• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Turbostar!

Започната от ivopifeca, Четвъртък, 07 Ноември, 2013, 14:52:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dino412

Е добре де колко е тоя разход на гориво? С Мадара-та по асфалт се влагам 35-38 до 40л пълно (28-29-30т)-празно.По черен път и малко асфалт с тоя тонаж 50-52л с танца с комбайните из нивата.А Шкода-та е 210 коня ( като незнайно колко от тях са избягали на паша) и 10 предавки.
Та италибанските коне да са по-лакоми от Чешките ли? Или щото са повечко та трябва повече зоб?  ??? ;D
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ivopifeca

Тоя къде го карах,беше отдавна,преди 10 години,помня,че си похапваше стабилно...Но и тогава бяха други времена,а и аз си го и понастъпвах.Просто в сравнвние с Даф-АTI,харчеше повече.Чат-пат ги сменях,и двата бяха в една фирма.Фиата си харчеше повече от Дафината :)

ivopifeca


dino412

 ;D ;D ;D Ти пък си намерил с какво да го сравняваш. ;D То на Даф само Скания може да съперничи по икономичност.Всички други сравнени с тях са си ламя.Мен за сега ме спира това че с такова чудо не Съм имал пряк контакт и нямам никакво понятие що за техника е.На времето един познат имаше само че Фиат Ивеко (а тия са си Ивеко Турбо Стар) но когато го купи си беше "гробница" и за две години го скапа и отиде на скраб.Знам че все нещо си правеше по него ама то си беше и като да накараш мъртвец да тича.Та за това тоя екземпляр не го взимам за критерий за марката.Тия по който Съм се загледал поне на пръв поглед изглеждат читави и стегнати. Ма то знае ли човек.......... гледаш го здрав прав с румени бузки а той горкия с два инфаркта и силикоза.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.