Ивеко Евростар Курсор 430
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 20:52:13 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Ивеко Евростар Курсор 430  (Прочетена 9804 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
BISER1975
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 45
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« -: Вторник, 29 Юли, 2014, 14:28:54 »
ОтговорОтговор

Здравейте. Някои може ли да ми подскаже кои са слабите страни на ИВЕКО ЕВРОСТАР с двигател 430 к.с., модел КУРСОР. В смисъл скоростна кутия, диференциал, двигател, турбина, окачване на шаси и кабина. Камионът е без ретардер, с двустепенна мот. спирачка, с полуоски, седлови влекач.  Производство 2001 г., нов внос, голямата кабина. Възможно е евнтуално закупуване.
 Благодаря предварително.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Вторник, 29 Юли, 2014, 14:28:54 »

 Активен
Chefo(SCANIA)
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +7/-40
Неактивен Неактивен

Публикации: 134
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #1 -: Вторник, 29 Юли, 2014, 19:51:29 »
ОтговорОтговор

Слабите места на Ивеко са много....точно този мотор обаче знам че е надежден,иначе Ивеко варви много ама си пати от слаби места  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 29 Юли, 2014, 19:51:29 »

 Активен
MagnuM
Старши потребител
****

Рейтинг: +70/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 343
Теми: 14



Активност
0%


« Отговор #2 -: Вторник, 29 Юли, 2014, 21:09:10 »
ОтговорОтговор

Разход 38- 42/100 турбината е малко по слаба, ако не се кара с хубаво гориво започват проблеми, удобна кабина, няма ретардер но моторната е доста силна....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Намигване Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя Намигване
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057
BISER1975
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 45
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #3 -: Вторник, 29 Юли, 2014, 23:04:38 »
ОтговорОтговор

Благодаря за отговорите. Въпрос към MagnuM - ходовата част издръжлива ли е за българските пътища, също и окачването на кабината ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
MagnuM
Старши потребител
****

Рейтинг: +70/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 343
Теми: 14



Активност
0%


« Отговор #4 -: Вторник, 29 Юли, 2014, 23:45:02 »
ОтговорОтговор

Да ти кажа камиона е при нас от половин година при условие, че пътува само Украйна, Молдова е доста издържлива сравнение с Рено Премиум, до момента сме сменили само 2предни амртисьора на 1 година, но имаха 2 години гаранция (Монро рефлекс), но смяната е за 20 мин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Намигване Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя Намигване
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057
IvanovIvan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 148
Теми: 17



Активност
0%

« Отговор #5 -: Сряда, 30 Юли, 2014, 10:48:47 »
ОтговорОтговор

Ако не се лъжа това е Евро 3 със мотор и турбина като на стралиса ако е така постоянно ще ти свети EDC и няма оправия светне ли веднъж проблем.... Ако искаш Ивеко вземи това дето е 380 коня разхода е приличен и върви много , доста по безпроблемен двигател , се пак е немски мотора -Магерус двигател . Ако зимаш ивеко само с Магерус мотор . Иначе хората добре са го казали - "От Ивеко бегай далеко " Смотан .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +737/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 707
Теми: 71



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« Отговор #6 -: Сряда, 30 Юли, 2014, 15:22:58 »
ОтговорОтговор

Дано разбираш руски. Човекът прекрасно е обяснил неговите дертове с Курсор 10, евро троник 1, 2001г. Ако не, пробвай с гугъл преводачката. Най-важните неща ще ги разбереш.
http://dalnoboi.org/2010/04/iveco-eurostar.html
P.S. Но най-важното, е че като тегли чертата е доволен и хвали машината.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #7 -: Сряда, 30 Юли, 2014, 19:01:27 »
ОтговорОтговор

Сега стягаме едно ивеко стралис със същия двигател и скоростна кутия. С двустепенна моторна, но не са доволни шофьорите от нея. Разхода за соло е висок, но в композиция си е приличен. Не знам защо така се получава. Соло дава 30-32 в композиция разхода е 36-38. Отремонтирахме всички дюзи, сменихме съединител и накладки. Камиона е вземат преди няколко месеца и след стягането ще пътува към италия. Остават козметични ремонти по кабината и габаритните странични лампички да се оправят.
В наща фирма имаме предимно хенгери и един прицеп. Другите камиони са само манове. Има още едно ивеко за части. Казват че блокирал диференциала от време на време.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
нидялко
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 48
Теми: 4



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Четвъртък, 31 Юли, 2014, 10:21:58 »
ОтговорОтговор

Една година карах Курсор с 380 коня мотор и на пътя не ме е оставял. Веднъж зимата изби една гарнитурка и вкара нафта в охладителната система. В сервиза казаха, че е изключително рядък случай. Пълно-празно даваше среден разход 32-34. Слабо място за мен- много дървена кабина.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
BISER1975
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 45
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #9 -: Вторник, 05 Август, 2014, 10:50:07 »
ОтговорОтговор

Известно време не бях в близост до компютър. Сега прочетох допълнителните препоръки за Ивекото. Благодаря на всички колеги. Иначе камиона го взех за един месец под наем, и ако съм доволен с опция за изкупуване. За 2 340 км., от които празни 70-80 км., средният разход е 38 л. на 100 км., с тотал около 40-44 т. и поддържана скорост с лекота 80-85 км/ч. Забележки към момента няма. А относно Naum4o, отворих този блог и съм съгласен с руският шофер. Дано да се окаже сполучлива бройка - не трака отникъде върви на "пушка", возията е стегната. Но ще покаже времето.
И пак благодаря на всички помогнали със съвет.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Chefo(SCANIA)
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +7/-40
Неактивен Неактивен

Публикации: 134
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #10 -: Вторник, 05 Август, 2014, 11:37:19 »
ОтговорОтговор

Само в България ли пътуваш?Разхода за България горе-долу бива  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
BISER1975
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 45
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #11 -: Вторник, 05 Август, 2014, 11:48:47 »
ОтговорОтговор

Да, само и единствено в България. Возя метали най-вече. А и разхода вече го закръглих на 37 на 100, но да падне с още литър-два, повече надали. Тежък товар и лоши пътища са кофти комбинация.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #12 -: Вторник, 05 Август, 2014, 13:08:38 »
ОтговорОтговор

Тежък товар и лоши пътища са кофти комбинация.
Големите обувки също....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #13 -: Вторник, 05 Август, 2014, 20:06:42 »
ОтговорОтговор

Това просто е един недооценен камион от "разбирачи",които са чували нещо си там... Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
BISER1975
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 45
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #14 -: Събота, 09 Август, 2014, 18:07:36 »
ОтговорОтговор

Големите обувки също....

Обувките са 46-ти номер.

Редактиран цитат!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Събота, 09 Август, 2014, 22:57:58 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!