• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Renault Megane 1.9 Tdi; 1999 година. Проблем с ремъка

Започната от aya070, Четвъртък, 27 Март, 2014, 11:03:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

aya070

Здравейте,

карам рено 1.9 тди от 99та година. Колата е на 240 000 км и напоследък започнах да имам проблеми с ремъка на двигателя. Излиза с 1на писта настрани и се започва едно скърцане. Няколко пъти го нагласях правилно, но при следващото палене пак ми хвърля ремъка с 1на писта навън. Ако някой е имал подобен проблем, нека да сподели. Благодаря предварително.

aya070


emilpopoff

Цитат на: aya070 - Четвъртък, 27 Март, 2014, 11:03:26
Здравейте,

карам рено 1.9 тди от 99та година. Колата е на 240 000 км и напоследък започнах да имам проблеми с ремъка на двигателя. Излиза с 1на писта настрани и се започва едно скърцане. Няколко пъти го нагласях правилно, но при следващото палене пак ми хвърля ремъка с 1на писта навън. Ако някой е имал подобен проблем, нека да сподели. Благодаря предварително.
Колега, на ТДИ(би трябвало да DTI май бяха два мотора по стария TD индиректен дизел 92 к.с с гнп Lucas и по новия директен дизел с гнп Bosch) -тата на меганите не съм много вещ(че аз на какво ли съм вещ :-) )
Предполагам, че става въпрос за аксесоарния ремък който задвижва алтернатора, хидравликата на волана и т.н .според мен си прегледай обтяжните механизми на ремъка(т.е ролки с механизъм за регулиране на опъна на ремъка) обикновено когато тези механизми започнат да имат аксиален луфт(износване) започват да изхвърлят ремъка, а ако и шайбата ти на коляновия вал с успокоител( т.е демперна и демпера е по разбит) също може да помага на разбитата ролка или да е разбила обтяжната ролка.

emilpopoff


avto_vanko

Имах такъв проблем на една ланчия и се оказа едно скъсано ухо на генератора и от там едно леко усукване.

emilpopoff

Цитат на: avto_vanko - Петък, 28 Март, 2014, 08:41:17
Имах такъв проблем на една ланчия и се оказа едно скъсано ухо на генератора и от там едно леко усукване.

Колега, това което си написал случая с Ланчата е така, но колега е написал, че проблема му започнал след като си е карал колата не много кратко време т.е започнало е изведнъж и не споменал за удар(катастрофа) или някаква интервенция по алтернатора, хидравликата на волана и т.н. , е разбира се това не значи, че не може да дефектира нещо по захващането на по-горе споменатите възли. На мен също ми се случвало нещо подобно с един Ситроен и един Голф, но и двете бяха закупени наскоро от новите им собственици(мои приятели) и двата автомобила бяха претърпели катастрофи и бяха замаскирани(на Ситроена беше крива стойката на генератора, а на Голфа стойката(захващането) на климатика) и двете си изхвърляха ремъците. Затова и аз съм писал, че може проблема може да в механизма на обтяжните ролки- на моята кола също съм имал такъв проблем, даже на мой близък със същия мотор като моя заради дефектирал такъв механизъм и проблем с демпера на шайбата на коляновия вал и недоглеждане от негова страна, аксесоарния ремък беше влезнал при ангренажния и за късмет се отърва само 8 счупени кобилици(не че малко).

ivopifeca

Рено имат прекрасни бензинови мотори,за съжаление нафтата им е чужда,Пежо се справят дадени години,минали...Немците са фаворити,но само с 124-190 и т.н.А....италянците,винаги има какво да се научи от тях ;)Съжалявам за спама,не се въздържах.По темата,колега,виж си тампоните на мотора и скоростите...

ivopifeca