• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Turbostar!

Започната от ivopifeca, Четвъртък, 07 Ноември, 2013, 14:52:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Ако някой някога се качи на читав такъв,да се отнася изключително сериозно към възможностите му...ненормален вървеж и лоши спирачки в повечето случаи,имайте си едно на ум!Знам,че почти ги няма вече,но все пак,ако имате невероятния шанс и късмет да се качите на такъв,правете си сметка отдалече,ускорението е повече от всичко останало по камиона ;)

ivopifeca


martin stanev

Иво карал съм братле Turbostar 98г. 420 коня близо 200 000 км. му навъртях. Ми к'во да кажа все хубави неща. Преди да му се кача го гледах малко с предубеждение, защото една хубава дума преди т'ва не бях чул за марката Ивеко. Двигателя му беше от Магирус, скорости Зф, зимата палеше без грешка, даже още помня зимата 2010г. шефа ме остави на Шише джам в Търговище да вися Петък, Събота и Неделя без наряд за прибиране, а тогава студа скова цялата страна 25-28 под 0. Та Фиатчето така да се каже ми палеше без да се замисля. Най удобния и широк горен креват на, който съм спал, аз винаги спя на горния креват, като съм в седнало положение на горния креват и главата не ми опираше в кабината отгоре, като не мога да кажа същото за горните кревати на най големите кабини на Волвото и Актроса. Там все едно си затворен в кибритена кутийка...ели пък на Вола тия шкафове отгоре са ужасни и така пречат все едно са те навряли в миша дупка, Актроса горе долу същата работа. А аз съм 1.80, 120кг. Двигателя му беше апетитен от към нафтица и спирачки съм имал. Ама чак пък ненормален вървеж....ее с такива качества не го помня Турбостара, за ненормален вървеж можем да похвалим Коконата и Вола, ама Турбостара....идвали. Може ти да си карал някои  Турбостар с V8 530коня там ускорението ще е доста по голямо от на 420коня дето, аз карах.

martin stanev


ivopifeca

Цитат на: martin stanev - Понеделник, 11 Ноември, 2013, 21:40:19
Иво карал съм братле Turbostar 98г. 420 коня близо 200 000 км. му навъртях. Ми к'во да кажа все хубави неща. Преди да му се кача го гледах малко с предубеждение, защото една хубава дума преди т'ва не бях чул за марката Ивеко. Двигателя му беше от Магирус, скорости Зф, зимата палеше без грешка, даже още помня зимата 2010г. шефа ме остави на Шише джам в Търговище да вися Петък, Събота и Неделя без наряд за прибиране, а тогава студа скова цялата страна 25-28 под 0. Та Фиатчето така да се каже ми палеше без да се замисля. Най удобния и широк горен креват на, който съм спал, аз винаги спя на горния креват, като съм в седнало положение на горния креват и главата не ми опираше в кабината отгоре, като не мога да кажа същото за горните кревати на най големите кабини на Волвото и Актроса. Там все едно си затворен в кибритена кутийка...ели пък на Вола тия шкафове отгоре са ужасни и така пречат все едно са те навряли в миша дупка, Актроса горе долу същата работа. А аз съм 1.80, 120кг. Двигателя му беше апетитен от към нафтица и спирачки съм имал. Ама чак пък ненормален вървеж....ее с такива качества не го помня Турбостара, за ненормален вървеж можем да похвалим Коконата и Вола, ама Турбостара....идвали. Може ти да си карал някои  Турбостар с V8 530коня там ускорението ще е доста по голямо от на 420коня дето, аз карах.
Бате,карал си Евростар ;)

martin stanev

Цитат на: ivopifeca - Вторник, 12 Ноември, 2013, 09:57:06
Бате,карал си Евростар ;)

Да бе вярно, к'во се улисах и аз с тия Турбостари ;D

Любомир Стойчев

Не съм карал Турбостар,но съм любител на италианските автомобили и много бих искал да покарам ивеко,но за съжаление фирмата се придържа към Ман и Мерцедес и няма къде да покарам Ивеко.
Кучетата си лаят, керванът си върви!!!

Pando85

Сега попаднах на тази картинка и се сетих за темата   ;D

Hino

Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 07 Ноември, 2013, 14:52:03
Ако някой някога се качи на читав такъв,да се отнася изключително сериозно към възможностите му...ненормален вървеж и лоши спирачки в повечето случаи,имайте си едно на ум!Знам,че почти ги няма вече,но все пак,ако имате невероятния шанс и късмет да се качите на такъв,правете си сметка отдалече,ускорението е повече от всичко останало по камиона ;)

;D

Ако има камион който никога няма да забравя, то това е точно този. Не се имам въобще за някакъв професионалист, но от времето когато си карах сам, това което ми е донесъл ТурбоСтар-а ( не говоря за пари, а за ЕМОЦИИ) , никой друг камион НИ-КО-ГА не се е и доближил (но може би и защото бях доста по-млад  :D).
Това да катериш Игуменица с ТурбоСтар 17.2 би-турбо 480 коня ( със структура Силвър и 10 коли) автовоз, и при положение, че си с кутия Фюлер ......... НЕЗАБРАВИМО  :D ;D :P.
Още се усмихвам като се сетя :-))) !!!
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

ivopifeca

Цитат на: Hino - Събота, 21 Декември, 2013, 23:26:10
;D

Ако има камион който никога няма да забравя, то това е точно този. Не се имам въобще за някакъв професионалист, но от времето когато си карах сам, това което ми е донесъл ТурбоСтар-а ( не говоря за пари, а за ЕМОЦИИ) , никой друг камион НИ-КО-ГА не се е и доближил (но може би и защото бях доста по-млад  :D).
Това да катериш Игуменица с ТурбоСтар 17.2 би-турбо 480 коня ( със структура Силвър и 10 коли) автовоз, и при положение, че си с кутия Фюлер ......... НЕЗАБРАВИМО  :D ;D :P.
Още се усмихвам като се сетя :-))) !!!
:)Ужас е!

Pando85

Някой може ли да каже каква гама мотори имат  :)

ivopifeca

Цитат на: Pando85 - Вторник, 04 Февруари, 2014, 00:35:30
Някой може ли да каже каква гама мотори имат  :)
Аз съм карал само един,беше 480-ка :)Иначе незнам гамата им мотори.А този червения,където си го постнал е голем красавец-евала!

naum4o

Цитат на: Pando85 - Вторник, 04 Февруари, 2014, 00:35:30
Някой може ли да каже каква гама мотори имат  :)
Имат общо 19 модификации. Първият е произведен 07. 1984г., а последният 12.1993. Като конски сили се движат от 330 до 476, кW-h от 243 до 350, куб.см. от 13798 до 17173. Ивеко Турбостар е първият камион серийно производство в света, чиято кабина е оцветена със сив металик. След края на 93г. моделът вече се казва Евростар.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

Pando85

Благодаря за отговора колега че ти лепнем едно +  ;)

Иво колкото до червения Турбостар не е лош, ама като се загледам за по-дълго време, защо ли ми заприлича на LIAZ незнам. ;D

ivopifeca

Цитат на: Pando85 - Вторник, 04 Февруари, 2014, 22:36:57
Благодаря за отговора колега че ти лепнем едно +  ;)

Иво колкото до червения Турбостар не е лош, ама като се загледам за по-дълго време, защо ли ми заприлича на LIAZ незнам. ;D
;DЛиаза прилича на него,а на червения,като са го боядисвали е трябвало да му направят друг цвят решетката...красавец!

dino412

Колеги някой карал ли е триос 6Х2 TurboStar 420 или 480 к.с.? Интересува Ме разход на гориво и дали е идиотоустойчиво това чудо? Питам защото Ми се отваря възможност да си взема едно такова на добри пари пък за Ивеко нищо незнам. Освем че едно време в СО МАТ-а ги хвалеха а после всички плюеха Ивеко.Става въпрос за един от тия екземпляри:

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ivopifeca

Корав  е,но   разхода   на  гориво  нема   ти  хареса.

ivopifeca