• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Новият Актрос пред Баумакс

Започната от monterei, Вторник, 06 Май, 2014, 00:03:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

monterei

На 12 и 13 май ще има представяне на Новия Актрос пред Баумакс до Ботевградско. Някой да има идея това вярно ли е?

monterei


Бриги Магнито

Колко нов,по-нов от новият от 2012 ли ?

Иначе ако е вярно,оцелили са перфектното място


Бриги Магнито



Boroman21

Нямам представа дали е вярно но,  новия актрос не струва. 

От мобилния

LKW

Цитат на: Boroman21 - Сряда, 07 Май, 2014, 00:17:32
Нямам представа дали е вярно но,  новия актрос не струва. 

От мобилния

Оп нови 20  ;D ;D ;D

От лаптопа
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Boroman21

Верно бре , не се шегувам коварно : )
Има още много да го кусурят тоя актрос .
За справка карам актрос(новия) 2013 мега.

От мобилния

loshdancho

Точно щях да го похваля.... , уби ми желанието.

От компота.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Сряда, 07 Май, 2014, 20:13:48
Точно щях да го похваля.... , уби ми желанието.

От компота.
Или мъцай нешо или слагам надпис на снимчето и го млатим у Дападжийницата


loshdancho

 :D Веднага отговарям.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

 Е в такъв случай:
П.П.от табуретката с малките буквета


Boroman21

И аз си мислех че ще остана доволен ма греда,  то се оказа друго. Но нека хората си мислят че са направили нещо де.
Срам ме е да го кажа но ТГХ е по машина.

naum4o

Разходът на гориво в тази версия Евро 6, е по-нисък с 3% от предишната. Разходът на AdBlue, е около 40% по-малък. Обслужването и ремонтът също така са по евтини, за което свидетелстват ниската цена на сервизните договори.
Интериор - 2.3 и 2.5 метра широк, четири вариации на покрива. Има 7 модификации на кабината, като 5 от тях са с плосък под. Кабината Gigaspace има обем от 11.6м3, висока е 2.13м. и 900л. пространство за багаж. Има нова функция - SoloStar Concept - место за отдих, което се намира от страната на ортака и представлява ъглов диван, опрян в задната стена на кабината.
Двигатели - BlueEfficiency Power.  Mercedes-Benz OM 471 - шест цилиндров, редови, с мощност от 310 кВт (421 к.с.) до 375 кВт (510 к.с.) при въртящ момент от 2100 до 2500 Нм.
4 клапана на всеки цилиндър, с по два горни разпределителни вала. Common Rail X-PULSE с допълнителна нагнетателна помпа. Максималното налягане в горивната магистрала 900бара в инжектора, се усилва до 2100бара и се регулира. Турбокомпресорът е с асиметричен корпус, което подобрява еластичността на двигателя в работен режим. Моторната спирачка е с декомпресионен клапан, и е тристъпкова. Осигурява максимално спирачно усилие в рамките на 400кВт.
Вградена е и технологията SCR, която впръсква реагента AdBlue без участието на сгъстен въздух и система за рециркулация на охладените отработени газове EGR с вграден филтър за твърди частици.
Производителят гарантира сервизно обслужване в интервал около 150 000км.
P.S. Материалите съм превел от официалната страница на производителя.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

Boroman21

Съгласен съм за кабината,  добра е.  Другото е вятър работа,  разхода за сега ми се вижда височък в сравнение с предишната версия.
Този двигател(450кс) не може да държи стабилна работна температура,  дори на равно температурата варира с 6-8градуса .
Само след минута на максимално натоварване моторна+ретардер успяват да повишат температурата до над 110 градуса и съответно компютъра редуцира спирачното усилие(тогава как да ги ползвам тия 400кв моторна)
При автоматика има драстично намаляване на времето за превключване но кутията си е все така слабоумна.
Присъства и недоразумението да изключва от скорост при спускане на наклон.
 Ааа има и едно подобрение,  към радиото има и усб вход за флашка . Но внимание порта е мини усб , така че си купувате мини усб флашка или кабел преходник.  Немска работа,  инжинери та дрънкат.

monterei

Цитат на: Boroman21 - Сряда, 07 Май, 2014, 21:51:10
Съгласен съм за кабината,  добра е.  Другото е вятър работа,  разхода за сега ми се вижда височък в сравнение с предишната версия.
Този двигател(450кс) не може да държи стабилна работна температура,  дори на равно температурата варира с 6-8градуса .
Само след минута на максимално натоварване моторна+ретардер успяват да повишат температурата до над 110 градуса и съответно компютъра редуцира спирачното усилие(тогава как да ги ползвам тия 400кв моторна)
При автоматика има драстично намаляване на времето за превключване но кутията си е все така слабоумна.
Присъства и недоразумението да изключва от скорост при спускане на наклон.
Ааа има и едно подобрение,  към радиото има и усб вход за флашка . Но внимание порта е мини усб , така че си купувате мини усб флашка или кабел преходник.  Немска работа,  инжинери та дрънкат.
Брат - нещо не се връзва - каква моторна при ретардер? Не че не е възможно, ама за чий ти е да имаш и двете?!
Недоразумението на изключва от скорост е по желание на шофьора.
Разхода е супер. Ако не ти е - най-вероятно не искаш:)
"Слабоумната" скоростна кутия на моменти превъзхожда I-Shift-a ще ме прощаваш, а конструкцията и съвсем различна от тази на МР3-та.

Boroman21

При мене е ретардер+моторна,  демек 5 степени(2моторни+3ретардер) или обратното трябва да видя книжката.
За разхода при тотал 40.8тона е около 41и малко на 100 . Маршрута е А8 (Германия) от единия до другия край на темпомат.
За скоростите на волво пичовете от мерцедес могат само да мечтаят,  а нали знаеш колега че не са важни само скоростите а комбинацията им с другите части .
Пп. Не ти пожелавам да пускаш Сан Бернардино с новия актрос че ако си ретардаджия кат мене ше са пребиеш някъде.

ivopifeca

Цитат на: monterei - Сряда, 07 Май, 2014, 23:37:59
Брат - нещо не се връзва - каква моторна при ретардер? Не че не е възможно, ама за чий ти е да имаш и двете?!
Недоразумението на изключва от скорост е по желание на шофьора.
Разхода е супер. Ако не ти е - най-вероятно не искаш:)
"Слабоумната" скоростна кутия на моменти превъзхожда I-Shift-a ще ме прощаваш, а конструкцията и съвсем различна от тази на МР3-та.
Скания 124 2003 година още,си има ,и ретардер и моторна,колега,Премиум е 5,също съм карал,сегашния Премиум е само с моторна на2 степени,рак е Е5.

ivopifeca