• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Диагностика, плс

Започната от SEMPER, Събота, 05 Май, 2012, 22:08:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pumix

ЦитатСкоростите си влизат. Абсолютно всички - от 1ва до 5та и задна
ЦитатПали и на свободна, и на скорост - няма ход
При такъв случай мислим,че съединителя е останал изключен,поради една или друга причина.Аз съм за диафрагмена-та пружина.Ако е тя,може да ти се хване скъпичко,защото трябва нов съединител,без феродовия диск,ако е читав евентуално.Тя не подлежи на ремонт или замяна.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

pumix

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Бриги Магнито

SEMPER баце не ги слушай ,плашат те,работата отива към един феродов диск поради трошена демферна пружинка и газ баце.

Не плашете човеко бре. ;)


exon  баце те за тва се дръглям ,та да се мъцат поечко неща ,а и не моем да не се сдръглям с Лошио от вътре ми иде. ;)


Бриги Магнито



pumix

Ако е демпферна пружина съединителя ще работи,но ще придърпва при потегляне и смяна на предавките.Тяхното предназначение е да поемат натоварването в момента на зацепване и да предотвратят това придърпване.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Бриги Магнито

Цитат на: pumix - Неделя, 06 Май, 2012, 10:30:36
Ако е демпферна пружина съединителя ще работи,но ще придърпва при потегляне и смяна на предавките.Тяхното предназначение е да поемат натоварването в момента на зацепване и да предотвратят това придърпване.
Баце ми ако е паднала между двата диска ко праим ,нямаме сцепление а дране и съответно жилото на съединителя няма да е квото е било оти нещо му пречи. ;) ;) ;)


admin

Докато не се разглоби съединителя е много трудно да се определи къде е точно проблема. Според мен най-вероятно се е счупила диафрагмата на притискателния диск. По-малко вероятно е да има проблем в лагера. Третият възможен изход е силна корозия на амбриажната ос и съответно невъзможност за плавно и леко движение на лагера по нея. Имал съм такъв случай и след смазването на оста и без подмяна на нито една част съединителя стана като "нов".
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

pumix

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 06 Май, 2012, 10:34:36
Баце ми ако е паднала между двата диска ко праим ,нямаме сцепление а дране и съответно жилото на съединителя няма да е квото е било оти нещо му пречи. ;) ;) ;)
Има логика баце,ама една пружинка мислим,че я смеля като нищо.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Jack77

Съединител и от един път може да се счупи и без да буксува, на 100 % ти гарантирам, че е лагера. Скоростите долу и знаеш каква е процедурата. Успех с ремонтчето. А и между другото така и така ще сваляш скорости направо си смени всичко, лагер, притискателен и феродов. По принцип лагера ти е към 15 кинта, феродовия към 80 и 150 притискател.

SEMPER

Абе я да помолим и Иван да каже цени малко наистина, че аз чух за комлекти 350 и 420 лв за за закс и лук съответно.

Джак, той не е износен, даже си е чисто нов - на няма 5 хиляди километра. Най вероятно е счупено това дето му викаме "слънце" на притискателния .
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Jack77

Братленце тези марки, които ги редиш в милата ни родина са фейк както и мотул и куп други, така че каквото и да вземеш все си прецакан, за това ти казвам средна цена на части среден клас. Ако си от София ти препоръчвам Евро 07 или Имахижу.

ИванТ

Нa няколко местa нa бългaрския пaзaр нa aвточaсти се предлaгaт съединители нa мaркaтa Valeo, която и aз препоръчвaм. Зa дa бъде постигнaтa мaксимaлнa ефективност и точност е необходимо дa се уточни двигaтелят, тъй кaто във FIAT Scudo се монтирaт 4 тaкивa: 1.9D - 1868 кубически сaнтиметрa, 1.9D - 1905 кубически сaнтиметрa, 1.9TD - 1868 кубически сaнтиметрa, 1.9TD - 1905 кубически сaнтиметрa. Всичките дизелови двигaтели сa изцяло френски, кaто със сигурност ценaтa нa пълния комплект съединител ще е под 304 левa, но зa мaксимум резултaт споделете (може и чрез системaтa зa лични съобщения) номерa нa шaсито (VIN), състоящ се от 17 символa. Съветвaм дa се извърши преглед нa приводите между лостa зa превключвaне нa предaвките и скоростнaтa кутия.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Бриги Магнито

В крайна сметка,кво се оказа не е мноо ясно.



Jack77

Оказа се, че толко много акъл му дадохме на момчето, че в момента вече се е преквалифицирал в монтьор и  най вероятно тунингова, някой гоуф с пернишка регистрация, за да го пуска с булидите от ф1, че там са им слабички кошниците  ;D ;D ;D

Jack77