.
-Славянския акцент като го чуят и никой не ще да ти дава изгодни товари-май си купил колегата фабрика на 9-ти септември.Тия па наште българи масово купуват камиони не виждат, че нещата вървят на зле със всяка изминала година. Латиносите и неграта са монополисти и навлата са под и около долар за миля. Товарите се пренасочиха към Мексико се трябва да уча испански, горе доло закърпил английския.
-Цените на навлото падат единственото, което ни спасява засега е ниската цена на нефта.
-Новите модели камиони много са паянтови-само по сервизи си губиме времето.
-Повечето шофьори имат най-простата тираджийска книшка до 2 оси полуремарке и се подбиват цените.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #81 -: Вторник, 26 Януари, 2016, 23:57:27 »
ОтговорОтговор

Гарсониери, едностайни, двустайни и мезонети.......поглед отвътре:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=7LUOy4Wtz50" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=7LUOy4Wtz50</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3vCD5vmOMHk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=3vCD5vmOMHk</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=38QluOPERwc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=38QluOPERwc</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=4So7xOrFroQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=4So7xOrFroQ</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
seamengb
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #82 -: Сряда, 27 Януари, 2016, 08:33:40 »
ОтговорОтговор

Като е станало на въпрос за гарсониери, мезонети...  Намигване

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.745471355540855.1073741828.127175184037145&type=3

Тия карат двойка с жена си,основно военни товари,че ги удря дължината в някои щати с тоя кемпер къде го карат  Усмивчица Усмивчица Усмивчица
Бая джиткат, 400 000 мили за 3 години и нещо гледам вече на тоя камион/кемпер... На предния 500 000 имаха.  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 579385_466305686790758_227714430_n.jpg (59.11 KB, 960x720 - видяно 5486 пъти.)
Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #83 -: Петък, 08 Април, 2016, 14:10:07 »
ОтговорОтговор

   Скоро лафих с едни братушки и те ми разправят защо има толкова много инциденти с американските камиони и какви са разликите с европейските.Американските камиони имат 2 предимства по-леки са/триосен влекач тежи 7,5тона/и са по издържливи/по-голям пробег от евроаналозите/.Всичко останало са само недостатъци/красотата е субективно мнение/:
   -по-старите до 2002-2004година са най-здрави защото нямат почти нищо електронно, по-новите имат АддБлу и ЕГР, а най-новите половината модели са еднакви с европейските Евро4,5 и 6. Например Детроит Дизел фактически е МП4, Паккар си е Даф ,Мак и Волво вече е само волво с 6 или 8 цилиндъра.
    Братушките много съжаляват,че вече не съществува Волво двигател за американския пазар,защото изкарвал по над 3 милиона километра, докато евроверсията с около 400000по-малко. Също вече не съществува Мерцедес двигател за американския пазар,заради еко изискванията. Той се слага на Фрайдлайнер познава се по фаровете от МЛ-клас и волан. Къминс-а е станал голям боклук и дава грешки в компа.
   -Мерцедес двигател за американския пазар е рядко срещан и трудно се намират части. Той е най-безшумния от всички американски двигатели,но въпреки това,е по-шумен от който ида е еврокамион.Шумът идва от всякъде/двигател,скорости,свалени стъкла,ако дърпаш хладилно полуремарке и зад теб/Следва разглобяване на табло и тапицерия,после слагане на дунапрен и пяна за изолация.
   -Кабината е алуминий и пластмаса, тоест живееш в панелка/лятато-горещо зимата студено/. Ако стъпиш на пода през лятато ще си изпържиш кожата. Но през зимата ще замръзнеш затова допълнително се поставя печка една по 3 или 4 киловата.
   -Инсталацията е 12волта, а не 24 и се преправя за полуремаркето. Заради дапълнителните консуматори слагаш трети акумолатор,ако си по на север ще ти трябва четвърти такъв./Това съм го чувал много пъти и не е ЕШК/
   -Спирачките нямат много общо с европейските,освен това налягането е различно и в резултат има много клипчета с катастрофи.
   -Дългото междуосие влошава управляемостта-по-лесна отиваш в канафката или насрещното. Тук се реже и скъсява шасито за да не станеш извънгабаритен.
   -Блокировките на диференцяла и полуоските трябва да се преправят, защото ако ги забравиш блокирани и бързо потеглиш се чупят.
   -Оригиналните фарове са майка си и баща си, затова се слагат руски.
   -Трябва да се провери предавателното отношение за да знаеш кога колко газ да дадеш и да не съкратиш живота на двигателя.
   -Частите са най-евтини в регионите на Санкт Петербург и Владивосток, защото има редовни контейнерни линий. В приволжието е ной-изгодно да караш Камаз. Специализираните сервизи и най-вече майстори са ограничени.
   Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.
  Някой от изброените дефекти се избягват като си купиш "канадка". Тя има двойни стъкла, шумо и топло изолирана кабина, подгряване на двигателя, резервоарите и другото е по-поръчка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #84 -: Петък, 08 Април, 2016, 20:19:04 »
ОтговорОтговор

Мани,мани,тва-тия Кразове да не ти се случват Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!