• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Малки товари

Започната от tiktak, Събота, 02 Февруари, 2013, 09:16:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

SEMPER

Доста хора с микробуси се занимават с превози и групажи из цяла Европа, като се рекламират из всякакви саитове и форуми предназначени за българи в чужбина.


Товарите са основно багажи на българи живеещи в Европа, като търсене има и за двете посоки.


Забелязвам даже, че са си направили някакви линии, кой кара за Англия, кой за Холандия, кой за Испания и подържат някакви приблизителни графици.

Според мен по този начин не може да се  изкарат кой знае какви пари, но щом се хващат и се появяват нови значи са доволни.


Тази дейност не се нуждае от никакви лицензи и не се регулира по никакъв начин, така че всеки който разполага с бус може да се пробва.


Иначе е факт, че доста полски бусчета надписани с всеякави ТРАНС-ове кръстосват из цяла Германия.
Явно са му намерили колая.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

tiktak

 Благодаря за отговорите! Поствал съм микробуса в някои борси в които ме допуснаха да вляза с гратисен период. В 2 такива (за съжаление не са български) платих за 1 месец, но такива малки товари не излизат или ако излязат са групаж или дотоварване. Яд ме е че в спедитор нет не мога да се регистрирам(трябвало фирмата да има 12месеца от създаването си или 5 поръчителя), защото там на български най добре ще се разберем със спедиторите. И какво да правим ние новите фирми, като не намерим товари как да имаме 12м стаж като транспортна фирма? Пробвах и в Тимоком искат 6 месеца  стаж и лиценз и много не ми обърнаха внимание?!
Абе незнам ....Трябва да намеря товари, но къде незнам......дано излезе нещо...... :)

tiktak


Красимир

Аз две години карах бус,мой,собствен,на принципа на който колегата търси работа.
Работех само с една спедиция,която ми търсеше товари.
Клиентите бяха едни и същи.После те сами започнаха да ме търсят.
Този бизнес в момента е в нокдаун,по простата причина,че повечето превозвачи които не могат да си намерят комплектен товар,започват да събират групаж на цена от 100 до 300 евро палетомясто,което за микробус не е никак изгодно.Друга конкуренция на микробусите са камиончетата до 7,5 тона.Такива вече има много,повечето с двойка шофьори.Тях не ги хваща забрана,ни празник,ни жега.
И в един момент остава много малко работа за микробус и това са предимно експресните доставки (до 24 часа) и адресите на които не може да влезе нещо повече от 3,5 тона.
А поляци,чехи,румънци,словаци и унгарци са другия трън в очите на българския микробус-те возят на такива цени,че няма как да ги конкурираме.
Успех на всички които искат да карат микробуси (за мен най-добрата работа от шофьорските),но в момента на истина е много трудно да се намерят контрагенти.
ПО-ДОБРЕ 20 МИНУТИ ПО-КЪСНО,ОТ КОЛКОТО 20 ГОДИНИ ПО-РАНО

admin

Някой има ли свежа информация относно тези малки товари?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Някой има ли нова информация относно тези малки товари?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ceko1969

Еконт вози едно пале "от врата до врата" до един тон  за 135 лева без значение от дестинацията ....

admin

Цитат на: ceko1969 - Четвъртък, 28 Ноември, 2013, 22:15:04
Еконт вози едно пале "от врата до врата" до един тон  за 135 лева без значение от дестинацията ....

Спиди вози едно пале до един тон за няма и 100 лева. Нямам представа каква конкуренция може да им бъде човек със собствен бус....
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

skumri

На куриерите лесно може да бъдеш конкурент. Цените са ниски , но са за един, два работни дни. Отиваш и казваш товарене днес - доставка днес и очитебим светват. Много хора са склонни да платят малко повече за експрес доставка
Когато правото се превърне в безправие , съпротивата е задължителна !

admin

Пропуснал си да забележиш, че куриерите предлагат и доставка в рамките на деня за няколко часа. Както и да е. Никой до момента не даде някаква информация относно цените за превоз. Сякаш е дълбоко пазена тайна.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

micyri

Човек със собствен бус няма как да е конкурентен на куриерските фирми!
Може би само с превоз на личен багаж(мебели) от Европа за БГ и обратно.
Работех в куриерска фирма,фирмата има партньори в цяла Европа и една пратка от NL,B,D идва до София за 3 дена.Доставя се с бусове и камиони 7,5т.-няма забрани .
Цени по спомен: пакети от 1-10кг.-30лв. палета до 300кг. -100лв. над 300кг. по договорка

skumri

Цитат на: admin - Неделя, 05 Юни, 2016, 23:32:56
Пропуснал си да забележиш, че куриерите предлагат и доставка в рамките на деня за няколко часа. Както и да е. Никой до момента не даде някаква информация относно цените за превоз. Сякаш е дълбоко пазена тайна.

Админ , не е тайна. Както при тировете , всичко е на договорка. Аз сам си намерих клиент и карах за Румъния.  В последствие пробвах с Транс и с малки изключения, цените са бяха супер ниски.  Направо ми беше чудно как съм взел толкова пари. Конкретно- 750 лв за един тон до Клуж.
Когато правото се превърне в безправие , съпротивата е задължителна !

skumri

Когато правото се превърне в безправие , съпротивата е задължителна !