• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

V-е образен 6 цилиндров двигател на Actros1844

Започната от крис, Четвъртък, 28 Ноември, 2013, 10:39:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Механик-водач

Тук е обяснено ясно и точно...
http://www.ams.bg/?act=content&rec=7334
А аз съм виждал скъсан вал на 1844 2009 година-влекач на 430000км.Според мен беше проблем в изковката, а според великия БалкОн стар в маслото. ;) ;) ;)
А също така съм виждал и 2/Два/ ударили с кош моста на Яна към Бухово самосвала 4141, но това си беше от кърмчиите-много фолк слушаха :-X :-X :-X
Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

Механик-водач

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

godji

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

martin stanev

Цитат на: godji - Четвъртък, 05 Декември, 2013, 21:59:12
Aз що си мисля че тези трябва да са 43-ки  ::) ???

Колега каски 2544 има много, това че ти не си виждал такива е друг въпрос. Това не е 43ка, а истинска 44ка, двигател V8 с 2 турбини, 128мм. диаметър на буталото. И повярвай ми няма нищо общо с 44ката, с която ти разнасяш кашоните :)

godji

Какво не и харесваш пък на моята 44-ка ? В темата става въпрос точно за нея ,и според мен си е доста сполучлив двигател !Накарайте го човека да си купи каска ,щото на времето е била най-коравия камион .
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

ivopifeca

Цитат на: godji - Неделя, 08 Декември, 2013, 12:34:59
Какво не и харесваш пък на моята 44-ка ? В темата става въпрос точно за нея ,и според мен си е доста сполучлив двигател !Накарайте го човека да си купи каска ,щото на времето е била най-коравия камион .
То и да иска,не може да намери да си купи вече :)

крис

Въобще от по новите модели 1844,46 и 48 след 2008-ма има ли редови мотор,щото както разбирам май няма,пак казвам,че 26 год.карам но никога не ме е интересувало

IvanovIvan

До колкото съм на ясно само Актрос Евро 6 е редови всичко друго от 1997 до последните европетици е  V6 .

ivopifeca

Аз по принцип съм почитател на редовите мотори,като цяло :)

крис

Разбрах за тези които са до 2009 год, сега ме интересува тези които са 2010-2011-та на кабината пише EEV,ако някой може да даде актуална информация,най вече ме интересува мотора и мисля,че само по него има някаква разлика от предните BLUETEC-5,наистина ще му бъда благодарен

IvanovIvan

Не на всичики пише ЕЕВ , а ако е до 480 кс. пак си в V6 след това V8 . Нещо си се объркал или някой те е подвел , че има съществена разлика в двигателите .

крис

Колега аз разбирам,че са V-образни но попитах има ли някаква  разлика от другите защото има доста голяма разлика в цената,сега разбирам от теб,че са еднакви тогава защо на тези които са ЕЕВ цената им е доста по дебела от другите

IvanovIvan

EEV е еконорма която отговаря на евро 5 , но до колкото съм запознат еконормата се постига по по-различен начин и май е без адблу , но не съм сигурен иначе по двигател и трансмисия няма разлика

крис

Да има нещо по специално щото разликата в цените е около 10000 евро,разбира се едните са до 2009 г. а другите от 2010 нагоре до 2012 когато излязоха най-новите с редовите двигатели

Hino


Има нещо "специално" да. Първо защото е Мерцедес, второ защото е ЕЕВ ( еко стандарт надграждащ значително нормалната 5-ца и почти доближаващ се до Евро 6) , трето и най-важно, вече е PowerShift кутия, а не слабоумната Телиджънт, така, че вече в комбинация с този импотентен мотор, положението е доста по-добре.
И да, горе долу ресурса му ( ОМ501 визирам, а НЕ осмака, там е друго) си остава 1 милион ( най-общо казано) , затова пък, основният ремонт става за ден и струва около 5 бона ( в лева) при официалният вносител.
Като цяло на равното и особено с малко по-лек товар, практически все още не е измислен по икономичен камион. "Филма" става коренно различен ако почнат .... баирите  ;D  ;) .
Дълга тема.....  ;) .

P.S. -  И да, V6 е разбира се , кръгло 12 литра. И да, няма допирни точки със старата генерация , легендарните 44-ки. Аз честно казано все съм си мислел, какво ще стане, ако Мерцедес решат да пуснат пак старата класика, идиотоустойчивият стар класик "каската" ( пък макар и с друга по-нова визия) ...... Дали няма да има опашки пред дилърите...  ;D . Ама не, няма как да стане, то сервизите на Бенц, тогава ще фалират, .... да, забравих  ;D  ;)  !
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Hino

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)