• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Диагностика, плс

Започната от SEMPER, Събота, 05 Май, 2012, 22:08:19

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

SEMPER

Автомобил - Фиат Скудо

Съединител - с жило


Изведнъж проблем

Педала на съединителя е твърд ( явно жилото е здраво) 

Скоростите си влизат. Абсолютно всички - от 1ва до 5та и задна

Колата няма ход

Пали и на свободна, и на скорост - няма ход

Къде е проблема ???

Съединителя е относително нов, не е буксувал.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Бриги Магнито

Не съм запознат с техническата част баце,но ако няма стържене или тракане и ако преди да стане не е имало звук или трясък ,мисля ,че трябва да си купиш нов аксиален лагер или нов феродов диск счупена демферна пружина(май така и е  името).Тва пак ти казвам не съм специалист.

Момци дайте акъл бре.


Бриги Магнито



SEMPER

Бе аз уж съм запознат, ама това ми дойде нанагорно изведнъж

А дано да е само аксиален лагер - ама ако само той е прецакан съединителя ще остане ли твърд

Проблеми със скоростите от известно време имам - нещо на 2-3та синхронизаторите явно малко са омазани, и си ги вкарвах малко с чалъми - ама дали има връзка с повредата - аз поне не мога да направя
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Бриги Магнито

Баце пак казвам не съм специалист ,а и не съм и на място,но ако е 2 и 3 на скоростите щеше или да включиш и колата изгасне(блокирала скоростна кутия) или на 2 и 3 щеше само да не е на скорост(счупени зъбни колела) има вариант,но е при Пежо и не всички да е скъсана шлицова фтулка на основен вал на скоростите,но тя стърже.
Спрях се на лагер или пружина (демферна) защото в описанието горе не си писал за шум а и всички скорости си влизат,тъй че според мен феродовият диск просто не се връща да зацепи и затова нямаш скорости .


loshdancho

За мен е счупена диафрагма(слънце) , защото в жилто има механизъм за самонатягане.
В един момент диафрагмата е отпуснала притискателният диск и феродовият не се натиска, а механизмът е обрал луфта и затова педала е твърд лагера вече няма място къде да се движи, не го натискай да не скъсаш жилото.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Май, 2012, 22:55:30
За мен е счупена диафрагма(слънце) , защото в жилто има механизъм за самонатягане.
В един момент диафрагмата е отпуснала притискателният диск и феродовият не се натиска, а механизмът е обрал луфта и затова педала е твърд лагера вече няма място къде да се движи, не го натискай да не скъсаш жилото.
Ето ти по -достоверна диагноза,защото при мойте жилото на съединителя щеше да си е нормално.


SEMPER

И на мен много ми се искаше да се размина само с лагер, ама ще опре до феродов диск май май.

Всъщност проблема е - ако е нещо без цепене на кутията - да си я откачам сам и да го оправям.

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

loshdancho

Май, май не феродов -а притискателен.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Баце отвори предният капак на колата и там където жилото е вързано за вилката поразгледай ако нещо се усъмниш тва е което може на ръка всичко останало отива към разтуране на таксето.


SEMPER

 :( :( :(  Ще се излиза от джобовете пак
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

morskia86


exon

Колега,с какъв мотор е това Скудо?При 1.9ТДИ съединителя е обратен(аксиалния лагер дърпа притискателя),а при 1.9Д и бензиновите е нормален.Според мен ако имаш проблем със съединителя няма да влизат скоростите(а ти казваш че влизат,така че явно съединителя отделя).Един от вариантите е скъсана главинка на феродовия диск.Ако той излезе здрав,тогава нещата загрубяват.Тези бусчета страдат доста от скоростни кутий,особено ТДИ-тата.Между другото при тях няма жила с тресчотка.

loshdancho

+1!
Ама казвай ги по-рано тези неща, да не се излагаме като леваци.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Лошио културно момче си баце възпитано ,би ли ме светнал какво променя поста на exon ,в него се дават подробности технически които видно до момента не знаехме,но тук има едно но и то голямо нищо не стърже нищо не квичи влизат всички предавки ,но нече да бути.Лично за мен не може да са скорости освен ако не са гумени.

??? ??? ??? ???

Бриги залага на съединителче,други залози ще имали?

Лошио не е лошо,че сме леваци баце,номера е ,че като такива сме се усмелили да се изложим.
exon баце специални благодарности за изложените технически данни.

Лошио ко че го праим са туй жило ми кай ту го има ту го нема,идеи предложения,некви?



exon

Бриги,не е задължително при скъсана главина на феродото да се чува навън,дизела и без това вдига достатъчно гюрултия.Късат се ламелите които са между главината и повърхността върху която е занитено феродото.Ще поквичи 2-3 минути докато се опилят и толкова.Главинката си остава върху първичния вал на ск.кутия,притискатела си отделя,скоростите си влизат,феродото се задвижва и дотам.Няма кои да предаде движението към главината,няма да се чуе кои знае какво,тъй като нито феродото може да се разходи нанякъде(ограничено е от притискателя) нито пък главината ще хукне да пада(тя си е останала върху първичния вал)

exon