Смяна на ДВГ с нов
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 12:12:18 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Смяна на ДВГ с нов  (Прочетена 14492 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #15 -: Сряда, 25 Септември, 2013, 22:54:20 »
ОтговорОтговор

Да, не съм запознат, и не предполагах че разпределителния вал на лизингов камион може да бъде в блока. Искам да кажа че това е технология от миналия век.
Последно при нас е двигател N14 на Cummins по тази технология вграждан в камиони до към 1994 година.
Мир Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Сряда, 25 Септември, 2013, 22:54:20 »

 Активен
doco78
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7
Теми: 0



Активност
0%


« Отговор #16 -: Четвъртък, 26 Септември, 2013, 21:06:16 »
ОтговорОтговор

Цитат
Да, не съм запознат, и не предполагах че разпределителния вал на лизингов камион може да бъде в блока. Искам да кажа че това е технология от миналия век.
Последно при нас е двигател N14 на Cummins по тази технология вграждан в камиони до към 1994 година.
Мир Ухилен
Съгласен съм с теб колега  Намигване Американските камиони са точно по тази схема както и последните модели на Петербилд с двигатели Пакард.Последния модел Актрос края на 2012 е направен точно по тази технология с два разпределителни вала единия едновременно за клапани и моторна спирачка на изпускателни клапани с обща глава за 6 цилиндъра в самата глава, докато при стария модел е главите са отделни колкото са цилиндрите и разпределителния вал е един и е разположен в блока на мотора и предава движение на клапаните посредством прътове към кобилички и тъка-(това е старата система както казваш ти).Точно тази нова последна система на Актрос е взета от американското инжинерство и тествана в американски сурови и всякакви  условия 2 000 000 км. :)Приет е мира НАЗДРАВЕ С ЕДНА ХУБАВА АМЕРИКАНСКА БИРА. Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Четвъртък, 26 Септември, 2013, 21:06:16 »

 Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #17 -: Петък, 27 Септември, 2013, 20:31:36 »
ОтговорОтговор

Първо проблема не е в регулирането на клапаните, а в това че ролката на повдигача е блокирала по незнайна причина в леглото на повдигача ако си виждал ролков повдигач и е блокирал и задрал в леглото  и износил разпределителния вал.(Евентуалната причина е  паднала циментация на материала на самата ролка или производствен дефект на самия ролков повдигач)  При гаранционно техническо обслужване и при първата смяна на масло се регулират клапаните.И да е натегнат това не може да се случи поради простата причина че имат голям толеранс 60/40  +/-10 хлабина.Второ не може да не са обяснили на шофьора кога да смени маслото.Елементарно е да отвори сервизната книжка и да види кога се прави смяна на масло при нов автомобил,защото двигателя е ЧИСТО НОВ ЗА ВГРАЖДАНЕ В НОВ АВТОМОБИЛ а не е тауш ремонт ако знаеш какво е това(върнат двигател по някаква причина  и рециклиран и са монтирани рециклрани части).И накрая по спомени първата  смяната на това масло е около 120 000 км.Но всичко зависи от терена по който се кара автомобила или по зададеното във WS-системата за техническо обслужване.ПРочети какво съм писал по горе мотора е ЧИСТО НОВ а не е тауш.НЯМА РЕЦИКЛИРАНИ ЧАСТИ единственото което се прехвърли от стария мотор е съединителя комплект,тръбите за хидравлика на кормилната система ,генератор,два фланеца за водно охлаждане  понеже двигателя е оборудван с ретардер и кабелния сноб за(високо напрежение) за динамо и стартер и който отива към електрония блок на двигателя MR(PLD).Затова комплектовката на мотора е по този начин .Можеше да бъде поръчан без глави и всякъкви периферни агрегати.Но аз си мисля че по този начин това е плюс за конкретния клиен няма да назовавам името.В случая проблема не е в главата ако си запознат с устройството на двигател мерцедес бенц модел MP3.Проблема е в леглото на повдигача и разпределителния вал.  
И накрая ще продължите ли да си чешете езиците, защото края на сагата приключи с добър край за клиента. А относно това че,автомобила не е работил през това време и е бил в сервиз в опциите на лизингодателя ако има такъв имаше някакви клаузи че може да бъде спрян лизинга(защото съм я ползвал тази опция в предната Фирма), и както и един друг колега по горе беше казал в темата.
Дано съм бил изчерпателен и пийте по бира и със здраве  Намигване


Колега прочел съм внимателно и не съм спорил с теб, че двигателя е нов , а не рециклиран. Единствено проявих съмнение за турбото. Относно дали няма рециклирани части сигурно е така както казваш(пишеш), но както написах и в горния си пост този отговор може да бъде без апелационен само ако я има поръчката и фактурата за гаранционни части към западняците.Но това си сложна работа и не вярвам някой да покаже копие на тази фактура и поръчка, а също не бих го направил от уважение и респект към шефовете ми и марката за която работя.  Както написах и в предни си пост явно сте направили реверанс към клиента и явно си знаете защо каквото и да е причината е похвално.
Относно едностранното прекратяването на договор за финансов лизинг тази клауза, която перифразираш си е една монета с две лица. От една страна лизингополучателя(ползвателя) прекратява едностранно договора за финансов лизинг и вече е "свободен" няма непосилни вноски и т.н, няма го лизингодателят "изедник". Но идва и "турата" на монетата при това едностранно прекратяване клиентът(лизингополучателят)вече няма никакви(губи) права в/у лизинговия продукт(т.е влекача) и губи всички вноски до момента(които до колкото прочетох са някъде към 24) + първоначалната вноска, която си е минимум 10% самоучастие, а може и повече и така кеф ти прекратяване на доворгор за финасов лизинг, кеф ти "свобода" . Но това пак зависи от конкретния лизингов договор. Не пиша с цел да се заяждам, просто според мен искам да напиша за другата страна на нещата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #18 -: Петък, 27 Септември, 2013, 20:54:25 »
ОтговорОтговор

Съгласен съм с теб колега  Намигване Американските камиони са точно по тази схема както и последните модели на Петербилд с двигатели Пакард.Последния модел Актрос края на 2012 е направен точно по тази технология с два разпределителни вала единия едновременно за клапани и моторна спирачка на изпускателни клапани с обща глава за 6 цилиндъра в самата глава, докато при стария модел е главите са отделни колкото са цилиндрите и разпределителния вал е един и е разположен в блока на мотора и предава движение на клапаните посредством прътове към кобилички и тъка-(това е старата система както казваш ти).Точно тази нова последна система на Актрос е взета от американското инжинерство и тествана в американски сурови и всякакви  условия 2 000 000 км. :)Приет е мира НАЗДРАВЕ С ЕДНА ХУБАВА АМЕРИКАНСКА БИРА. Усмивчица
Малко инфо за моторната на новия Актрос - http://www.jacobsvehiclesystems.com/products/model-720-721-daimler-detroit-diesel-and-jacobs/ - и от мен една бира Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
doco78
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7
Теми: 0



Активност
0%


« Отговор #19 -: Неделя, 29 Септември, 2013, 10:13:00 »
ОтговорОтговор

Цитат
Относно едностранното прекратяването на договор за финансов лизинг тази клауза, която перифразираш си е една монета с две лица. От една страна лизингополучателя(ползвателя) прекратява едностранно договора за финансов лизинг и вече е "свободен" няма непосилни вноски и т.н, няма го лизингодателят "изедник". Но идва и "турата" на монетата при това едностранно прекратяване клиентът(лизингополучателят)вече няма никакви(губи) права в/у лизинговия продукт(т.е влекача) и губи всички вноски до момента(които до колкото прочетох са някъде към 24) + първоначалната вноска, която си е минимум 10% самоучастие, а може и повече и така кеф ти прекратяване на доворгор за финасов лизинг, кеф ти "свобода" . Но това пак зависи от конкретния лизингов договор. Не пиша с цел да се заяждам, просто според мен искам да напиша за другата страна на нещата.
Възможно е колега,сигурно си прав не съм запознат в днешни дни с общите условия на лизинговите компании може да са претърпели промени от моя случай преди 9-10 години 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!