Форум на българските шофьори
Събота, 01 Юни, 2024, 10:21:46
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Разни
>
Майстори
>
Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
Страници: [
1
]
2
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм? (Прочетена 6316 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1873/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 12:29:46 »
Отговор
Реших да спущим едно теме,оти тъпеем пред Правецо и ми чудно кво мислите,та:
Какво ,Ви е мнението за
кръшенето
на пета,оти едни разпраат,че коги лагерите се опитват да изстрелят капачката на главината било меко казано некадърност,а я мислим,че рано или късно опираш до моменто ,коги кабината не опре ли у преднио капак оправия нема.
Та метнете едно мнение,ако мастилото Ви не е кът.
Ъф корс темата е тъпня оти е шоферска,ма ко да праиш ,като нещата у шоферскио живот не винаги са толкова интересни.
Аре не се срамвайте скършете едно мнение,да Ви чуем ко че обадите по въпроса
Активен
Форум на българските шофьори
Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 12:29:46 »
Активен
rolly_s
Старши потребител
Рейтинг: +693/-292
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 273
Теми: 10
Активност
0%
няма втори шанс за първо впечатление
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #1
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 13:08:59 »
Отговор
Цитат на: Бриги Бичкията в Петък, 11 Октомври, 2013, 12:29:46
Реших да спущим едно теме,оти тъпеем пред Правецо и ми чудно кво мислите,та:
Какво ,Ви е мнението за
кръшенето
на пета,оти едни разпраат,че коги лагерите се опитват да изстрелят капачката на главината било меко казано некадърност,а я мислим,че рано или късно опираш до моменто ,коги кабината не опре ли у преднио капак оправия нема.
Та метнете едно мнение,ако мастилото Ви не е кът.
Ъф корс темата е тъпня оти е шоферска,ма ко да праиш ,като нещата у шоферскио живот не винаги са толкова интересни.
Аре не се срамвайте скършете едно мнение,да Ви чуем ко че обадите по въпроса
Е голямо зверене падна, докато схвана, че не става въпрос за пета скорост, пу, Бриги, ако беше написал „питъ“, по-лесно щях да ти схвана идеята. Що да чупиш камиончето?
Активен
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш
Форум на българските шофьори
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #1 -:
Петък, 11 Октомври, 2013, 13:08:59 »
Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1873/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #2
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 13:28:13 »
Отговор
Цитат на: rolly_s в Петък, 11 Октомври, 2013, 13:08:59
Е голямо зверене падна, докато схвана, че не става въпрос за пета скорост, пу, Бриги, ако беше написал „питъ“, по-лесно щях да ти схвана идеята.
Що да чупиш камиончето?
Нешо гледам да тръкам грайферо на гумите,че снег иде и ми се ще нови гуметки да кичне босчето.
Активен
rolly_s
Старши потребител
Рейтинг: +693/-292
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 273
Теми: 10
Активност
0%
няма втори шанс за първо впечатление
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #3
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 13:36:00 »
Отговор
Цитат на: Бриги Бичкията в Петък, 11 Октомври, 2013, 13:28:13
Нешо гледам да тръкам грайферо на гумите,че снег иде и ми се ще нови гуметки да кичне босчето.
Дай Боже, ама да не ти ги пренареже само.
Активен
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1873/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #4
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 13:42:34 »
Отговор
Цитат на: rolly_s в Петък, 11 Октомври, 2013, 13:36:00
Дай Боже, ама да не ти ги пренареже само.
Епа,че проявим професионализъм поечко и,че гледам и да ги посцепим уекинко
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2431/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7186
Теми: 539
Активност
0.8%
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #5
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 13:51:41 »
Отговор
Бриги, няма начин, понякога трябва да се тестват здравината на гумите и главините. Опасно е обаче след дълъг път в топло време да се върти на пета, защото гърмят пущините.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Yordan
Младши потребител
Рейтинг: +26/-5
Неактивен
Spain
Публикации: 88
Теми: 2
Активност
0%
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #6
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 14:04:25 »
Отговор
Оно и я първио път не можа да разберем за кво иде реч. Ама веке сванах.
Та викат колегите признак на лош професионализъм. А ако им закачат едно ремарке бетоновоз и ги пратят на обект дето по принцип този камион не влиза но няма други в момента. Пък и от часа на товарене имаш 1час и 30мин да стигнеш и разтовариш. Започва едно сукане не е у приказаки. Същото беше и с гондолите, често се налагаше да го въртиш на пета поради липса на пространство.
Вдигаш единият мост на ремаркето и няма проблем
В много случай същата операция помага и когато сте забуксували някъде.
Активен
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1873/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #7
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 14:17:36 »
Отговор
Цитат на: Yordan в Петък, 11 Октомври, 2013, 14:04:25
Оно и я първио път не можа да разберем за кво иде реч. Ама веке сванах.
Та викат колегите признак на лош професионализъм. А ако им закачат едно ремарке бетоновоз и ги пратят на обект дето по принцип този камион не влиза но няма други в момента. Пък и от часа на товарене имаш 1час и 30мин да стигнеш и разтовариш. Започва едно сукане не е у приказаки. Същото беше и с гондолите, често се налагаше да го въртиш на пета поради липса на пространство.
Вдигаш единият мост на ремаркето и няма проблем
В много случай същата операция помага и когато сте забуксували някъде.
Бе оно и тез де викат си врътат на пета ма не мое се усетат,коги позакъснеат да си плюнат место на некой паркинг у D,A или H с мноо странни маневри се умъкват на некое местенце я м/у двама спрели я наобратно на паркинго и те така.Па за увлизане по рампи у фирми де двора им по мънечък от АПК нема ти редим кво чегъртане пада.
Активен
Boroman21
Потребител герой
Рейтинг: +144/-32
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 1088
Теми: 13
Активност
0%
for Life
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #8
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 20:06:52 »
Отговор
Ахаха , браво Бриги иначе всеки го прави и ще го прави независимо дали го иска или не .
Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
Рейтинг: +2304/-323
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2148
Теми: 137
Активност
4%
Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #9
-:
Петък, 11 Октомври, 2013, 20:28:38 »
Отговор
Цитат на: Boroman21 в Петък, 11 Октомври, 2013, 20:06:52
Ахаха , браво Бриги иначе всеки го прави и ще го прави независимо дали го иска или не .
Когато не можеш с маневра, къде ще отидеш?! Когато има място с маневра тогава е въпроса, защо не се прави? Върти се "на пета", и преди прекарване на рампа, да "дойде" на ляво огледало.
Аз не че много мога и на ляво огледало, обаче като "по-идва" за дясно огледало, защо да се не пробвам. Кога ще се учим?
Карам стари ремаркета, сменят се непрекъснато и никой няма да разбере, освен ако не стане нещо в момента. И въпреки това се опитвам с маневра, при възможност!
Активен
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
ivopifeca
Потребител герой
Рейтинг: +196/-2525
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 2183
Теми: 113
Активност
0.2%
ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #10
-:
Събота, 12 Октомври, 2013, 18:27:13 »
Отговор
По принцип съм за маневра,ако е възможно...Нооо,дали ти телефон на бай Миле в некое си село,да му се обадиш ,като стигнеш да те заведе...по късно вече си влезнал,карайки по нйега,в дворче,и след като разтовариш-въртиш,а ако си се сетил по рано, да заходиш по отдалече на лево,или десно огледало назад в дворчето-добре
Цитат на: admin в Петък, 11 Октомври, 2013, 13:51:41
Бриги, няма начин, понякога трябва да се тестват здравината на гумите и главините. Опасно е обаче след дълъг път в топло време да се върти на пета, защото гърмят пущините.
Кое гърми?
«
Последна редакция: Събота, 12 Октомври, 2013, 23:33:02 от МИНКО ИЛЧЕВ
»
Активен
ivopifeca
Потребител герой
Рейтинг: +196/-2525
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 2183
Теми: 113
Активност
0.2%
ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #11
-:
Събота, 12 Октомври, 2013, 18:28:16 »
Отговор
Поредни!!!
«
Последна редакция: Събота, 12 Октомври, 2013, 23:33:50 от МИНКО ИЛЧЕВ
»
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2431/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7186
Теми: 539
Активност
0.8%
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #12
-:
Събота, 12 Октомври, 2013, 21:45:11 »
Отговор
Цитат на: ivopifeca в Събота, 12 Октомври, 2013, 18:28:16
Кое гърми?
Балончето на малкия Иванчо не е със сигурност. Според теб след дълго пътуване в топло време и завъртане на "пета" кое гърми?
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
ivopifeca
Потребител герой
Рейтинг: +196/-2525
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 2183
Теми: 113
Активност
0.2%
ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #13
-:
Събота, 12 Октомври, 2013, 21:53:19 »
Отговор
Цитат на: admin в Събота, 12 Октомври, 2013, 21:45:11
Балончето на малкия Иванчо не е със сигурност. Според теб след дълго пътуване в топло време и завъртане на "пета" кое гърми?
Е кое де,тва къде е ходило с голема скорост у топло време-асфалт,да е гръмнало още докадо се търкаля с по голема скорост,или аз не съм разбрал както трябва
Активен
driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-3031
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
0%
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
Re:Въртене ,,на пета" - необходимост или знак за лош професионализъм?
«
Отговор #14
-:
Събота, 12 Октомври, 2013, 22:34:09 »
Отговор
Цитат на: ivopifeca в Събота, 12 Октомври, 2013, 21:53:19
Е кое де,тва къде е ходило с голема скорост у топло време-асфалт,да е гръмнало още докадо се търкаля с по голема скорост,или аз не съм разбрал както трябва
Аз досега не съм чул някой колега да се е оплакал, че му е гръмнала гума докато върти "на пета". Да счупи лагер, това по-го приемам, ама да гръмне гумата?...
Активен
Етикети:
Страници: [
1
]
2
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...