• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Магнитът - за или против?

Започната от admin, Сряда, 18 Май, 2011, 20:21:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Магнит?

За
Против
Ако се наложи

Rammbon

Искам да питам нещо за тези магнити.
Примерно камиона А е каран от водач 3 месеца. Идва момент и този водач трябва да извърши курсове с друг камион, а неговия остава в базата. Но някой решава да извърши транспорт с неговия камион но слага и  магнит , а при определени марки , магнита действа по различен начин. При едни може да се кара и с 160 км/ч, без да отчита на за изминатите километри, записват се грешки в дигитала. Има ли начин този дигитал да се изключва от захранването , за да не отчита манипулациите? После водача на камиона след като си ги вземе пак, да няма проблеми с джедаите.

Rammbon


admin

Цитат на: Rammbon - Четвъртък, 19 Април, 2012, 22:46:27
Искам да питам нещо за тези магнити.
Примерно камиона А е каран от водач 3 месеца. Идва момент и този водач трябва да извърши курсове с друг камион, а неговия остава в базата. Но някой решава да извърши транспорт с неговия камион но слага и  магнит , а при определени марки , магнита действа по различен начин. При едни може да се кара и с 160 км/ч, без да отчита на за изминатите километри, записват се грешки в дигитала. Има ли начин този дигитал да се изключва от захранването , за да не отчита манипулациите? После водача на камиона след като си ги вземе пак, да няма проблеми с джедаите.

Няма никакъв начин да прикриеш изключване на захранването на тахографа, без това да бъде записано в паметта му.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

bad_kras

 >:(  Без коментар!  Това фото е на колега!!!!
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

kkkvd

Предполагам, че Некадърен тракторист и Бригадира, е един и същ.. колега, ти от Видин ли си?

И по темата - магнита е необходимо зло (като жената, откажеш ли и нещо, отива при друг), особено във фирми, в които си на километър или на процент от навлото. Същия тоя шибан магнит те държи на работа, като получиш съобщение като горното от снимката. Верно, можеш да откажеш (и е желателно), но всеки се страхува от последствията.

Аз съм карал на магнит вътрешно ЕС, ама само на адреса, да мръдна за малко... (което е заповедта на горното съобщение) Не съм карал по пътищата, щот се влиза в кауша. Па френски не ми се учи на дърти години.

И още нещо.. ние хубаво си пишеме тука, ама знаете ли кои други заинтересовани четат тоя форум?

Админче, има ли как определени теми да са забранени за индексиране в Гугъл?

admin

В интерес на форума е да бъде индексиран от Гугъл. Не съм се замислял дали е възможно да бъдат забранени определени теми, но ще поразровя да видя как стоят нещата.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Rammbon

Или такива теми да могат да ги виждат и да пишат в тях само юзери поне с 20 мнения, както е в някои други  авто форуми.

Mystang

Твърдо съм против.Въпреки че много пъти ми се е искало,заради некви 30 мин да не мога да се прибера в къщи.

kkkvd

На мен един даяджия ми каза, че нямам усет за шайбите, понеже съм карал 7 часа без прекъсване (тва е арад-калафат) за това понеже нямам усет, понякога правя гяволии :)
Началника ми дал шайбите на контрол в ДАИ... па баш тия омазаните могъл да не дава... За тва от тогава, шайбата у моя джоб и аз шайби не давам. Като го питат на тоя шофьор къде са му шайбите да каже, че не ги давам, да ме търсят тогава.

Lorinser

Аз като новобранец на втория курс съм карал с изваден бушон от Валенсия до Аликанте(дори стотина километра след Аликанте).След като три дена стоях и чаках да ме натоварят в Сан Себастиан да направя каботаж, прибирах се от Англия.Шефа се обади на третия ден и ми каза прибирай се празен.Да ама са 950км.Не ми стигат часовете.Тоест трябваше да спя на някой паркинг и сутринта да ида директно да товаря.Е извадих бушона и газ.Прибрах си се починах си у дома и сутринта свеж. :) Верно тогава го настъпах празен на ГПС-а показа 145км.  ;D

комбайнер

Против!

Обикновено "хитрата сврака-с двата крака". А и никак не е професионално и колегиално.
Приказки от рода "как може еди кой си да.... па ти да не можеш?", са дразнещи.
Правя каквото може и е разрешено. Не компенсирам недомислия и загубено време от някой друг по веригата, и ми е кеф да си организирам моето време, и да не се държа като страхливец.

Живота може да е много по-прост и лесен, от нас зависи. Затова са правилата. Това е краткия път.

admin

Цитат на: Mystang - Петък, 20 Април, 2012, 11:18:57
Твърдо съм против.Въпреки че много пъти ми се е искало,заради некви 30 мин да не мога да се прибера в къщи.

В Регламент 561 достатъчно ясно и точно си пише, че можеш да нарушиш часовете за каране, ако трябва да прибереш камиона в обичайното му място за домуване.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

miroslav

Против!Колега от предната фирма го провериха в Германия на рампата докато товареше,а мен на паркинга когато излязох,пред фирмата.Затова на повечето места при товарене пишат и час на товарене.По това те хващат най бързо.Твърдо съм против.Аз камион за изплащане нямам,който има да слага и да бърза,
Не всичко е пари,но всичко е с пари

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: admin - Събота, 21 Април, 2012, 11:12:10
В Регламент 561 достатъчно ясно и точно си пише, че можеш да нарушиш часовете за каране, ако трябва да прибереш камиона в обичайното му място за домуване.

     ... Както и, че се допускат и други изключения, да кажем 15 минути толеранс, при доказани чести спирания (т.е. има регистрирана друга работа или почивка, при движение в задръстване и престой по-малко от две минути, вероятно всичко е управление). Дигиталния тахограф, добавя минута и нещо. За това, може за период от 4,5 часа се допуска превишаване от 15 минути. Мисля, това е приложимо само в цивилизовани страни. Инак разпечатки, пишеш каква е причината, ама кой ще го признае.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

heler

Аз също съм против - относно глобите - по - миналата година, в Белгия хванаха камион, който караше към нас на релация, че шофьора не е спазил почивките и е карал (после се оказа, че е карал с магнит) и глобата беше 1800 евро, които трябваше да бъдат платени веднага, просто имаше късмет, че не са го хванали, че е карал с магнит. А пък с дигитал и да караш с магнит, съвсем не мога да го разбера, за мен е самоубийствено

doncho79

Аз съм твърдо против.А грозното е че все повече чувам как чорбаджии казват ми сложи магнита и натовари пък после си прави пауза и кво стана пример 3ч. товарене и оп паузата ти намаля.Категорично НЕ от мене за магнити.

doncho79