• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Задницата подскача

Започната от doktora, Събота, 29 Юни, 2013, 11:31:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

doktora

Привет. В режим на работа най-вече по руските дароги и полските също диференциала ми подскача нагоре надолу. Ужас, скъса ми кръста, смених амортисьори без промяна лафета всичко ново поставихме без разлика. Вчера през Полша ми идваше да слезна и да го оставя. Ужас, помагайте.


vesvas7


vesvas7


doktora

А бе ужким я гледаха но какво видяха  смениха амортисьорите лафета всичко смениха явно ще е понадоле работата май
??? ::)

monterei


loshdancho

Цитат на: monterei - Събота, 29 Юни, 2013, 23:10:48
Да не е крив кардана?
Мда, на тоя модел е така кардана е заводски крив от двете страни, даже кривината е заварена за да е по-здрава.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

rider777

Просто замени дарогите с пътища като хората и да видиш как ще спре да подскача.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

ivopifeca


Максимус

doktora - Според мен някъде има луфт, който сте пропуснали при огледа. Пак го огледайте и проверете много добре!

martin stanev

Цитат на: loshdancho - Неделя, 30 Юни, 2013, 07:49:00
Мда, на тоя модел е така кардана е заводски крив от двете страни, даже кривината е заварена за да е по-здрава.


Ти нещо друго не можа ли да измислиш......или вечно трябва да одрискаш някоя тема с простотиите ти, като не можеш да помогнеш недей вечно да заливаш навсякъде с помия, че целия форум се разсмърдя от теб...................

ivopifeca

Цитат на: martin stanev - Неделя, 30 Юни, 2013, 14:35:00
Ти нещо друго не можа ли да измислиш......или вечно трябва да одрискаш някоя тема с простотиите ти, като не можеш да помогнеш недей вечно да заливаш навсякъде с помия, че целия форум се разсмърдя от теб...................
Колегата се избазика просто ;)А и доста неща знае,за да го хокаш по този начин,макар че и аз не съм съгласен винаги с мнението му :)

monterei

Цитат на: loshdancho - Неделя, 30 Юни, 2013, 07:49:00
Мда, на тоя модел е така кардана е заводски крив от двете страни, даже кривината е заварена за да е по-здрава.


Професоре - защо да не може да се случи това? Всъщност, ако е кардана, скоро ще разберем - така, че не се хаби да отговаряш. :-*

ivopifeca

Не хващате нишката по некой път ;)

loshdancho

Ето ги кривите неща, които са заварени за кардана.Ама и аз не мога да си обясня защо ги слагат...но е факт: кардана е крив. :D
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

emilpopoff

Цитат на: monterei - Неделя, 30 Юни, 2013, 15:53:31
Професоре - защо да не може да се случи това? Всъщност, ако е кардана, скоро ще разберем - така, че не се хаби да отговаряш. :-*

Колега ако да е крив(има някакво усукване, което е трудно постижимо без намесата на човешки фактор, историята познава всякакви "майстори" монтьори  ;D) кардана и придава въртящия момент с някакво силно ексцентрично движение, то подскачането на дифа нямаше да е само по неравности, а постоянно (перманентно) или да се усеща при определение обороти по-силно, при които се получава най-силен резунанс, а това е оплакването на колегата:
"'Привет. В режим на работа най-вече по руските дароги и полските също диференциала ми подскача нагоре надолу. Ужас, скъса ми кръста, смених амортисьори без промяна лафета всичко ново поставихме без разлика. Вчера през Полша ми идваше да слезна и да го оставя. Ужас, помагайте. е то оплакването на колегата "[/b] .
Според мен има някакъв проблем(луфт) по окачването на задния мост(щанги, тампони, втулки и т.н)

monterei

Цитат на: emilpopoff - Понеделник, 01 Юли, 2013, 00:21:48
Колега ако да е крив(има някакво усукване, което е трудно постижимо без намесата на човешки фактор, историята познава всякакви "майстори" монтьори  ;D) кардана и придава въртящия момент с някакво силно ексцентрично движение, то подскачането на дифа нямаше да е само по неравности, а постоянно (перманентно) или да се усеща при определение обороти по-силно, при които се получава най-силен резунанс, а това е оплакването на колегата:
"'Привет. В режим на работа най-вече по руските дароги и полските също диференциала ми подскача нагоре надолу. Ужас, скъса ми кръста, смених амортисьори без промяна лафета всичко ново поставихме без разлика. Вчера през Полша ми идваше да слезна и да го оставя. Ужас, помагайте. е то оплакването на колегата "[/b] .
Според мен има някакъв проблем(луфт) по окачването на задния мост(щанги, тампони, втулки и т.н)

Ето това е аргументирано обяснение защо най-вероятно греша.

monterei