• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ивеко 75Е14 Датчик

Започната от grants, Събота, 23 Февруари, 2013, 18:59:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

grants

Здравейте колеги. Може да ви се стори смешно, но ме интересува къде точно се намира датчика на километража, на Ивеко ЕуроКарго Тектор 75Е14. Знам че е някъде на скоростната кутия но къде точно.Ще съм благодарен на всеки който се отзове на въпроса ми. Благодаря предварително :-[
Не всичко е пари,но всичко е с пари

grants

Не всичко е пари,но всичко е с пари

kron

Лесно ще го намериш колега единствения пломбиран датчик на кутията,при по големите камиони е на опашката на кутията само които са с ретардер или интардер е отстрани на интардера.

kron


grants

И тук има един пломбиран, и седи точно най отзад на кутията където е захванат кардана. Но ми се струва, че не е този който на мен ми трябва
Не всичко е пари,но всичко е с пари

loshdancho

Баш този е.....Явно ти е слабо притеглянето.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Цитат на: loshdancho - Събота, 23 Февруари, 2013, 20:07:36
Баш този е.....Явно ти е слабо притеглянето.
А на тебе биотоковете :)

grants

Цитат на: loshdancho - Събота, 23 Февруари, 2013, 20:07:36
Баш този е.....Явно ти е слабо притеглянето.
Еми незнам колко е слабо но пробвах с 2бр. първо и си отчита после с 5бр. и пак същата работа. И вече си незнам как действам и за това питам, дали аз не бъркам нещо или самия датчик. :-[
Не всичко е пари,но всичко е с пари

grants

Няма ли колеги където са карали такъв камион, или да знаят нещо по въпроса. Предполатам, се сещат всички прочели темата за какво иде реч.
Не всичко е пари,но всичко е с пари

kron

Има някой датчици които и 20 да залепиш пак нищо не става,просто самия датчик е по дълъг на вътре към кутията иначе си е този които мъчиш,тъй че колега научи се да спазваш и не мисли глупости ;D

grants

Цитат на: kron - Неделя, 24 Февруари, 2013, 07:18:52
Има някой датчици които и 20 да залепиш пак нищо не става,просто самия датчик е по дълъг на вътре към кутията иначе си е този които мъчиш,тъй че колега научи се да спазваш и не мисли глупости ;D
Аз по принцип винаги, си спазвам всичко. Но по-някога се налага. Говоря за рампи,граници и т.н. Аз въртя близки релации като, Сърбия,Македония,Хърватска,Босна,Гърция. И времето ми стига с една 9-ка пауза примерно казано.Но не ми се съсипва цяла пауза за едно преместване.
Не всичко е пари,но всичко е с пари

kron

Еми колега рисковете на професията ;D

grants

Цитат на: kron - Неделя, 24 Февруари, 2013, 08:29:50
Еми колега рисковете на професията ;D
Да ти кажа много си прав за всичко ;). Разбирам, че с казаното от теб до тук мога, да си спестя някоя друга ГЛОБА но рисковете на професията
Не всичко е пари,но всичко е с пари

grants

Няма ли кой да удари едно рамо. Да каже поне как се поставят от коя страна. :-[ :'(
Не всичко е пари,но всичко е с пари

kron

Няма да намериш колега кой да ти каже,така че пробваш и тва е до като му намериш мястото датчика е същия на опашката на кутията но да ти споделя ако тялото на датчика се подава някъде към 2 пръста желязото не действа бяхме с колега и така ми сподели.

loshdancho

Не е важна страната а полюсите и контактната повърхност.
Ако е продълговат и север-юг е по дължина... го поставящ по дължина.
Ако е малък и север-юг е по  късата част го поставяш с единият от полюсите към  повърхността.
Но ако датчика е дълъг  и влиза на дълбоко в скоростите.... тогава магнит не го лови.
Цитат на: kron - Неделя, 24 Февруари, 2013, 12:07:05
Няма да намериш колега кой да ти каже,така че пробваш и тва е до като му намериш мястото датчика е същия на опашката на кутията но да ти споделя ако тялото на датчика се подава някъде към 2 пръста желязото не действа бяхме с колега и така ми сподели.
Точно такъв е според мен ... е гледай тукаhttp://www.alibaba.com/products/Speed_sensor_for_iveco_truck.html
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

grants

Не всичко е пари,но всичко е с пари

grants

Не всичко е пари,но всичко е с пари