Този камион е страхотен, а както гледам е с 6 оси, което увеличава допълнително товароносимостта. Ако бачка по кариорите ми се струва че тези 510к.с. са му предостатъчно за да вози товара лекота. Срещу нас има склад на топливо. Преди няколко дни караха симент от девня с 4 осен кариерен самосвал с закачено за него 3 осно самосвално ремарке с централна ос. Камиона беше ивеко. Имаше доста палета с цимент, но май в наща мила родина са започнали да превозват стоката си до потребителя с подобна техника. Малко ми се струва не рентабилно, но сигурно няма по-подходящ камион.
Колега ето и малко повече инфо за GINAF-чето :
GINAF HD 5380 T (HD 5385 T), 10x6, е разработен специално за минната индустрия. Превозното средство е оборудвано с пет оси, предните три са управляеми мостове, а задните 3 са задвижвани оси.Допустима обща маса (общо тегло на автомобила) е 80 тона и полезен товар е приблизително
Нето 60 тона. и това е спецификация на завода производител, представям си ако ни падне в нашите ръчички колко ще носи
.
За невярващите ето и линка от официалната страница на GINAF:
http://www.ginaf.nl/index.php?id=314&L=1Ами колега относно кариерното Ивеко използвано не по предназначение може да не е чак толкова не рентабилно, ако е бил натаворен и коша(легена) на самосвала и разстоянието не било голямо(от точка А до точка Б) вярно разхода няма да е като на влекач( 4 моста, 12 колела, най-малко 2 дифа,2 кардана, редуктори на дифа ,отделно по бавни дифове и други предавателни числа на предавателната кутия от влекача и т.н ) ама и товароносимостта не е за подценяване
Това си е мое мнение
Ама наистина не е нормално