• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ремонт на турбо

Започната от admin, Понеделник, 29 Април, 2013, 11:02:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Препоръчайте сериозен и компетентен сервиз за ремонт на турбокомпресор на лек автомобил.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

emilpopoff

Колега, ако още не си направил ремонта на веялката :D(турбото) утре като отида на работа, ще видя координатите, на една варненска фирма, мисля че се намират в Техническия Университет у варненско, ако има колега от там могат и още днес да им пуснат координатите. Но по принцип цените им са височки но дават 6 месеца гаранция , до сега сме им пращали няколко турбота(леки автомобили и бусове), за сега няма рекламации. Казвам, че са им високи цените защото ги сравних с цените от линка на колегата, който е писал преди мен, но все пак може да попиташ нищо не губиш. За пример преди няколко месеца пратих турбото(с променлива геометрия на автомобил комънрейл) на мой приятел цялото турбо беше ,,леш" лопатки, геометрия всички криво и изядено, цялостен рециклаш около 720-750 лв(не помня точно коя от двете суми беше) с пощеските разходи в двете посоки.

admin

Турбото се оказа здраво. Проблемът е по-сериозен, налягане в картера в следствие на запекли сегменти и задрали бутала в цилиндрите. Колата е на един приятел.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

emilpopoff

Цитат на: admin - Неделя, 12 Май, 2013, 17:27:17
Турбото се оказа здраво. Проблемът е по-сериозен, налягане в картера в следствие на запекли сегменти и задрали бутала в цилиндрите. Колата е на един приятел.
Съжалявам колега, наистина работа се е оказала, доста "по-дебела", но ако колата си заслужава и е по масова смятам, че може за относително малко пари да се намери оборудван блок(по възможност със сервизна история, ако имаш твой човек със сервиз/контакти със сервизи(представителства) на съответната марка, по някога изкачат добри попадения на поддържани коли, които поради някакви обстоятелства са станали "тоталки"  или "донори") .

emilpopoff