Таксиджиите на среща за вдигане на цените
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 00:40:52 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Таксиджиите на среща за вдигане на цените  (Прочетена 6112 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
stoan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +48/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 185
Теми: 95



Активност
0%


Ел. поща
« -: Понеделник, 28 Май, 2012, 16:53:48 »
ОтговорОтговор

Таксиметровите превозвачи от Велико Търново напират да вдигат цените. Повишаване на тарифите от началото на юни с 10% е било дискутирано на среща между водачите на жълти коли, състояла се на автополигона в Беляковец в празничните дни, довериха за „Борба” участници в събитието.
Превозвачите са останали недоволни от последната среща на собственици на таксиметрови фирми, на която е било договорено да се спре тотално услугата „позвъни и затвори”, която коства по 2-3 хил. лв. месечно на фирмите, но не е постигнато споразумение за цените, което ядосало редовите водачи и сега те взимат нещата в свои ръце.
В момента в града масово се вози срещу 80 стотинки първоначална такса и по 59 стотинки на километър през деня и 65 стотинки през нощта. Превозвачите искат да се запази първоначалната такса, но към нея да се начисляват по 70 ст. дневна тарифа и 90 ст. нощна.
„Увеличиха се горивата, санкциите скочиха, карат ни вече да се осигуряваме на 8-часов работен ден, а не на 4-часов, както досега. Разходите ни са доста по-големи и защото плащаме лизинги за нови коли, както е според изискванията”, мотивират се таксиджиите.

http://www.borbabg.com/?action=news&news=19106

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 28 Май, 2012, 16:53:48 »

 Активен
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #1 -: Понеделник, 28 Май, 2012, 17:18:38 »
ОтговорОтговор

Хубаво искат да се вдигнат цените на превоза за такситата, ами товарните превози къде остават. Един камион гори 4-5 пъти повече гориво, а цената на километър е само 2 пъти по-висока. Отделно че за товарните превози се изисква по-висока клалификация на водача, застраховките са в пъти по-големи и т.н. Отделно че такситата ползват алтернативни горива.

Решението не е в дигане до безбожност цените на стоките и услугите с цел да се постигне по-голяма печалба. А печалба да се търси от голямото количество произведени стоки и услуги. На практика какво се получава, вдигат се цените и клиентите се отдръпват повече и с целта от увеличаването на цената да се постигне по-голям приход, се получава обратен ефект.
Има редица решения на проблемите ни и най-важното е да се създаде производство. Да има 97-98% заетост и да се предпочита българското.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 28 Май, 2012, 17:18:38 »

 Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #2 -: Понеделник, 28 Май, 2012, 18:23:05 »
ОтговорОтговор

Според мен таксиметровите услуги минават към категорията на луксозните, не е идеята да са масов превоз.
Така че е нормално да взимат по скъпо.

Още повече в градове, в които най дългия курс я има 2 км, я не.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #3 -: Понеделник, 28 Май, 2012, 18:39:21 »
ОтговорОтговор

Според мен таксиметровите услуги минават към категорията на луксозните, не е идеята да са масов превоз.
Така че е нормално да взимат по скъпо.

Още повече в градове, в които най дългия курс я има 2 км, я не.
Ами тогава като са луксозни услуги, трябва да се намали броя на такситата. Но тези който са станали таксиметрови шофьори, са го направили защото няма какво друго да се работи.
Пак стигаме до проблема с производството. По-точно липсата на производство.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 28 Май, 2012, 18:42:52 »
ОтговорОтговор

Ами тогава като са луксозни услуги, трябва да се намали броя на такситата. Но тези който са станали таксиметрови шофьори, са го направили защото няма какво друго да се работи.
Пак стигаме до проблема с производството. По-точно липсата на производство.

И защо трябва да се намали броят на такситата и защо това трябва да става чрез административен натиск? Не е ли по-лесно просто да се спазват правилата? Например какъв процент от такситата са в състояние да преминат успешно технически преглед?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #5 -: Понеделник, 28 Май, 2012, 18:56:55 »
ОтговорОтговор

Аз съм от Русе и от наблюденията ми мога да кажа че всички таксита са в добро техническо състияние. Няма как по друг начин да се направи освен с някаква квота определена от общината. Лиценза да се получава на търг с тайно наддаване и да се класират само тези който са платили най-много. Имам няколко познати който преди 5-6 години купиха нови коли и ги направиха таксита. Пуснаха ги под аренда. Казвали са ми че за около 3 години са си изплатили парите. Но сега не е така.Тогава много такива имаше който накупуваха коли. Сега има свободни коли и търсят таксиметрови шофьори да ги наемат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #6 -: Понеделник, 28 Май, 2012, 19:07:02 »
ОтговорОтговор

Лиценза да се получава на търг с тайно наддаване и да се класират само тези който са платили най-много.


Нормалната икономическа логика е точно такава.

Само че от падането на комунизма досега бакшишстването не е точно професия, а има по скоро социална функция. Вариант за хора останали трайно без работа.

И поради тази причина няма как да се вкарат пазарни механизми в бизнеса.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #7 -: Вторник, 29 Май, 2012, 01:02:11 »
ОтговорОтговор

Аз съм от Русе и от наблюденията ми мога да кажа че всички таксита са в добро техническо състияние. Няма как по друг начин да се направи освен с някаква квота определена от общината. Лиценза да се получава на търг с тайно наддаване и да се класират само тези който са платили най-много. Имам няколко познати който преди 5-6 години купиха нови коли и ги направиха таксита. Пуснаха ги под аренда. Казвали са ми че за около 3 години са си изплатили парите. Но сега не е така.Тогава много такива имаше който накупуваха коли. Сега има свободни коли и търсят таксиметрови шофьори да ги наемат.

Ела да видиш в Благоевград какви таратайки се движат. И тези коли возят пътници. Чудя се как въобще преминават технически прегледи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 13 Юни, 2012, 22:45:45 »
ОтговорОтговор

Ела да видиш в Благоевград какви таратайки се движат. И тези коли возят пътници. Чудя се как въобще преминават технически прегледи.
Не е само при Вас и в Монтана голяма част от такситата са по-разкапани от 30 годишна жигула.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!