Сдобих се с ВАЗ 2105.
Форум на българските шофьори
Събота, 20 Април, 2024, 11:22:51 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Сдобих се с ВАЗ 2105.  (Прочетена 16128 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +946/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 20:56:28 »
ОтговорОтговор

Съвсем скоро се сдобих с този съветски автомобил, произведен през далечната 1989 година. Мнозина от вас си спомнят с носталгия за автомобилите от това време...
Автомобилът е снабден с двигател от 1294 кубически сантиметра, мощност от 48 kW и e със стандартното оборудване за модификацията. Всякаква допълнителна информация от потребител на форума е добре дошла, за да може да бъде осъществена правилна експлоатация.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 20:56:28 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1818/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #1 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 21:10:21 »
ОтговорОтговор

Значи требва си масълце,нещо от сорта на М8С или па М10Б,мое и некоя Пристица да се ливне като компромис и от там само газ,ма само газ.
Апропо арно е да се турне една дистрибутурна капачка у багажнико ей така да има.
И некоя свещица с високоволтово кабълче,чукче и наковалня и май те тва е.
 АААААААААААА забравих,един вестник (сух) никога не е излишен да знааш.

Ако е бяла и номера завършва на ВК ,режи за скраб

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 21:10:21 »

 Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +378/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 986
Теми: 35



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 21:33:14 »
ОтговорОтговор

Колега със здраве да си го караш,явно си ценител на ретро возилата Усмивчица.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Люси
Старши потребител
****

Рейтинг: +73/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 399
Теми: 7



Активност
0%

Ерудиран тъпанар-каруцар!!


liusi.nikolov@gmail.com LNikolov76
Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 21:36:27 »
ОтговорОтговор

Преди 8-9 години карах една такава яка биячка ама я бях тунинговал страхотно,даже като ходих в кат да я регистрирам за смяна на цвета предния спойлер ми задра в канал та ме върнаха не искаха да ме пуснат,пусто ме е яд че не мога да намеря нито една нейна снимка!!! Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +946/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #4 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 22:23:07 »
ОтговорОтговор

Подходящото двигателно масло не трябва ли да бъде с вискозитет "10w40" или "15w40", за да бъде напълно подходящо за температурния диапазон в нашия климатичен пояс?
Автомобил е с 4 предавки, което се явява проблем при продължителните пътувания. Всъщност първото ми пътуване с този автомобил е между град София и град Бургас през национален път "6" ("Подбалкански път"), като точен разход на гориво не е засечен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Zepp44
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 45
Теми: 0



Активност
0%


« Отговор #5 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 22:24:51 »
ОтговорОтговор

Аз Май месец тази година се разделих с мойта 21011 беше 1976 г. Имах я 5-6 години и бях много доволен от нея, ако те интересува нещо конкретно питай.  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
caterpillar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +40/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 144
Теми: 9



Активност
0%


« Отговор #6 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 22:26:05 »
ОтговорОтговор

Дано съм полезен Намигванеhttp://zamunda.net/details.php?id=155797&hit=1

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!
Люси
Старши потребител
****

Рейтинг: +73/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 399
Теми: 7



Активност
0%

Ерудиран тъпанар-каруцар!!


liusi.nikolov@gmail.com LNikolov76
Ел. поща
« Отговор #7 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 22:28:38 »
ОтговорОтговор

Подходящото двигателно масло не трябва ли да бъде с вискозитет "10w40" или "15w40", за да бъде напълно подходящо за температурния диапазон в нашия климатичен пояс?
Автомобил е с 4 предавки, което се явява проблем при продължителните пътувания. Всъщност първото ми пътуване с този автомобил е между град София и град Бургас през национален път "6" ("Подбалкански път"), като точен разход на гориво не е засечен.
На руските машини им е най добре с минерално масло(15W40) с полусинтетика мотора почва да тече като лейка!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Zepp44
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 45
Теми: 0



Активност
0%


« Отговор #8 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 22:33:23 »
ОтговорОтговор

Зависи колко е поддържана колата. На мойта си карах с полусинтетика нямах проблем в гаража под нея и капка нямаше .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1818/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #9 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 22:45:07 »
ОтговорОтговор

Всъщност първото ми пътуване с този автомобил е между град София и град Бургас през национален път "6" ("Подбалкански път"), като точен разход на гориво не е засечен.
Не се коси не е ламя,фискай си я.
По спомен обаче не е и икономична мисля,че под 7/100 не пада.

Недостатък е ,че поплавъка в карбуратора понякога обича да потъва .

Съскай си я смело не и се плаши,ако почне да загрева и смени делкото или и фисни центровка и си шест.
Джелезо е таз техника.
Провери и носачите и шарнирите .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


driver70
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +42/-26
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 220
Теми: 11



Активност
0%
не казвай хоп преди да си скочил


Ел. поща
« Отговор #10 -: Понеделник, 10 Декември, 2012, 22:51:17 »
ОтговорОтговор

Масло-Valvolin Maxlife,вярно малко скъпичко,но пък си заслужава.Трябва да имаш задължитено ,иглата на карбуратора под ръка,че често прави проблем.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #11 -: Вторник, 11 Декември, 2012, 08:52:28 »
ОтговорОтговор

Най-важното е, че има яко парно като за Сибир Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2368/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0.2%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #12 -: Вторник, 11 Декември, 2012, 21:20:48 »
ОтговорОтговор

Като някогашен бивш горд собственик на ВАЗ 21013 ми се иска да изкажа мнение по темата, но се чудя откъде да започна.

1. Двигателите на тези автомобили имат пословичен апетит към моторното масло и обичат да си "похапват". Уж това се лекува с "френски" и "немски" гумички на клапаните, но все не се получава желаният ефект.
2. Често срещани повреди са бързо износване на съединителя и предните спирачни дискове. Освен това слабо място на спирачната система са предните спирачни маркучи. Често пъти са напукани и негодни за употреба.
3. Водната помпа също създава неприятности, особено ако автомобила се експлоатира с вода, вместо антифриз.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +946/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #13 -: Вторник, 11 Декември, 2012, 21:36:04 »
ОтговорОтговор

Третата точка се отнася генерално за всички автомобили, освен това предишният собственик предвидливо е завещал резервна водна помпа в багажното отделение.
Днес закупих странични огледала (нови), всяко по 10.00 лева!
Благодаря на Бриги Бичкията за споделената информация, но не разбрах с какво вестникът ще помогне?!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2368/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0.2%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #14 -: Вторник, 11 Декември, 2012, 22:44:05 »
ОтговорОтговор

Бих искал да добавя и малко размисли относно ходовата част на автомобила. Значи слабо място са тампоните на стабилизиращата щанга и втулките на носачите. Особено внимание трябва да се обърне на втулките на горните носачи, защото ако ръждясат в болта за закрепване, същият се вади само с рязане с флекс. По същият начин с флекс понякога се разглобяват и елементите на изпускателната уредба и най-вече средното към задното "гърне". Би било добре да обърнеш внимание и на "висящият" лагер, както и на гуменото каре в задната част на скоростите. При смяната на това каре по никакъв начин не трябва да се маха ламаринката, която го обхваща. Тя се маха едва след монтиране на болтовете.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!