Стралис срещу Премиум
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 17 Юни, 2021, 04:29:41 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Стралис срещу Премиум  (Прочетена 16795 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« -: Събота, 04 Януари, 2014, 01:32:39 »
ОтговорОтговор

Заедно товарихме рулони с колегата със Стралиса,на Витиня направо ми пожела лека нощ,то си знам че вървят,ама и Реното дърпа доста добре,просто не очаквах да ме отвее така,камионите са еднакви коне ???Егати респекта отдавам на италианците отново!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 04 Януари, 2014, 01:32:39 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-712
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #1 -: Събота, 04 Януари, 2014, 01:42:22 »
ОтговорОтговор

Доказано е, че при еднакви или сходни мотори Ивекото дърпа повече заради турбината с променливо сечение.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 04 Януари, 2014, 01:42:22 »

 Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #2 -: Събота, 04 Януари, 2014, 01:52:38 »
ОтговорОтговор

Доказано е, че при еднакви или сходни мотори Ивекото дърпа повече заради турбината с променливо сечение.
И Фиата ми е с такава турбина-леката кола от 91 година.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-712
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #3 -: Събота, 04 Януари, 2014, 02:31:56 »
ОтговорОтговор

Вече имат и Ман и  Волво.
 За другите не знам какво е положението с тези нови Е6.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
sush1978
Младши потребител
**

Рейтинг: +11/-21
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 85
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Събота, 04 Януари, 2014, 03:35:48 »
ОтговорОтговор

Едно мога да кажа Ивекото дори и евро 6 си е едно голямо дърво,не се научиха седалки да правят. На Реното са 1000 пъти по добре.Остави не му е толкова голяма кушията ,мине някоя Малачка и ше го сдъвче. Ухилен Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Умирай трудно
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #5 -: Събота, 04 Януари, 2014, 13:24:28 »
ОтговорОтговор

Едно мога да кажа Ивекото дори и евро 6 си е едно голямо дърво,не се научиха седалки да правят. На Реното са 1000 пъти по добре.Остави не му е толкова голяма кушията ,мине някоя Малачка и ше го сдъвче. Ухилен Ухилен Ухилен
Говориме за стокови мотори Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #6 -: Неделя, 05 Януари, 2014, 12:31:23 »
ОтговорОтговор

Ако се не лъжа, четох някъде, че и "Дафините" Евро 6 с почти 13 литровия  PACCAR са с променлива геометрия, за 11-литровите не разбрах да ли са с такава турбина.
Вече имат и Ман и  Волво.
 За другите не знам какво е положението с тези нови Е6.
И Фиата ми е с такава турбина-леката кола от 91 година.
Моите уважения към Теб Иво и италианските автомобили но дори 1-вите JTD-та(комънрейли) на 156-цата бяха  с нормални "турбини", на 1.9-ката накъде към 2001-2  започват да вграждат турбо с променлива геометрия. Затова мисля, че може би се заблуждаваш за твоето турбо.  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #7 -: Неделя, 05 Януари, 2014, 15:14:10 »
ОтговорОтговор

Ако се не лъжа, четох някъде, че и "Дафините" Евро 6 с почти 13 литровия  PACCAR са с променлива геометрия, за 11-литровите не разбрах да ли са с такава турбина.Моите уважения към Теб Иво и италианските автомобили но дори 1-вите JTD-та(комънрейли) на 156-цата бяха  с нормални "турбини", на 1.9-ката накъде към 2001-2  започват да вграждат турбо с променлива геометрия. Затова мисля, че може би се заблуждаваш за твоето турбо.  Намигване
Доста си компетентен по автомобилите,като цяло,но този път грешиш,виж,ако можеш да намериш тех.информация,специално за този двигател,който се е вграждал само на Крома през онези години Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Люси
Старши потребител
****

Рейтинг: +73/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 399
Теми: 7



Активност
0%

Ерудиран тъпанар-каруцар!!


liusi.nikolov@gmail.com LNikolov76
Ел. поща
« Отговор #8 -: Неделя, 05 Януари, 2014, 16:09:02 »
ОтговорОтговор

Действително в Крома е монтиран първия двигател с директно впръскване и турбина с променлива геометрия и това е станало в началото на 90-те,но все пак е Фиат и неслучайно немците му викат "Fehler In Allen Teilen"или по нашенски дефект във всичките части!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #9 -: Неделя, 05 Януари, 2014, 17:23:52 »
ОтговорОтговор

Да бе да.Точно така Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #10 -: Понеделник, 06 Януари, 2014, 01:46:05 »
ОтговорОтговор

Доста си компетентен по автомобилите,като цяло,но този път грешиш,виж,ако можеш да намериш тех.информация,специално за този двигател,който се е вграждал само на Крома през онези години Усмивчица
Извинявам се, аз съм в грешка, наистина този мотор(1.9 Turbo D i.d) е с турбо променлива геометрия, а за "директния" дизел спор няма даже този мотор е още от 1988-89 г., но чак 1991 на "фейса" слагат променлива геометрия(не знаех, че фейса се различава по турбината) .
Даже преди 6-7 години видях едно Дукато II(т.е Боксер/Джъмпер I, французите вървят една бройка назад при индикацията на бусовете им спря му италианците) с такъв мотор но не беше с турбина с променлива геометрия и не съм сигурен, че беше излязъл от завода с този мотор.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +369/-1195
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #11 -: Понеделник, 06 Януари, 2014, 12:01:42 »
ОтговорОтговор

Ивеко е уникална машина, само дето няма нищо италианско в нея ,,,, не знам защо повечето хора като чуят "Ивеко" и казват ,, италианско,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #12 -: Петък, 10 Януари, 2014, 00:55:34 »
ОтговорОтговор

Ивеко е уникална машина, само дето няма нищо италианско в нея ,,,, не знам защо повечето хора като чуят "Ивеко" и казват ,, италианско,,,,,,,,,,,,,,,,

Колега, за тежката им гама съм съгласен с теб, старите Ивекота бяха и с мотори Magirus-Deutz и предавателни кутии ZF, EATON FULLER, т.е не са от най-италианските производители  Ухилен  . Но леката им гама(бусове) си е с италиански мотори и даже като "архитектура" моторите им приличат много на двг-тата на Фиат, които се вграждат в леката има гама(2.3 и 3.0 на Ивеко прилича много на 1.9, 2.0 на Фиат) .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +162/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #13 -: Петък, 10 Януари, 2014, 08:51:12 »
ОтговорОтговор

А като стигна тва Ивеко дето не бяга много на далеко Ухилен на крайната цел защо колегата не ти каза с колко разхода му е по висок от на рендето.Забелязвам има една тенденция не е важно колко върви а колко гори Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #14 -: Неделя, 12 Януари, 2014, 15:45:19 »
ОтговорОтговор

Moтора и камиона,като цяло си е проектиран от италянците,поне от това,което съм чувал.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!