Pasat B3 1.9TDI 90 hp - проблем
Форум на българските шофьори
Събота, 11 Май, 2024, 06:33:59 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Pasat B3 1.9TDI 90 hp - проблем  (Прочетена 30849 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Люси
Старши потребител
****

Рейтинг: +73/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 399
Теми: 7



Активност
0%

Ерудиран тъпанар-каруцар!!


liusi.nikolov@gmail.com LNikolov76
Ел. поща
« Отговор #15 -: Петък, 07 Февруари, 2014, 21:36:11 »
ОтговорОтговор

На моя приятел Пасат В4 1.9 ТДИ беше така,на 140 км спира и като отидохме при помпаджията се оказа че наистина колата е ограничена или "с пломба" както той се изрази оставихме му я че имаше работа и като се върнахме това не беше същата кола направо излетя!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Петък, 07 Февруари, 2014, 21:36:11 »

 Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #16 -: Петък, 07 Февруари, 2014, 23:10:06 »
ОтговорОтговор

Момчета тия дараци къде ги караме не 140 , а 100 са ни много :)Па особено за скоростните пътища в родината ни,леле мале.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Петък, 07 Февруари, 2014, 23:10:06 »

 Активен
Roshko
Гост
« Отговор #17 -: Петък, 07 Февруари, 2014, 23:28:34 »
ОтговорОтговор

Момчета тия дараци къде ги караме не 140 , а 100 са ни много :)Па особено за скоростните пътища в родината ни,леле мале.

Макар и съвсем извън темата ще отговоря така:
В родината ни имам по 200-300км годишно. Мнооооого рядко надвишавам 80 км/ч и то само за тест на подходящи за това места! Бърза работа в родината ни нямам!. Дори когато тръгна на 2000 и повече км преход извън нея, не бързам. Преди карах с 80-100, напоследък качих с 20 км/ч скоростта, че инак прекалено много време се губи...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #18 -: Събота, 08 Февруари, 2014, 00:40:28 »
ОтговорОтговор

Пак извън темата...Много голяма грешка според мене е,че производителите на автомобили са направили коли ,които не могат да спират,а в същото време могат да развиват скорост от 150 до 200 км,ч.Визирам повечето от масовите коли...И най-вече тези ,които коментираме в темата,не специално марката,а годината на производство.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1914
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #19 -: Събота, 08 Февруари, 2014, 03:38:44 »
ОтговорОтговор

Рос, знам, че се стискаш за литър бира ама да ти кажа, че ако тоя Пасат се окаже, че е с по-старата помпа то такава помпа трудно се намира ,,, по моргите из цяла България тарикатите им искат по над 400 лева, колкото струва целия Пасат ,,, ако се окаже, че е с по-новата помпа то такива има и за по 150 кинта,,,, аз лично си купих такава преди да разбера, че ми трябвала от старата,,,, та като скачаш в тигана с тоя Пасат да си на ясно,,,,  и си помисли все пак за бирата,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Roshko
Гост
« Отговор #20 -: Събота, 08 Февруари, 2014, 09:29:27 »
ОтговорОтговор

Ето за това пуснах темата. Доста полезни мнения.
В този ред на мисли може да допълвате за слабостите на модела и какви подводни камъни могат да се очакват. Турбо/мурбо и т.н.
Относно бирата аз още не съм изпил тая де ти имаш да черпиш, та за ко да са стискам. Самото име жива бира нещо ме отблъсква... Са координирам неколко човека се сбереме.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 11389091318815863_11.pic (88.84 KB, 800x600 - видяно 757 пъти.)
Активен
Roshko
Гост
« Отговор #21 -: Неделя, 09 Февруари, 2014, 15:36:19 »
ОтговорОтговор

ъП!  Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #22 -: Неделя, 09 Февруари, 2014, 16:07:15 »
ОтговорОтговор

Първо искам да отбележа,че никога не съм притежавал кола от тази марка.Но от приятели,които са нейни фенове,съм чувал,че бензиновите мотори на марката са доста по сполучливи от дизела.Просто за онези години дизелите са им доста проблемни в сравнение с други марки.И ако автора е фен на марката и търси спецялно Пасат,мисля че бензиновите варянти са по добрата алтернатива.Пак казвам,че наблюденията са ми от приятели които са имали такива коли и съм чувал какво са споделяли.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Roshko
Гост
« Отговор #23 -: Неделя, 09 Февруари, 2014, 17:16:27 »
ОтговорОтговор

Първо искам да отбележа,че никога не съм притежавал кола от тази марка.Но от приятели,които са нейни фенове,съм чувал,че бензиновите мотори на марката са доста по сполучливи от дизела.Просто за онези години дизелите са им доста проблемни в сравнение с други марки.И ако автора е фен на марката и търси спецялно Пасат,мисля че бензиновите варянти са по добрата алтернатива.Пак казвам,че наблюденията са ми от приятели които са имали такива коли и съм чувал какво са споделяли.

Авторът около 95-тата година на миналия век си купи първия дизел единичка в супер лошо състояние и не е наливал никакви пари по нея, освен че смени сигментите без е необходимо, но това е дълга история. Скоро един стар приятел ме намери да му я прехвърля, че по някакви неведоми пътища е стигнала до него, а я продадох в Годеч преди 16-17 години. Била е дори в ръцете на крадци на жици.
От тогава е сменил над 20 автомобила, като само един е бил бензинов и то за кратко - Корса 1.4, моноинжекция, 90г. Беше доволен, но не ще и да чуе повече за бензинова кола.

Вече съм я купил, както споменах по горе, да не ходя пеш кога съм отпуск, пък ако се представи добре мога да заменя стария "шкаф", който стои на пост в Европа пак със стар, но по-голям...  Ухилен Мен кола ми треба за 500-6000км на година, инак ползвам аероплан, който е до 5 пъти по-евтина алтернатива.

Имам нужда от коментари по модела затова сложих и снимка за илюстрация. Имаше коментари-догадки, сега вече се надявам на конкретика. С каква помпа е, какви дюзи и т.н. Простете ме, но съм я взел "на тъмно"...  Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1914
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #24 -: Неделя, 09 Февруари, 2014, 17:42:53 »
ОтговорОтговор

С капака дето пише на него ТДИ не може да се види точно с каква помпа е,,,, махаш тази гнусна пластмаса и снимаш помпата ОТБЛИЗО ,,, а за догатките на тъмно,,,, помпа на 100% ,,, това е единственият яд на тези двигатели,,, аз карам такъв от точно 10 години и за цялото това време съм му сменил преди 4-5 години превантивно ремъка за да не ме изненада някъде из Европа ,,, и помпата, която ме изненада миналия Април на път към България ,,,, та ако не си дал много пари за този Пасат не съжалявай, че си го взел,,,, нема те остави на пътя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Roshko
Гост
« Отговор #25 -: Неделя, 09 Февруари, 2014, 17:54:53 »
ОтговорОтговор

Догатките бяха дали е В3 или В4, какъв мотор е с какви дюзи и т.н. Мислих си, че тази снимка ще е достатъчна, когато четох заключенията адже ба кой точно мотор е - Z1 /аз още не знам какъв е, утре ще разбера/.
Та ти щом си карал толкова време този мотор можеш да кажеш как се прояви и разви симптома, за колко време и какво се случи на финала преди смяната. Рециклирането не е ли алтернатива? Имал ли си проблем с турбото?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1914
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #26 -: Неделя, 09 Февруари, 2014, 19:09:01 »
ОтговорОтговор

Турбо- мурбо всичко си е 6 ,,,,  помпата как си карах със 150- 160 и изведнъж все едно се е запушил нафтовия филтър,,,,   гори им електрониката в капака на тия помпи,,, у Бг нема рециклаж,,, и аз го мислих ама не ,,, изчетох сите форуми и обикалях по прехвалени майстори па ми писна познай на кое и си купих друга помпа и са си върви колицата,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Roshko
Гост
« Отговор #27 -: Неделя, 09 Февруари, 2014, 20:04:19 »
ОтговорОтговор

,,,,  помпата как си карах със 150- 160 и изведнъж все едно се е запушил нафтовия филтър,,,,   

1. Туй ко общо има със споменатата от мен симптоматика?  Завърти очи
2. Как се прибра?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Roshko
Гост
« Отговор #28 -: Понеделник, 10 Февруари, 2014, 18:58:46 »
ОтговорОтговор

Иво, ако можеш да бъдеш по-обстоятелствен ще ти опростя едната почерпка!  Ухилен Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Pompa.jpg (895.93 KB, 2304x1728 - видяно 392 пъти.)
Активен
Механик-водач
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +60/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 214
Теми: 11



Активност
0%


« Отговор #29 -: Понеделник, 10 Февруари, 2014, 21:23:39 »
ОтговорОтговор

Може и така да е,или неправилно разпределяне на горивото или не работеща коректно ел.инсталация на помпата,петата или тъй наречена "умна дюза",може някоя от ролките на ангренажа да задържа ако е заминала и още куп други идиотщини!!!
Може и така да е,или неправилно разпределяне на горивото или не работеща коректно ел.инсталация на помпата,петата или тъй наречена "умна дюза",може някоя от ролките на ангренажа да задържа ако е заминала и още куп други идиотщини!!!
Бих попитал, къде се намира петата "тъй наречена "умна дюза"" при 4цилиндров двигател?
Ако задържа ролка на ангренажа по-скоро ще мирише на горяла гума, докато се скъса ремъка, едва ли ще се наруши центровката....поне докато се скъса.
Не го заблуждавайте човека !
Изредил съм почти всички дизели на VW групата, този мотор и ААТ -5 цилиндров редови на старата А6 са най-безгрижните, вече никой няма да произведе такива, уви...
Та да си продължа писаниците....
Ако си в Голямото село, обади се да го видя и на 10 тата мин ще ти извадя разпечатка, писана на коляно от бордовата диагностика Намигване Намигване Намигване
Почти сигурно помпата се е напълнила с мизерии, електрониката е много проста и кодовете се четат много лесно.
Дюзите се съмнявам да те предадат, щифтови са и прекарват всичко, дори вода...Имам познат с такъв ,направих му го на олио, кара 4та година вече.
Ако е прехвърлил 600-700 хиляди, може да се е скапала турбината, станала е тежка и инертна, но това не дава твоите симптоми...По бих заложил на луфт във втулките и масло в интерколера...
И на глава за смяна бих заложил, виж между блока и главата има един издатък на гарнитурата, на който има отвори или зъбчета-това показва колко пъти е шлайфана главата.
По-малко усилия ще ми струва да ти я видя колата...
Не се притеснявай, онзи ден имаше Голф с този мотор в Ровотел.
Електрониката гори на другите помпи, 110 к.с моторите, и V 6 моторите, тази не ми се вярва...
Има един трик да се прочисти ГНПто без демонтаж, късмет имаш, че съм на ПОРЕДНАТА диета, та може да минеш с кафе само Намигване Намигване Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!
Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!