• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Iveco Stralis

Започната от dista, Понеделник, 09 Април, 2012, 20:36:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Цитат на: DeDo Vi - Сряда, 11 Април, 2012, 23:30:35
Колега, аз не бих забил толкова пари в Ивеко па ако ще и да не е карано хич. А ако си на лизинг и ти бегай далеч.
Ключовата дума тук е "Ивеко".
Мое мнение, не ти го натрапвам, преценявай си сам.

Едно рамо за Дедо в мнението му за Ивеко. И аз мисля, че Ивеко не е за предпочитане. То затова и струва толкова.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

dista

Благодаря Ви за мненията но това започва да ми прилича на дилемата Форд или Мерцедес  ами много ясно какъв е избора но всичко се опира до ресурсите .Имайте предвид , че фирмите не са това което бяха 80-90г. всички марки  са обединения на фирми така , може да вземеш БМВ от китайско производство  и Ивеко от Германия .

dista


dista

Добре ще по темата да се изказват мнения позоваващи се на личен опит !Благодаря !

kkkvd

Цитат на: dista - Четвъртък, 12 Април, 2012, 12:22:21
Добре ще по темата да се изказват мнения позоваващи се на личен опит !Благодаря !
Колега, ти вдигнати кабини не си ли виждал по пътищата? Брой колко са на Ивеко. Това не е ли достатъчно?

georgi87

Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Четвъртък, 12 Април, 2012, 12:29:51
Колега, ти вдигнати кабини не си ли виждал по пътищата? Брой колко са на Ивеко. Това не е ли достатъчно?
Абе да ви кажа честно вчера пътувах от Враца до София и обратно с кола и вдигнатите кабини които видях бяха.На отиване един Даф на АМ Хемус и на връщане едно Волво точно в началото на баира след Новачене.Даже Волвото беше на Фанти Г ;D ;D.

kkkvd

Е, ако е на ФантиГ е напълно нормално, при това текучество на шофьори и персонал и това е добре.
Но наистина - гледал съм тенденциозно за Ивеко, щото и мен ме е блазнело заради цената. Но разни приказки на колеги и факта, че наистина много дефектират ме е спрял. После, аз не казвам от Враца до София, броя ги от Испания до БГ примерно

dista

Колеги относно кабините по пътищата нямам голям поглед защото съм предимно инвеститор в този бизнес и за това е добре всеки да си сподели мнението , което ще е от полза на всички .Въпроса е  кой какво ще предпочете Стралис 2007г. ,Е5, 300 х. км.реални  или Скания или Волво 2003г. Е3 , 700 х.км. като покупните цени са едни и същи . Целта на инвестицията е 1г. или 150х.км. без аварийно шофиране в ЕС.

Бриги Магнито

Баце интересен инвеститор си да знааш .Начи ,,бабите,,не държат цена те така от стара любов сигур позадържат ценица ,че са по-дръгел от бесното ново Ивеко ,но кат инвеститор да те питам ,пътните такси влизат ли у инвестицията,че разпраат за Е3 били едни за Е5 други,па чак след тез такси идат сервизните отчисления мислим.Ма пък с кво ли и мислим кат не съм инвеститор.
Ша ти дам акъл купи си DAF мирна ти глава. ;)


динко

Основно производство на Стралис е в  Германия и Испания,бившите заводи на Магирус и Пегасо,като се отвори отпред в ляво има табела къде е събиран.Има ли добър сервиз,къде му е проблема.МАНа турбини хвърля ли други плачат от друго електрониката на кои не е проблем.Късмет инвеститоре,добър шофьор да му намериш на камиона и да му плащаш добре,урочасват много камионите от мижави заплати.На колегите безаварийна и доходна.

Huligan

В нашата фирма има 4 парчета такива 2008 година купи ги чисто нови и вече са за брак на по 300 хил.км турбини и какво ли не началника си бие главата защо ги е взел,каза че повече не иска и да чуе за Ивеко.

VOLVO 480

Цитат на: Huligan - Сряда, 20 Юни, 2012, 00:12:48
В нашата фирма има 4 парчета такива 2008 година купи ги чисто нови и вече са за брак на по 300 хил.км турбини и какво ли не началника си бие главата защо ги е взел,каза че повече не иска и да чуе за Ивеко.

И при нас е същото,на 27.12.1997 година ги взехме от Улм,и още на портала на едното Ивеко му светна лампата на маслото!И после караш си Ивекото и все нещо свети по таблото само проблеми със тях и за капак на едното от трите му гръмна двигателя на аутобана в Германия.Оказа се че имало дефектни бутала и от там в сервиз на Ивеко,направо немците му сложиха нов двигател а шефа олекна само 3500 евро само за труд!След експертиза в Торино изпратиха в Пловдивския сервиз протокол че имало голяма серия със дефектни бутала вложени в двигателите и отвориха и на другите 2 камиона двигателите!Подобен случай имаше и във други 2 фирми в Пловдив!
  А да не говорим за електронната плочка за Ад Блу струва само 5000лв. в Бг а е голяма колкото една кибритена кутийка и още куп други дефекти!Лично аз съм доволен от камиона но началството си оскуба косата от тях!Тези камиони имат удобство за водача но за началника са 1000 болести в много левове!

kkkvd

Цитат на: Huligan - Сряда, 20 Юни, 2012, 00:12:48
В нашата фирма има 4 парчета такива 2008 година купи ги чисто нови и вече са за брак на по 300 хил.км турбини и какво ли не началника си бие главата защо ги е взел,каза че повече не иска и да чуе за Ивеко.
Ето значи правилно съм казал по-напред в темата. Колега, в Ким Йохансен карах такова животно. Няма по-голям боклук на света. Слабо, тясно, несгодно, калпаво, пластмасово, нема спирачки.. абе имитация на камион. Отделно продължавам да се заглеждам във вдигнати кабини по пътя - Ивеко

Tihomir78

Карал съм от старите Ивеко-та така че мнението ми не е обективно. Но като гледам мненията не се учудвам че на Stralis-a му викат Страдалис  ;D. И все пак някой колега беше направил аналогия с БМВ и Форд, че и тук е същото. И едното и другото ще те заведе от т.А до т.Б, но въпроса е как. От старите Ивековци общо взето бях доволен, но при техниката втора употреба според мен най важно е как е експлоатирана и как е поддържана.

Tihomir78