Форум на българските шофьори
Сряда, 17 Април, 2024, 22:44:27
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
Други камиони
>
Парен камион
Страници: [
1
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Парен камион (Прочетена 7559 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
avto_vanko
Начинаещ
Рейтинг: +10/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 25
Теми: 5
Активност
0%
Парен камион
«
-:
Четвъртък, 18 Април, 2013, 18:19:54 »
Отговор
http://fakti.bg/technozone/64283-zabraveniat-paren-dinozavar-ot-sibir
Липсва главна буква в заглавието!
«
Последна редакция: Четвъртък, 18 Април, 2013, 19:13:55 от МИНКО ИЛЧЕВ
»
Активен
Форум на българските шофьори
Парен камион
«
-:
Четвъртък, 18 Април, 2013, 18:19:54 »
Активен
ИванТ
Потребител герой
Рейтинг: +942/-25
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 567
Теми: 46
Активност
0%
Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт
Re:Парен камион
«
Отговор #1
-:
Четвъртък, 18 Април, 2013, 20:20:00 »
Отговор
Благодаря за информацията. Никога дори не съм предполагал, че съществува подобно превозно средство. Интересно как ще бъде измерван разходът на гориво - кубически метра/моточас?
Активен
Цитат на: начинаещ в Четвъртък, 14 Януари, 2016, 08:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Форум на българските шофьори
Re:Парен камион
«
Отговор #1 -:
Четвъртък, 18 Април, 2013, 20:20:00 »
Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
Рейтинг: +2243/-323
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2119
Теми: 135
Активност
3.2%
Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно
Re:Парен камион
«
Отговор #2
-:
Четвъртък, 18 Април, 2013, 23:46:32 »
Отговор
Цитат на: ИванТ в Четвъртък, 18 Април, 2013, 20:20:00
Благодаря за информацията. Никога дори не съм предполагал, че съществува подобно превозно средство. Интересно как ще бъде измерван разходът на гориво - кубически метра/моточас?
Добре че колегата го коментира, та да се позагледам. Както съм споменавал и преди, нормално е да изразяваш мнение в публикациите. Линка какво изразява? Не знам!
Парните двигатели предполагам, се контролират от "Световната Петролна мафия". Преди си правих изчисления, с колко дърва мога да мина с кола разстоянието Плевен - София. Около 20 килограма сухи дърва. В един кубически метър има около 500 кг. И излиза, че пътя в едната посока е 3-4 лева. Има разлика!
П.П. Надявам се, колегата dimich87, да е съгласен този път!
Активен
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
0%
Re:Парен камион
«
Отговор #3
-:
Сряда, 01 Май, 2013, 16:29:53 »
Отговор
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ в Четвъртък, 18 Април, 2013, 23:46:32
Добре че колегата го коментира, та да се позагледам. Както съм споменавал и преди, нормално е да изразяваш мнение в публикациите. Линка какво изразява? Не знам!
Парните двигатели предполагам, се контролират от "Световната Петролна мафия". Преди си правих изчисления, с колко дърва мога да мина с кола разстоянието Плевен - София. Около 20 килограма сухи дърва. В един кубически метър има около 500 кг. И излиза, че пътя в едната посока е 3-4 лева. Има разлика!
П.П. Надявам се, колегата dimich87, да е съгласен този път!
Не се контролират и не е нужно.Ами представи си сутрин се събуждаш и решаваш да отидеш някъде с колата.С ДВГ просто завърташ ключа и тръгваш.С парния двигател първо носиш дърва после разпалваш котела чакаш да заври водата да вдигне бойлера налягане и тогава ако не Ти е минал мерака тръгваш.
Активен
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Парен камион
«
Отговор #4
-:
Сряда, 01 Май, 2013, 16:46:35 »
Отговор
Отделно през 20км. спираш да наливаш вода.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
rider777
Потребител герой
Рейтинг: +372/-1879
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2417
Теми: 34
Активност
0%
ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f
Re:Парен камион
«
Отговор #5
-:
Сряда, 01 Май, 2013, 19:15:39 »
Отговор
Абе прочетох статията, но ми се струва, че това е камион с Газ Генератор а не с пара.
Активен
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
0%
Re:Парен камион
«
Отговор #6
-:
Петък, 03 Май, 2013, 13:03:38 »
Отговор
Цитат на: rider777 в Сряда, 01 Май, 2013, 19:15:39
Абе прочетох статията, но ми се струва, че това е камион с Газ Генератор а не с пара.
Щом има вода си е парен двигател.Газгенератора е съвсем друга система.Газгенераторите също са били много популярни през и след втората световна война.На времето стари СОАТ-аджий са Ми разказвали за тия двигатели.Това е било нещо като днешните газови уредби само че газта се е произвеждала на място от изгарянето по специален начин на известно количество дърва.След това получения газ минава през радиатор да се охлади и филтри за пречистване.Общо казано бая сложна не ефективна и тежка система.
Активен
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
dimich87
Старши потребител
Рейтинг: +81/-22
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 456
Теми: 5
Активност
0%
Re:Парен камион
«
Отговор #7
-:
Петък, 03 Май, 2013, 13:47:00 »
Отговор
Не е необходимо да се долива вода понеже се прави затворен цикъл. Работилата пара се връща отново в котела под формата на вода. Тя има определена температура с което не се налага да се изразходва топлина за подгряване на студена вода.
П.П. Водата е най-топлоемкото течно вещество, за това се използва предимно вода. Единствения и проблем е че замръзва при 0 градуса и кипи при 100 градуса. Наскоро четох за зареждане на охладителните системи само с вода при ваккум при което водата замръзва при отрицателни температури. Като се повиши температурата се увеличава налягането и в работния режим са няколко атмосфери.
Активен
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
0%
Re:Парен камион
«
Отговор #8
-:
Събота, 04 Май, 2013, 18:48:13 »
Отговор
Цитат на: dimich87 в Петък, 03 Май, 2013, 13:47:00
Не е необходимо да се долива вода понеже се прави затворен цикъл. Работилата пара се връща отново в котела под формата на вода. Тя има определена температура с което не се налага да се изразходва топлина за подгряване на студена вода.
Много Ми е интересно как в котела с парата под налягане(което не е никак малко) ще вкараш охладената вода?Помпата която ще го направи все Ми се струва че ще отнеме толкова мощтност от двигателя че кпд-то ще Му спадне драстично.
Цитат на: dimich87 в Петък, 03 Май, 2013, 13:47:00
П.П. Водата е най-топлоемкото течно вещество, за това се използва предимно вода. Единствения и проблем е че замръзва при 0 градуса и кипи при 100 градуса. Наскоро четох за зареждане на охладителните системи само с вода при ваккум при което водата замръзва при отрицателни температури. Като се повиши температурата се увеличава налягането и в работния режим са няколко атмосфери.
За тоя тип охладителни системи с вода нямам информация. Но отдавна на Кенворд двигателите им се охлаждат под налягане.До колкото имам спомен налягането в охладителната система беше към 4-4.5ат.
Активен
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
dimich87
Старши потребител
Рейтинг: +81/-22
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 456
Теми: 5
Активност
0%
Re:Парен камион
«
Отговор #9
-:
Събота, 04 Май, 2013, 21:06:13 »
Отговор
Електроцентралите на същия принцип работят. Не се изхвърля карата в атмосферата а се връща обратно в котела. Вкарването става със стъпков мотор и не представлява голяма сложност и не изизсква голяма мощност. А за да се загрее 1л вода с 1 градус са необходими 4KJ топлина. Само за загряване на вода от 20 градуса до 100 са необходими 320KJ/l, ако се върне водата на 80 градуса се реализира икономията.
Активен
rider777
Потребител герой
Рейтинг: +372/-1879
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2417
Теми: 34
Активност
0%
ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f
Re:Парен камион
«
Отговор #10
-:
Събота, 04 Май, 2013, 22:41:54 »
Отговор
Някой е внимавал в час по Термодинамика.
Активен
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
0%
Re:Парен камион
«
Отговор #11
-:
Събота, 04 Май, 2013, 23:26:22 »
Отговор
Цитат на: dimich87 в Събота, 04 Май, 2013, 21:06:13
Електроцентралите на същия принцип работят. Не се изхвърля карата в атмосферата а се връща обратно в котела. Вкарването става със стъпков мотор и не представлява голяма сложност и не изизсква голяма мощност. А за да се загрее 1л вода с 1 градус са необходими 4KJ топлина. Само за загряване на вода от 20 градуса до 100 са необходими 320KJ/l, ако се върне водата на 80 градуса се реализира икономията.
Ами то за това човек трябва да пита.Тия неща не Съм се интересувал до сега как стават.Дано и поста Ми е прозвучал като любопитство което си е и така.От Мен имаш един + че научих нещо интересно.
Активен
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
Рейтинг: +6/-1
Неактивен
Публикации: 31
Теми: 1
Активност
0%
Re:Парен камион
«
Отговор #12
-:
Петък, 20 Декември, 2013, 21:22:43 »
Отговор
Американската компания Stanley доколкото знам е произвеждала парни автомобили(леки) даже към двайсете години, когато вече двигателят с вътрешно горене широко навлязъл.Един път гледах по телевизията за колекцията на Джей Лено, който има такива возила.Той каза,че някои развивали до 150 km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=vyAdCb04HzU
Коригиран Ютуб линк!
«
Последна редакция: Петък, 20 Декември, 2013, 22:22:28 от МИНКО ИЛЧЕВ
»
Активен
Етикети:
Страници: [
1
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...