• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Новият Актрос пред Баумакс

Започната от monterei, Вторник, 06 Май, 2014, 00:03:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Boroman21

Работата се оправи , вчере от Ебензее/Австрия/ до Инголщад/270км само национал/ даде среден разход 27,8 при тотал около 31тона и то със средна скорост 60км/ч.
Явно проблема вече е отстранен и остава само да се доправят и другите дефекти и е пушка дръгела ;)

Boroman21


IvanovIvan

Това с пробата на новия Актрос беше миналата година и имаше актрос направен като такси ,тази година мисля че няма да има . Но пък иди на Лесново и там можеш да пробваш от Актрос до S класа .

IvanovIvan


Красимир Тодоров

Аз да си призная тоя новия актрос, дето съм го кръстил Дарт Вейдър, ама изобщо не ми харесва
Във фирмата имаме около 30 такива, карал съм ги почти всичките, само тези от 14 година не съм. 12 и 13 са ни повечко, та съм ги карал...
Имам наблюдения към тях от към 250 000- до към момента повечето гонят 450 000 км.
Държи температура, понеже споменахте за това, при това стабилно.
Ретардер нямат тия нашите, моторна някаква умряла... нищо не става от нея
Разхода обаче е добър, за това са предимно флотилиини камиони.
Шофьорската врата провисва. Предните амортисьори на 5-6 от камионите са заминали.
Карам си го на темпомат и в баирите (е не в много стръмните, когато е невъзможно, но на магистралата)
Тромав колко си иска, дори и с малък товар...
И един ужасно замисляне на кръговите, когато се чуди на коя предавка да вдене и да тръгне.. та накрая удари 2-ра и ми скъсва нервите.
Изключва от скорост и това е добре из надолнищата, но когато го прави на равно направо е досадно.
Като камион го слагам след ДАФ, който по принцип не е камион, а кабина. Мерцедеса и кабина не е, тръска и разсипва кафето например. Винаги го отпивам до половината и тогава се качвам в кабината.
Фаровете са му малко не по моя вкус.
А, представяте ли си, на влекача богето не завива!!! на всички камиони завиват... на мерцедеса не!
Егати що писане за тоя дръгел



Boroman21

Двигателят работи на  високи температури /тоя новия дето е редови/ , разхода като го галиш става иначе висок в сравнение  с ТГХ. Кабината е злато  в сравнение с ФХ или ТГХ , добра печка и климатик. За автоматика мога да кажа че е много напред спрямо предишното поколение ноо  пак е години зад Ишифта.

ПП.Има начин за премахването на изключването от скорост и то даже от менюто .

Красимир Тодоров

Как се маха, я кажи, че много ме дразни

Boroman21

В менюто Fleetboard eco и чрез стрелките търсиш EcoRoll mode ON/OFF . Ако ти поиска парола пробвай "4567" , лошото е че като угасиш двигателя пак трябва да го правиш иначе си е включен. Иначе генерално може да се изключи само в оторизиран сервиз чрез Star .

Красимир Тодоров

Мерси колега, ако на всеки старт трябва да го правя.. заеби..
Днес ми правиха обучение на 64-та регистрация на тия новите акстроси, демек второ тримесечие на 14 година... чистак бърсак. Отивам сутринта на работа и двора пълен със 64-ки, тия от 12-та година изчезнали!
Оказа се, че се налага да сме повече космонавти отколкото шофьори. Набутали са камара глупости в него, например има сателитни данни къде са баири и нанадолнища и демек изключвал от скорост непосредствено преди да изкачи баира за повече икономия... не може да се изключва. Няма ръчни скорости, неможеш да избереш Manual.. има само Ауто, ако щеш!
Също има опция за самопочистване на diesel particle filter, 2-3 режима... обясняваха кога се прави автоматично, кога ръчно, да не го правиш ако има други камиони или нещо което да се запали, че вдигало голяма температура от аспуха...!!!??
И последното, понеже в англия са тъпанари екстра качество, направили въздушните линии да можеш да си ги смениш сам, с една хитра система за заключване от към страната на влекача. В случай че скъсаш маркуч. Бе това не е чак толкова лошо де... Тук много тесно на места и се налага доста често да въртиш на пета и се късат маркучи яко.
Абе с две думи... немам думи

Boroman21

Щом са от новите и имат тая  щуротия с 3д терена няма изключване /предполагам де / . Този дето го карах аз беше 2013 април или май месец но нямаше такива глупости . Лошото е че фирмата се отказа от Мерцедес и вече набляга на МАН и то от Полша :-X

SEMPER

Че какво му е лошота на МАН.

Единствено, че обикновено по таблото свети и мига като дискотека,  ;D ;D  Създава празнична атмосфера ,така да се каже.


В Полша какви точно модели сглобяват ?
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

LKW

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ш ма УБИЙТЕ ОТ ;D ;D ;D ;D ;D.
Я съм одил у Великобританията два пати , екскурзионно.Единио пак минаме през Дартфорд кросинг , а другио минаме по Талар брич кросинг (разбрах те  ме наЛи).Еййй големи ора са това енглечанете.И мостевете им мостеве и тунеле те им тунеле.Я до тогава бех правил само кросинг през Витиня и Люлинския тунел , а и надлезо на Надежда съм го врътел , рендабалдо де.И много убави джанкшани има ората.Слезеш на некой джанкшан от моторвайса и оп рендабаут.Та кога съм одил там на острово съм видел и камионе едни такива шареНи Волва , Рена и най интересното беше , че само пръвио мост завива , а другите мостеве цъ.Нещо да са дефектни ли???.А и у немачко съм одил неколко пати.Та единио пат (скоро те сега миналио месец) се бех загубил малко (на ГПиеСо му паднааа тоците) и гледам една голема сграда , а пред нея много ора на купче с колтуми (та викам си и тея са се затрили кат мене , чекай да ги питам ).Та питам ги аз , а те ми викат "Гросе проблем" и ми сочат един Актрос.Еконами ражиму бил проблем , и се ядосват ,че и на новио са турили такова нещо.Сателито бил проблем.Кво че прават ората незнам.А па я им викам ,ААА и проблем Cab амортисиор (съсъсъ) , а па те ми вика Никс проблем , проблем драйвар.А тия нови Манове дето ги сделят в полску републику да не викат "курва" като дадеш на контакт та ги не харесвате.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Красимир Тодоров

Това EcoRoll mode ON/OFF изобщо не ми е активно.
излиза ми от бутона, обаче няма опция да се изключи.

LKW

Има хора дето са си за камиони с патерицата и това си е , само незнам да ли им знаят скоростите.
Принципно за да е измислен еко рол или еконами режим значи предполага се , че е измислен за икономия измислен е от умни хора , НО .

Принципно тоя актрос мп4 (май така му се викаше) , трябва на волана от дясно да има едно лосче с малка "врътка" и копче.Подобно на лосчето на оптикруиз на най ГуЛемия кАМИОН Сканиа.Само че на Актроса му се вика паларшифт 3.Та на това копче пише А > М >>  и с него се сменят режимите.Автоматичен (еконами) еко рол действа.Автоматичен (палар) еко ролл не действа.Автоматичен (стандарт) еко рол действа.И механичен (мануел).
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

monterei

Братко, новите ви Актроси са поръчани от вашия чорбаджия със стандартно включен ЕСО mode. Не може да го изключиш. Камионите би трябвало да са ограничени на 85км/ч и нямаш ръчен режим за превключване на скоростите. Така поръчват флотите. Искат само да въртиме геврека. Това, което следи топографията се казва PPC. И е най-точната система от всичките възможни.
Кутията е подобна на Волвото - и двете си имат предимства и недостатъци.
Защо не ти завива оста - питай чорбаджи Джон защо ги е поръчал така.

Карай си го със здраве.

Красимир Тодоров

Цитат на: monterei - Понеделник, 05 Януари, 2015, 18:53:42
Братко, новите ви Актроси са поръчани от вашия чорбаджия със стандартно включен ЕСО mode. Не може да го изключиш. Камионите би трябвало да са ограничени на 85км/ч и нямаш ръчен режим за превключване на скоростите. Така поръчват флотите. Искат само да въртиме геврека. Това, което следи топографията се казва PPC. И е най-точната система от всичките възможни.
Кутията е подобна на Волвото - и двете си имат предимства и недостатъци.
Защо не ти завива оста - питай чорбаджи Джон защо ги е поръчал така.

Карай си го със здраве.
Така де, то това е ясно, кво плащаш това караш. Въпроса е, че просто създава лошо впечатление впоследствие. Някои неща би трябвало да не можеш да ги откажеш, като например завиващо боге на влекач.
Както и да е, ще ги видиме тия системи и пак ще ви пиша за впечатленията ми..

Красимир Тодоров