• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Новият Актрос пред Баумакс

Започната от monterei, Вторник, 06 Май, 2014, 00:03:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vasvvv

Актрос МР1 MEGASPACE моторна + ретардер. 1и2 моторна 3,4,5 Ретардер.DAF XF 430 моторна на бутон до съединителя,ретардер горе на таблото

vasvvv


naum4o

Цитат на: Boroman21 - Сряда, 07 Май, 2014, 21:51:10
Съгласен съм за кабината,  добра е.  Другото е вятър работа,  разхода за сега ми се вижда височък в сравнение с предишната версия.
Този двигател(450кс) не може да държи стабилна работна температура,  дори на равно температурата варира с 6-8градуса .
Само след минута на максимално натоварване моторна+ретардер успяват да повишат температурата до над 110 градуса и съответно компютъра редуцира спирачното усилие(тогава как да ги ползвам тия 400кв моторна)
При автоматика има драстично намаляване на времето за превключване но кутията си е все така слабоумна.
Присъства и недоразумението да изключва от скорост при спускане на наклон.
Ааа има и едно подобрение,  към радиото има и усб вход за флашка . Но внимание порта е мини усб , така че си купувате мини усб флашка или кабел преходник.  Немска работа,  инжинери та дрънкат.
Бъди доволен, че караш толкова нова и хубава машина. Само като се сетиш, че доста от колегите юркат дръгели, които ,,не са и чували" за adBlue и цветни интериорни решения, преливащи постепенно от работното място към спалнята, си свиркай и чакай Евро 7-цата :D
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

naum4o

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

monterei

Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 08 Май, 2014, 00:47:44
При мене е ретардер+моторна,  демек 5 степени(2моторни+3ретардер) или обратното трябва да видя книжката.
За разхода при тотал 40.8тона е около 41и малко на 100 . Маршрута е А8 (Германия) от единия до другия край на темпомат.
За скоростите на волво пичовете от мерцедес могат само да мечтаят,  а нали знаеш колега че не са важни само скоростите а комбинацията им с другите части .
Пп. Не ти пожелавам да пускаш Сан Бернардино с новия актрос че ако си ретардаджия кат мене ше са пребиеш някъде.
Виж си Флийтборда за маршрута с разхода и ще разбереш защо е такъв, и камиона ти е със стандартна мотона спирачка + ретардер, т.е. нямаш я т.нар. Jake brake, т.е. нямаш 400кВ мощност  :P

Boroman21

При европейките няма такива , тук разчитаме на една камара системи дето да разпределят спирачното усилие по мостовете.
Иначе толкова би трябвало да е спирачното усилие към двигателния мост поне според упътването(ретардер+моторна) .

loshdancho

Борман, от това, което си написал оставам с впечатление, че го караш как ти дойде- без да вкарваш и малко желание да си промениш стила според машината.
В една друга тема писах какво са казали от Балканстар за  функционирането на скоростите, педала на газта и превключването на скорост. Баир и темпомат при автоматик- нежелателна комбинация.
За ретардера и температурата!?!?! Ти за какво си там?!?!  Да си наблюдател или да управляваш.....Как ще допуснеш да отиде на 110, че и повече градуси?
Карал съм старите Актроси, които са класи под този, който караш Ти, и не съм допускал такива работи.
За сведение направих едно кръгче на Лесново с новият Актрос миналата година.
Очарован съм от това което са направили. До изпипали са всичко, което е било със забележки според мен.
Като почнеш  от стойката на водача, положението на волана, таблото, включването на скоростите, ....
Ако е и здрав и издръжлив е направо уникален камион.
Макар, че не съм фен на Мерцедес.... Не мога да не го призная: има вид и се кара много удобно.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 08 Май, 2014, 22:02:35
Борман, от това, което си написал оставам с впечатление, че го караш как ти дойде- без да вкарваш и малко желание да си промениш стила според машината.
В една друга тема писах какво са казали от Балканстар за  функционирането на скоростите, педала на газта и превключването на скорост. Баир и темпомат при автоматик- нежелателна комбинация.
За ретардера и температурата!?!?! Ти за какво си там?!?!  Да си наблюдател или да управляваш.....Как ще допуснеш да отиде на 110, че и повече градуси?
Карал съм старите Актроси, които са класи под този, който караш Ти, и не съм допускал такива работи.
За сведение направих едно кръгче на Лесново с новият Актрос миналата година.
Очарован съм от това което са направили. До изпипали са всичко, което е било със забележки според мен.
Като почнеш  от стойката на водача, положението на волана, таблото, включването на скоростите, ....
Ако е и здрав и издръжлив е направо уникален камион.
Макар, че не съм фен на Мерцедес.... Не мога да не го призная: има вид и се кара много удобно.

Само некой ти е хакнал акаунта,друго не мое де.
Лошио,четем и неверим,не мое си го писал,ма ако си,очаквам в най-скоро време да каеш,че Коконата е дръгел.
Бороман,радвай се,че е мерцедес бацин,че при 110 по Целзий е редкост да продулжиш със същио дръгел без да му праат сърдечен масаж,ма инак налатай мое се провери и на 130 по Целзий шо стаа


Boroman21

Споко бре има си духалка да го лади,  само кат врътне и спира да се поти.
Тогава да му мисли феродото.
Виж при ФХ температурата е бетон,    колкото и да натискам на моторната и ретатдера.
А за разхода ше го мъча , днеска до 31.8 /100 го докарах но си е мъка така бавнооо.

loshdancho

Това, което го пиша тука, сигурно го пишат и германците по техните форуми или направо се оплакват директно.
Ханс не е глупав. Гледа от къде духа вятъра...

П.П. от север.....



Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 08 Май, 2014, 23:18:26
Споко бре има си духалка да го лади,  само кат врътне и спира да се поти.
Тогава да му мисли феродото.
Виж при ФХ температурата е бетон,    колкото и да натискам на моторната и ретатдера.
А за разхода ше го мъча , днеска до 31.8 /100 го докарах но си е мъка така бавнооо.
Доказваш мнението ми за чайника.

От клавиатурата.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

Браво Лошия,много хубаво си го написал не съм карал въпросния модел на Мерцедес, но ще споделя впечатленията на колеги които управляват въпросния.За първи път чувам за проблем с температурата може би както е писал Данчо шофьора не е само статист и никой колега не е споделял такъв проблем.За разхода ако не е излъгал някой колега защото всички знаем как е когато сме на маса,по релация  България-Германия с тонаж 23 тона,28 на 100км разход но как е постигнат този разход и аз не знам.

Boroman21

Ей ся го изкарвам от сервиза,  изглежда е имал проблем някакъв защото смениха една камара датчици + 2  сонди.
Доколкото успях да се разбера с един от монтьорите разбрах че отпред на бронята не е работела автоматичната клапа за охлаждне и от това е проблема с темперарурата. Ся ще видя и разхода дали се е поправил като са сменили толкоз много датчици.
Лошата новина е че хладилника ми е тотално за смяна но нямат  наличен и ще ходя до друг сервиз или ще го сменят другата седмица.

monterei


То се оказа, че шефа е прав - ще си има показване, каране. Не знам как да стане в момента, ама ще се пробвам да стигна на 13.05.

http://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/11529/Roud-shou-na-pylnata-gama-tovarni-avtomobili-Mercedes-Benz-v-Sofiq?page=

kron

Ей колега не разбрах от кога го караш тоя камион,ама нов камион и никой да не му обръща внимание че има проблеми не казвам за теб а за началника ти.Според мен нов камион до като е в гаранция за най малкото се ходи в сервиз и е редно да се сменя каквото трябва с ново и до сега за друга марка когато се е наложило е било така.

ivopifeca

Цитат на: Boroman21 - Петък, 09 Май, 2014, 13:28:27
Ей ся го изкарвам от сервиза,  изглежда е имал проблем някакъв защото смениха една камара датчици + 2  сонди.
Доколкото успях да се разбера с един от монтьорите разбрах че отпред на бронята не е работела автоматичната клапа за охлаждне и от това е проблема с темперарурата. Ся ще видя и разхода дали се е поправил като са сменили толкоз много датчици.
Лошата новина е че хладилника ми е тотално за смяна но нямат  наличен и ще ходя до друг сервиз или ще го сменят другата седмица.
Ето,явно е имало проблем по камиона,иначе веднага има изказвания,че не бил каран,както трябва...

Boroman21

Ами возя го от миналия петък,  иначе е на 160хиляди и още продължава да дефектира.
Иначе бенц могат да следят всеки един показател от датчиците и даже всъщност те ме  привикаха в сервиза.
Иначе грешки аз съм заварил само за някоя и друга крушка и за спаднал акомулатор.
Иначе успях да мина около 160 километра след сервиза(национал) и борд компа показа 35.6/100 с 35 т.  тотал ама с коткане не повече от 1100оборота и 70км/ч.

monterei

Цитат на: Boroman21 - Петък, 09 Май, 2014, 23:00:56
Ами возя го от миналия петък,  иначе е на 160хиляди и още продължава да дефектира.
Иначе бенц могат да следят всеки един показател от датчиците и даже всъщност те ме  привикаха в сервиза.
Иначе грешки аз съм заварил само за някоя и друга крушка и за спаднал акомулатор.
Иначе успях да мина около 160 километра след сервиза(национал) и борд компа показа 35.6/100 с 35 т.  тотал ама с коткане не повече от 1100оборота и 70км/ч.

Колега, или има нещо с камиона, или ... При мен няма такива разходи. Рядко средния ми разход за месеца е над 29/100. А когато съм с около 30т тотал - 24-25/100.

monterei