Форум на българските шофьори
Събота, 20 Април, 2024, 10:02:36
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Леки автомобили
>
Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
>
Италиански автомобили
Страници:
1
[
2
]
3
4
...
8
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Италиански автомобили (Прочетена 45545 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivopifeca
Потребител герой
Рейтинг: +196/-2525
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 2182
Теми: 113
Активност
0%
ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #15
-:
Понеделник, 16 Септември, 2013, 20:52:41 »
Отговор
Цитат на: admin в Понеделник, 16 Септември, 2013, 15:20:15
Да питам и аз нещо. Защо по принцип италианските автомобили не "държат" цена? Всеобщи съмнения относно качеството им или някаква друга причина?
Поради факта,че някой си майстор от квартала незапознат с тази техника,и съответно неможещ да я поправи,майстор работещ единствено по фолксваген и опел-кадет,майсто на когото,като му закарам един трансаксиал на почти 300000 км с още оригинални шарнири,почва да се чуди защо тази кола няма пружини отпред и незнае,как да смени втулките на носачите,почва да разтяга че това не било кола!Та в този ред на мисли,моя комшия беше харесал на времето такъв автомобил и същия този маестро му казал,че ако я купи и му я закара в сервиза нямало да го приеме :)Комшията си взе Голф 3,побърка се с уникално здравото немско возило.Говориха му-ако е немско да е МБ или БМВ,ама.....
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #15 -:
Понеделник, 16 Септември, 2013, 20:52:41 »
Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
Рейтинг: +73/-8
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 232
Теми: 5
Активност
0%
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #16
-:
Понеделник, 30 Септември, 2013, 00:13:39 »
Отговор
Не знам колко от хората по писали по темата са карали италиански коли.Но като се по зачетох малко по-сериозно разбрах, че не са много
.
В този пост ще напиша само лични впечатления от първо лице, без преразкази от "бате Ваньовия гол" и други "народни приказки". Така ми се стече живота, че след кратката ми кариера като "геврекчия"(и в момента я практикувам но само в почивните дни и отпуските
) попаднах в бранша с нови автомобили и можах да покарам(тествам) доста марки нови автомобили в това число и италиански и късмета да посетя най-големите автомобилни форуми(изложения в Европа) . Първо имал съм Алфа 156 2.4 jtd естествено закупена на старо- за времето си и класи много добър автомобил, но и малко капризен откъм окачване, ако се купуват оригинални части от официалните дилърства доста солени цени, но за сравнение предницата на Пасат 4-ка с части от официалните представителства даже са малко по скъпи, а и двата автомобила са с еднакво кекави предници. Иначе италианците поне за мен ако могат да направят някоя част или възел за от ремонтиране го правят по най трудния начин.
Карал съм(тествал) всички модели до към средата на 2009 на ФИАТ, АЛФА, ЛАНЧА и МАЗЕРАТИ( за съжаление с мазератита само по няколко завойчета с Quattroporte и толкова и с Gran Turismo S ) . И съвсем спокойно мога да кажа , че Фиат Гранде Пунто(когато беше актуален) не отстъпваше по нищо на Фиеста, Поло, Ц3, 207 и Корса. Естетвено имаше изобилие на евтини материали но конкурентите не оставаха по-назад особенно Корсата и Фиестата. Същото беше и с Бравото(имам предвид за бравото което излезе през края на 2007 г.) Беше напълно конкурентно способно на всички от тогавашния Ц(С) -сегмент, даже ми бе по комфортно от тогавашната Голф 5-тица, това е много субективно разбира се. А пък за Алфетите MiTo,159, 159 Sport Wagon, Brera, GT наистина много добри автомобили, като пътно поведение и комфорт на водача уникални автомобили, качествени материали в купето, но за съжаление много дефекти(слаба ,,предпродажбена подготовка" от страна на "жабарите" голяма част от тези дефекти можеше да се избегнат ако италианците имаха по сериозни проверки преди да ги предават на съответните дилърства) . Иначе безотказни дизелови мотори( с изключение на дефтунгите на дюзите особено на 1.9 jtdM 16V, и някоя гарнитура на автоматичните кутии, но те бяха японски ,,AISIN") и бензините бяха добри но с директното впръскване голяма трагедия. Ланча особенно съвременната си беше една кръстоска м/у Фиат и Алфа, под кръстоска имам предвид като технически възли, в Ланча нямаше нищо индивидуално за нея като технология и двг-та и скоростни кутии, всичко бе взаимствано от другите две марки от концерна. Ланча нямаше нищо общо като автомобил особено Делтата с онази Делта от детството ми, това си беше едно разтеглено браво с доста глезотии и доста слабо пътно поведение сравнено с старата Делта(от края на 80-те години) която съм карал макар и остаряла и в не толкова добро здраве. За съжаление най-близкия ми досег до Ферари и Ланборгини е бил на някое изложение.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #16 -:
Понеделник, 30 Септември, 2013, 00:13:39 »
Активен
rider777
Потребител герой
Рейтинг: +372/-1883
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2417
Теми: 34
Активност
0%
ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #17
-:
Понеделник, 30 Септември, 2013, 00:56:13 »
Отговор
Абе италианците правят автомобили ама добрите им са само тези с конче, бик и тризъбец,,,,,,,,,,,
Активен
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
ivopifeca
Потребител герой
Рейтинг: +196/-2525
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 2182
Теми: 113
Активност
0%
ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #18
-:
Понеделник, 30 Септември, 2013, 21:00:54 »
Отговор
Правят и в момента,но са вече безлични,като немските,френските и др..Истинските италянки са до края на 80-те и много малко от началото на 90-те,останалото е конвейр,останалото е само ФИАТ,вече няма Ланча,няма и АЛФА...
Активен
SEMPER
Потребител герой
Рейтинг: +282/-99
Неактивен
Germany
Публикации: 1266
Теми: 10
Активност
0%
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #19
-:
Понеделник, 30 Септември, 2013, 21:35:13 »
Отговор
Мен от една истинска италиянка ми беше побеляла косата на млади години
Алфа 33
чак жената се наложи да бута, точно като я карах да ражда
Това май е единствената кола, от която съм вдигал ръце от технически проблеми. С всички останали съм успявал да се справя в поддръжката
Иначе са ми много чудни разни фенове на марки автомобили. Да си фен на Левски,Цска или някой друг отбор, или на някакъв спорт - това го разбирам. Но да си фен на някаква фирма де прави стока, и да се вързваш на маркетинга и - струва ми се глуповато доста.
За мен единственото важно при избора на автомобил е да е изгоден, да има колкото се може по малко предстоящи разходи по него, ниска застраховка,приемлив разход и точно времето когато е мой да не му се губи колосална част от цената. Всичко друго е бошлаф и приказки за маса.
Последната кола,която купих е Фиат Браво на 3 години. Нито съм търсил Фиат, че даже нямах и голяма нагласа да взимам кола.
Само че Фиатката струваше 33 % от цената като нова, като в тая цена влизаше - вградена навигация (над 1000 евро доплащане като нова) - газово дето в България му се вика "фабрично" (над 2000 евро струва вграждането му) - 4 нови зимни гуми с джанти (поне 500 евро), обслужена напълно за следващите 30 000 км (поне 600 евро) и с TUV за почти 2 години напред ( това е под 100 евро, но си е разправия)
Как да не я купи човек с кеф
Освен всичко се оказа доста приятна колица и като возия и за каране. Без да е нищо специално, но да речем по абсолютно нищо не отстъпва на един Голф, или Аурис. Само повечето немски и японски коли на 3 години държат цена поне 55-60 %, а осезаталната загуба на стойност почва след 3тата година. Който им е фен - да ги купува, аз гледам да съм по прагматичен, а и парите не ги копая от двора.
Активен
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-2965
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
0%
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #20
-:
Вторник, 01 Октомври, 2013, 00:07:22 »
Отговор
drago_pavlov, дълъг ти е коментара за да го сложа като цитат, затова - по име. Некоректно е да се дава като пример за качество Ферари и Ламборгини. Това естествено е висш пилотаж. Тук говорим за масови автомобили. Продължавам да поддържам и своето, а и на разбирачи мнение, че италианските коли са слаби и са еднодневки - т.е. караш докато не се разпадне и изхвърляш. Не е случаен факта, че не държат цена. Иначе са номер едно в автомобилния дизайн италианците, но инженери не са. Сори.
Активен
drago_pavlov
Старши потребител
Рейтинг: +62/-133
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 403
Теми: 11
Активност
0%
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #21
-:
Вторник, 01 Октомври, 2013, 08:35:22 »
Отговор
Цитат на: driver1 в Вторник, 01 Октомври, 2013, 00:07:22
drago_pavlov, дълъг ти е коментара за да го сложа като цитат, затова - по име. Некоректно е да се дава като пример за качество Ферари и Ламборгини. Това естествено е висш пилотаж. Тук говорим за масови автомобили. Продължавам да поддържам и своето, а и на разбирачи мнение, че италианските коли са слаби и са еднодневки - т.е. караш докато не се разпадне и изхвърляш. Не е случаен факта, че не държат цена. Иначе са номер едно в автомобилния дизайн италианците, но инженери не са. Сори.
Еми значи мненията ни съвпадат. Както казах за италианска кола от масовите не искам и да чувам.
Относно това дали са инженери или не може да се поспори. Макар и да не са като немците, има доста неща в автомобилния свят, измислени от италианци
Активен
динко
Пълноправен потребител
Рейтинг: +31/-12
Неактивен
Italy
Публикации: 204
Теми: 5
Активност
0%
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #22
-:
Вторник, 01 Октомври, 2013, 21:48:38 »
Отговор
Грешиш за инженерите,коман реил кой го продаде на бош.Това че автомобилите не са толкова добри като немски и японски си го признават на най високо ниво,качеството си има цена това е...всичко е под шапката на фиат,икономии.
Активен
ivopifeca
Потребител герой
Рейтинг: +196/-2525
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 2182
Теми: 113
Активност
0%
ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #23
-:
Сряда, 02 Октомври, 2013, 19:43:16 »
Отговор
Цитат на: driver1 в Вторник, 01 Октомври, 2013, 00:07:22
drago_pavlov, дълъг ти е коментара за да го сложа като цитат, затова - по име. Некоректно е да се дава като пример за качество Ферари и Ламборгини. Това естествено е висш пилотаж. Тук говорим за масови автомобили. Продължавам да поддържам и своето, а и на разбирачи мнение, че италианските коли са слаби и са еднодневки - т.е. караш докато не се разпадне и изхвърляш. Не е случаен факта, че не държат цена. Иначе са номер едно в автомобилния дизайн италианците, но инженери не са. Сори.
Не са инженери...Нека погледнеме съвременния двигател,особено разположението на разпределителните валове-горни!Има доста литература,която разкрива кой е създал този тип двигател,който с доработки продължават да произвеждат всички автомобилни компании и до днес.Интересни са и състезанията в миналото,когато немските "инжове" с техните автомобили с по 5 литрови двигатели доста са изоставали от италянските конкуренти,чиито автомобили са били с наполовина по малки двигатели.
Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
Рейтинг: +73/-8
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 232
Теми: 5
Активност
0%
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #24
-:
Събота, 05 Октомври, 2013, 18:58:52 »
Отговор
Цитат на: driver1 в Вторник, 01 Октомври, 2013, 00:07:22
drago_pavlov, дълъг ти е коментара за да го сложа като цитат, затова - по име. Некоректно е да се дава като пример за качество Ферари и Ламборгини. Това естествено е висш пилотаж. Тук говорим за масови автомобили. Продължавам да поддържам и своето, а и на разбирачи мнение, че италианските коли са слаби и са еднодневки - т.е. караш докато не се разпадне и изхвърляш. Не е случаен факта, че не държат цена. Иначе са номер едно в автомобилния дизайн италианците, но инженери не са. Сори.
Цитат на: ivopifeca в Сряда, 02 Октомври, 2013, 19:43:16
Не са инженери...Нека погледнеме съвременния двигател,особено разположението на разпределителните валове-горни!Има доста литература,която разкрива кой е създал този тип двигател,който с доработки продължават да произвеждат всички автомобилни компании и до днес.Интересни са и състезанията в миналото,когато немските "инжове" с техните автомобили с по 5 литрови двигатели доста са изоставали от италянските конкуренти,чиито автомобили са били с наполовина по малки двигатели.
Че италианците са инженери спор няма. Можем да напишем няколко поста с техните иновации и гениални инженерни хрумвания вече 10- та година имат 1.3(даже не е 1.3 ами е 1248 кб.см, но да не "плашат" клиентите маркетинга на Фиат решил да го води 1.3) комънрейл който го има във вариации и с по 90 к.с, и 1.4 турбо бензин на Абарт с 190 коня.Но идва и лъжицата с катран в делвата с мед(с гениални хрумвания) . Най-големия проблем на италианското автомобилостроене е липсата изпипване на детайла, много дефекти и то 90% от тях са не от "некадърност", а от недоглеждане, това е и разликата м/у Германия и Италия.И затова германците са "локомотива" ЕС и НАТО, затова и Германия от малка(имам предвид Западна Германия) и разорена държава е станала номер 1 в Европа и успява все още да номер 1 в Европа макар и да си сложи воденичния камък Германска Демократична Република, което тогава и струва около 20 млрд марки(и това цената в първите 5 години след обединението), което в сегашни евро сигурно е 200-300 млрд .Може и на първо четене това да ви се струва отвлечено и далечно от автомобилостроенето, но това е в разковничето на нещата -работохолизъм, перфекционизъм и пак перфекционизъм.Ако германците имаха дори половината италианска автомобилна инженерна мисъл щеше да има само немски автомобили в цял свят.
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2368/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0.2%
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #25
-:
Събота, 05 Октомври, 2013, 20:40:42 »
Отговор
Сетих се за Фиат Уно 1.3 дизел и ме напуши смях. А извън темата и във връзка с написаното в предишната публикация ще поясня, че ФРГ инвестира в ГДР над 1600 милиарда евро от 1990 до 2010 година!
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
emilpopoff
Пълноправен потребител
Рейтинг: +73/-8
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 232
Теми: 5
Активност
0%
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #26
-:
Неделя, 06 Октомври, 2013, 00:26:59 »
Отговор
Цитат на: admin в Събота, 05 Октомври, 2013, 20:40:42
Сетих се за Фиат Уно 1.3 дизел и ме напуши смях. А извън темата и във връзка с написаното в предишната публикация ще поясня, че ФРГ инвестира в ГДР над 1600 милиарда евро от 1990 до 2010 година!
Колега, за Фиат Уно 1.3 дизел съм съгласен и за уточнието за Германия съм съгласен, защото това което бях написал беше само за първите 5 години след обединението( според мен присъединяването, защото пак според мен могат да се обединяват само равно поставени субекти т.е държави) защото само това ми изникна в главата докато писах поста си.
А иначе 1.3 miltijet(него съм имал в предвид в горния си пост) на Фиат въобще не лош мотор, даже напротив до колкото си спомням става най-добрия дизел до 1400 кб. см като изпреварва традиционно силни марки в малките дизели като ПСА и ТОЙОТА. Този двг е един от най-продаваните малки дизели в Европа монтира се освен на всички марки на концерна ФИАТ, така и в GM(Опел-Корса,Комбо и новата им баничарка която си чист Фиат Добло с опелска емблема, а пък в "бившият" СААБ 1.9 multijet) в "малките баничрки на ПСА(ПЕЖО СИТРОЕН)- БИЙПЪР И НЕМО, в СУЗУКИ СУИФТ, а в ГРАНД ВИТАРАТА и SX4 1.9 MULTI JET.
По прицип Фиат е един от най-големите производители на шасита в Европа пък и на едно от челните места в света. GM(Корса-Гранде Пунто, баничарките им-ДОБЛО, FORD(Фиаста и КА-това е на базата на ПАНДА), PSA(баничарките им БИЙПЪР И НЕМО, БУСОВЕТЕ ИМ ДЖЪМПЕР И БОКСЕР дори 3.0 HDI на Джъмпер и Боксер си е 3 литров Ивеко мотор) Бусовет на Рено от край време са с италиански дизели.
Но това не променя мнението ми, че подценяват предпродажбената си подготовка.
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2368/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0.2%
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #27
-:
Четвъртък, 10 Октомври, 2013, 23:48:28 »
Отговор
Майстори са, няма две мнения по въпроса!
http://www.youtube.com/watch?v=NwzfGYxlYD0
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Pando85
Пълноправен потребител
Рейтинг: +61/-5
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 175
Теми: 11
Активност
0%
AM,B1,B,C1,C,BE,C1E,CE,Ткт*
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #28
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 00:37:45 »
Отговор
Цитат на: admin в Четвъртък, 10 Октомври, 2013, 23:48:28
Майстори са, няма две мнения по въпроса!
http://www.youtube.com/watch?v=NwzfGYxlYD0
Защо ли снимачния екип пък е с немски автомобил?
пп. За Ламбото - немам думи
Активен
ivopifeca
Потребител герой
Рейтинг: +196/-2525
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 2182
Теми: 113
Активност
0%
ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК
Re:Италиански автомобили
«
Отговор #29
-:
Събота, 12 Октомври, 2013, 18:38:09 »
Отговор
За емблемата на Ламборджини-бикът...Феручо Ламборгини е бил зодия Телец
Активен
Етикети:
Страници:
1
[
2
]
3
4
...
8
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...