• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Смяна на гуми на път

Започната от Rammbon, Събота, 05 Май, 2012, 18:27:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Кво и е на гумата,още мое да изкара...

ivopifeca


MagnuM

Затова е хубаво да имаш по един редукторен ключ в кабината. Утре ако не забравя ще го снимам за тези който не знаят какво е ( предполагам, че има такива, а ако няма се извинявам ;-))
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

MagnuM

;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

dimich87

Тя другата е пътник ако се търкаля така. Особенно и ако е натоварен камиона. При празна композиция сигурно ще изкара много, докато стигне до гумаджията. Редукторния ключ си е благинка, но с него се късат и болтове. Същата работа върши обикновен ключ с дълга тръба около 2м

MagnuM

Късаш болтове/шпилките ако тръгнеш да стягаш с него, то затова на кутията си пише, че не трябва да се стяга с него  ;)
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

!.!.!

Цитат на: MagnuM - Вторник, 10 Юли, 2012, 23:15:07
Късаш болтове/шпилките ако тръгнеш да стягаш с него, то затова на кутията си пише, че не трябва да се стяга с него  ;)

Но , за развиване няма равен :) Относно ключа и тръбата- трябва да са издръжливи на натиск , а не да се огъват на осморки ;)
Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

SEMPER

Цитат на: !.!.! - Вторник, 10 Юли, 2012, 23:29:33
Но , за развиване няма равен :) Относно ключа и тръбата- трябва да са издръжливи на натиск , а не да се огъват на осморки ;)

Имаше преди време един феномен в нашия ДАП - титаниеви тръби - тънкостенни към 1мм стена, по леки и от алуминий, а перфектно развиваха гумите без да поддадат .

Някой от шофьорите беше карал такива тръби за строежа на някаква атомна централа  у френско, и успял да си задели няколко бройки  ;D ;D ;D

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

dimich87

Цитат на: MagnuM - Вторник, 10 Юли, 2012, 23:15:07
Късаш болтове/шпилките ако тръгнеш да стягаш с него, то затова на кутията си пише, че не трябва да се стяга с него  ;)
То един комшия кара скрападжииски камион. С такъв ключ гумаджията му стягал болтовите. Прибира се със спукана гума. Няма ключ за болтовете. Дадох му ключ, щанга и тръба. Тръгна да развива и скъса три болта. На следващия ден смени скъсаните болтове и го гледам си взел редукторен ключ. Стяга с него и хоп пак скъса болт. Камиона го кара поне от 7-8години. До тази случка миналата година, каза че сам не е сменял гума. Казах му давай с обикновен ключа само и няма да се късат.

Tihomir78

За стягане само с обикновен по добре и малко като покараш пак пристягаш и това е повече няма мърдане. И си сигурен че после и сам можеш да си ги развиеш. Но редукторен ключ си е голямо улеснение, не че първия път като го ползвах не ми се разглоби в ръцете ама побългарихме го малко и си върши работата. Иначе бях писал някъде за развиване на гайки от трима души, много тръби и чук.  ;D

Rammbon

От къде мога да си закупя нов редукторен ключ ?

MagnuM

Аз съм копувал такива ключове от интернет от www.zimber-tools.com или от Ботевград там след пистата май беше  :D
Надявам се да съм помогнал!
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

mici bg

Има го и във sfk 90 кинта на Ботевград беше 120.

Tihomir78

Предполагам че в всеки магазин за авточасти за товарни автомобили или поне могат да ти доставят ако нямат в наличност.

MagnuM

Цитат на: mici bg - Четвъртък, 19 Юли, 2012, 16:36:51Има го и във sfk 90 кинта на Ботевград беше 120.
 
Значи съм с доста пари напред защото от ЗИМБЕР ми излезе 70 лв/ бр с доставка, тогава имаше някаква промоция, не знам дали и сега е актуална.  ;)
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

valentin

Стягането не е проблем аз стягам с около 1,5-2 м. лост ,но винаги проверявам поне два пъти на 50-100 км. и после когато се сетя на другия ден примерно и не съм имал проблем.Преди 2-3 месеца имах една случка която струва 1500 евро на собствениците, на паркинг преди Париж видях че има болт в едната гума на ремаркето и спада /късмет/.Но късмета ми свърши дотука опитах се да развия гумата -не става само половината гайки се развиха .Взех от един поляк по горе споменатия уред -развих и останалите гайки -до тук всичко ок.Но резервата няма сваляне накрая се стигна до асистанс сдобих се с нова мишелинка за цифрата по горе нищо че бях на паркинг тарифата е същата като на магистралата.Много дълго стана ,но колеги проверявайте и резервните гуми -дали се свалят дали са здрави и т.н.

п.п. Резервата я сваляха след това 6 часа в един сервиз с оксижен колко е ф-рата от там не знам.

Boroman21

Какви са тия 120 кинта бре , аз съм го взел за 60лева и все още няма проблеми .Е материала дето е направено законтрващото  ухо е много калпав и се счупи на 3тия болт но след като го заварих е бетон работата.

Boroman21