Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 12:12:18
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
Mercedes-Benz
>
Смяна на ДВГ с нов
Страници:
1
[
2
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Смяна на ДВГ с нов (Прочетена 14492 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
American
Потребител герой
Рейтинг: +190/-111
Неактивен
Пол:
United States
Публикации: 831
Теми: 40
Активност
0.4%
General Lee
Re:Смяна на ДВГ с нов
«
Отговор #15
-:
Сряда, 25 Септември, 2013, 22:54:20 »
Отговор
Да, не съм запознат, и не предполагах че разпределителния вал на лизингов камион може да бъде в блока. Искам да кажа че това е технология от миналия век.
Последно при нас е двигател N14 на Cummins по тази технология вграждан в камиони до към 1994 година.
Мир
Активен
smoking gun
Форум на българските шофьори
Re:Смяна на ДВГ с нов
«
Отговор #15 -:
Сряда, 25 Септември, 2013, 22:54:20 »
Активен
doco78
Начинаещ
Рейтинг: +6/-1
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 7
Теми: 0
Активност
0%
Re:Смяна на ДВГ с нов
«
Отговор #16
-:
Четвъртък, 26 Септември, 2013, 21:06:16 »
Отговор
Цитат
Да, не съм запознат, и не предполагах че разпределителния вал на лизингов камион може да бъде в блока. Искам да кажа че това е технология от миналия век.
Последно при нас е двигател N14 на Cummins по тази технология вграждан в камиони до към 1994 година.
Мир Ухилен
Съгласен съм с теб колега
Американските камиони са точно по тази схема както и последните модели на Петербилд с двигатели Пакард.Последния модел Актрос края на 2012 е направен точно по тази технология с два разпределителни вала единия едновременно за клапани и моторна спирачка на изпускателни клапани с обща глава за 6 цилиндъра в самата глава, докато при стария модел е главите са отделни колкото са цилиндрите и разпределителния вал е един и е разположен в блока на мотора и предава движение на клапаните посредством прътове към кобилички и тъка-(това е старата система както казваш ти).Точно тази нова последна система на Актрос е взета от американското инжинерство и тествана в американски сурови и всякакви условия 2 000 000 км. :)Приет е мира НАЗДРАВЕ С ЕДНА ХУБАВА АМЕРИКАНСКА БИРА.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Смяна на ДВГ с нов
«
Отговор #16 -:
Четвъртък, 26 Септември, 2013, 21:06:16 »
Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
Рейтинг: +73/-8
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 232
Теми: 5
Активност
0%
Re:Смяна на ДВГ с нов
«
Отговор #17
-:
Петък, 27 Септември, 2013, 20:31:36 »
Отговор
Цитат на: doco78 в Сряда, 25 Септември, 2013, 20:34:34
Първо проблема не е в регулирането на клапаните, а в това че ролката на повдигача е блокирала по незнайна причина в леглото на повдигача ако си виждал ролков повдигач и е блокирал и задрал в леглото и износил разпределителния вал.(Евентуалната причина е паднала циментация на материала на самата ролка или производствен дефект на самия ролков повдигач) При гаранционно техническо обслужване и при първата смяна на масло се регулират клапаните.И да е натегнат това не може да се случи поради простата причина че имат голям толеранс 60/40 +/-10 хлабина.Второ не може да не са обяснили на шофьора кога да смени маслото.Елементарно е да отвори сервизната книжка и да види кога се прави смяна на масло при нов автомобил,защото двигателя е ЧИСТО НОВ ЗА ВГРАЖДАНЕ В НОВ АВТОМОБИЛ а не е тауш ремонт ако знаеш какво е това(върнат двигател по някаква причина и рециклиран и са монтирани рециклрани части).И накрая по спомени първата смяната на това масло е около 120 000 км.Но всичко зависи от терена по който се кара автомобила или по зададеното във WS-системата за техническо обслужване.ПРочети какво съм писал по горе мотора е ЧИСТО НОВ а не е тауш.НЯМА РЕЦИКЛИРАНИ ЧАСТИ единственото което се прехвърли от стария мотор е съединителя комплект,тръбите за хидравлика на кормилната система ,генератор,два фланеца за водно охлаждане понеже двигателя е оборудван с ретардер и кабелния сноб за(високо напрежение) за динамо и стартер и който отива към електрония блок на двигателя MR(PLD).Затова комплектовката на мотора е по този начин .Можеше да бъде поръчан без глави и всякъкви периферни агрегати.Но аз си мисля че по този начин това е плюс за конкретния клиен няма да назовавам името.В случая проблема не е в главата ако си запознат с устройството на двигател мерцедес бенц модел MP3.Проблема е в леглото на повдигача и разпределителния вал.
И накрая ще продължите ли да си чешете езиците, защото края на сагата приключи с добър край за клиента. А относно това че,автомобила не е работил през това време и е бил в сервиз в опциите на лизингодателя ако има такъв имаше някакви клаузи че може да бъде спрян лизинга(защото съм я ползвал тази опция в предната Фирма), и както и един друг колега по горе беше казал в темата.
Дано съм бил изчерпателен и пийте по бира и със здраве
Колега прочел съм внимателно и не съм спорил с теб, че двигателя е нов , а не рециклиран. Единствено проявих съмнение за турбото. Относно дали няма рециклирани части сигурно е така както казваш(пишеш), но както написах и в горния си пост този отговор може да бъде без апелационен само ако я има поръчката и фактурата за гаранционни части към западняците.Но това си сложна работа и не вярвам някой да покаже копие на тази фактура и поръчка, а също не бих го направил от уважение и респект към шефовете ми и марката за която работя. Както написах и в предни си пост явно сте направили реверанс към клиента и явно си знаете защо каквото и да е причината е похвално.
Относно едностранното прекратяването на договор за финансов лизинг тази клауза, която перифразираш си е една монета с две лица. От една страна лизингополучателя(ползвателя) прекратява едностранно договора за финансов лизинг и вече е "свободен" няма непосилни вноски и т.н, няма го лизингодателят "изедник". Но идва и "турата" на монетата при това едностранно прекратяване клиентът(лизингополучателят)вече няма никакви(губи) права в/у лизинговия продукт(т.е влекача) и губи всички вноски до момента(които до колкото прочетох са някъде към 24) + първоначалната вноска, която си е минимум 10% самоучастие, а може и повече и така кеф ти прекратяване на доворгор за финасов лизинг, кеф ти "свобода" . Но това пак зависи от конкретния лизингов договор. Не пиша с цел да се заяждам, просто според мен искам да напиша за другата страна на нещата.
Активен
monterei
Пълноправен потребител
Рейтинг: +31/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 208
Теми: 8
Активност
0%
Re:Смяна на ДВГ с нов
«
Отговор #18
-:
Петък, 27 Септември, 2013, 20:54:25 »
Отговор
Цитат на: doco78 в Четвъртък, 26 Септември, 2013, 21:06:16
Съгласен съм с теб колега
Американските камиони са точно по тази схема както и последните модели на Петербилд с двигатели Пакард.Последния модел Актрос края на 2012 е направен точно по тази технология с два разпределителни вала единия едновременно за клапани и моторна спирачка на изпускателни клапани с обща глава за 6 цилиндъра в самата глава, докато при стария модел е главите са отделни колкото са цилиндрите и разпределителния вал е един и е разположен в блока на мотора и предава движение на клапаните посредством прътове към кобилички и тъка-(това е старата система както казваш ти).Точно тази нова последна система на Актрос е взета от американското инжинерство и тествана в американски сурови и всякакви условия 2 000 000 км. :)Приет е мира НАЗДРАВЕ С ЕДНА ХУБАВА АМЕРИКАНСКА БИРА.
Малко инфо за моторната на новия Актрос -
http://www.jacobsvehiclesystems.com/products/model-720-721-daimler-detroit-diesel-and-jacobs/
- и от мен една бира
Активен
doco78
Начинаещ
Рейтинг: +6/-1
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 7
Теми: 0
Активност
0%
Re:Смяна на ДВГ с нов
«
Отговор #19
-:
Неделя, 29 Септември, 2013, 10:13:00 »
Отговор
Цитат
Относно едностранното прекратяването на договор за финансов лизинг тази клауза, която перифразираш си е една монета с две лица. От една страна лизингополучателя(ползвателя) прекратява едностранно договора за финансов лизинг и вече е "свободен" няма непосилни вноски и т.н, няма го лизингодателят "изедник". Но идва и "турата" на монетата при това едностранно прекратяване клиентът(лизингополучателят)вече няма никакви(губи) права в/у лизинговия продукт(т.е влекача) и губи всички вноски до момента(които до колкото прочетох са някъде към 24) + първоначалната вноска, която си е минимум 10% самоучастие, а може и повече и така кеф ти прекратяване на доворгор за финасов лизинг, кеф ти "свобода" . Но това пак зависи от конкретния лизингов договор. Не пиша с цел да се заяждам, просто според мен искам да напиша за другата страна на нещата.
Възможно е колега,сигурно си прав не съм запознат в днешни дни с общите условия на лизинговите компании може да са претърпели промени от моя случай преди 9-10 години
Активен
Етикети:
Страници:
1
[
2
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...