Защо попадаме в капана на така наречени ''Работодатели''
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 15:04:07 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Как да кандидатстваме за работа?  (Гласуването приключено: Петък, 30 Януари, 2015, 16:08:12)
Проучване - 9 (75%)
Възможности - 3 (25%)
Общ брой гласове: 12

Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Защо попадаме в капана на така наречени ''Работодатели''  (Прочетена 9456 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Николай Иванов
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1
Теми: 1



Активност
0%

« -: Сряда, 31 Декември, 2014, 12:55:52 »
ОтговорОтговор

Казвам се Николай Иванов шофьор и искам да споделя мнение относно наемането на шофьори.Едно от първите неща е информация за фирмата,с какви транспортни единици разполага.Когато се прoвежда интервюто добийте впечатление относно компетентността на човека, който провeжда интервюто - дали има познания по автомобилния трaнспорт.Ако се говорят общи неща значи човека срещу вас няма необходимия образователен ценз.Вие трябва да изисквате при подписване на договора за наемане,да се впише точно определената длъжност -  шофьор,а не после да се изисква от вас да бъдете автомонтьор и товаро-разтоварач.Защото една не малка част от така наречени ''работодатели'' се опитват да заобиколят Регламент (ЕО)№561 от 2006 година.И едно от важните неща е трудовото възнаграждение,да се избягват устните договорки, че после не са доказуеми.Мнението ми е за шофьори притежаващи необходимите знания опит и ценз за извършване на транспортна дейност,и за шофьори с по малък опит.Защото пазара на труда изисква компетентни работници и работодатели, а не лаици.


съвсем лека правописна редакцийка

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Сряда, 31 Декември, 2014, 16:17:06 от SEMPER » Активен
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 31 Декември, 2014, 12:55:52 »

 Активен
valentino_88
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 6



Активност
0%


« Отговор #1 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 13:51:46 »
ОтговорОтговор

В капана на некоректните работодатели попадат колегите, които са на зор за работа. 90% от хората около мен имат заеми, доста от тях плащат квартири, отглеждат деца и т.н. Ясно е, че без средства не става, а "работодателите" това чакат. Отиваш за шофьор, а ставаш докер и монтьор и то за смешни пари, ако не те устройва се махаш и на твое място идва друг като теб. Техните камиони вървят и джоба се пълни, а ти.....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

I LOVE TRUCKS!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 13:51:46 »

 Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #2 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 14:13:57 »
ОтговорОтговор

Причината е тази, но не само. Всеки има кредити на днешно време и на всеки парите не му стигат, не зависимо с колко разполагаш. Това не е причина да се държиш като глупак.
Искам да попитам къде са синдикатите, какво стана с тоя прочут шофьорски синдикат дето голяма пара се вдига при учредяването му?
Естествено, че повечето шофьори не могат да се защитят. Така е навсякъде, не само в България. За това са измислени професионалните съюзи, синдикатите и прочие 裏*** майни, които у нас са само за украшение. И да се пъне некой некъде си, че е председател на нещо.

От друга страна, ако на господин шофьор му се каже "Плащай месечна или годишна вноска от толкова и толкова и разчитай на пълна правна помощ", то 90% ще кажат я си глей работата.

И от там проблема, нито синдикалните организации правят нещо, за да спечелят доверието на шофьорите, нито те са мотивирани да си платят за услугата, а дървавния регулатор ДАЙ си чака такса спокойствие и дреме... за това, а не че хората имат кредити.
.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2930
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #3 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 14:52:55 »
ОтговорОтговор

   Да споделя нещо в частта за т.нар. Синдикати и има ли такова животно в България.
   Член съм на испанския Синдикат ССОО от 2007г. Плащам 16евро членски внос ЗА ТРИМЕСЕЧИЕ! През есента на 2008г. бях уволнен от испанска фирма, единствено защото отказах да напусна синдиката под натиска на работодателя. Това беше в самото начало на кризата. После същият този Синдикат, който не предадох поведе съдебна битка заради мен и само 3 месеца по късно ми бяха платени с чек пред съдия не само неизплатените 7000евро, но и 9200евро обезщетение заради едностранното прекратяване на постоянен договор. Общо - 16200евро! За всичко това платих точно 500евро такса и то - единствено защото преди събитието съм бил член по-малко от точно 1год. на Синдиката. Иначе е напълно безплатно! Правни консултации, жалби, явяване на синдикален адвокат на дело...Всичко! За мен - българина, чиято единствена заслуга е, че си е плащал редовно символичния членски внос! Да не ви разказвам пък за безбройните други инициативи и дейности с които се занимават испанските синдикати. Дори за Коледа редовно изпращат на домашните адреси на членовете си малък сувенир и рекламните материали за инициативите си
    Кажете - кога в България ще стане това!? Чета го понякога един форумен кретен, забил се в тъпото си село, който за щяло и нещяло се заканва виртуално с дърво, че оправял нещата...А испанците нарича мароканци и цигани. Дълго ще стои в дупката си с това приматско мислене...
   А прословутия и шумно прокламиран Шофьорски синдикат в България в последна сметка тихо-мълком се трансформира в Съюз на българските професионални шофьори - (СБПШ), а видимата му дейност беше да организира коледно-новогодишни банкети за 20-30 човека.  От онзи ден и в този форум е публикувана обява за финансова помощ на някакъв колега, но очевидно "никой" не я е забелязал. А дори банкетите май са в историята.
  Та за каква организираност на шофьорите в България може да става дума тогава?
  Това обяснява и причините да има тема като тази.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #4 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 15:53:00 »
ОтговорОтговор

Максимално се изкефих от това което разказа за испанския синдикат. другото... жалко.
Даже се чудих колко би могъл да понесе българския шофьор като синдикална такса. Та това нищо не е!!! това са 10 лв на месец!!!
Представете си как 2000 шофьора дават 20 000 лв на месец за поддръжка на екип сериозни адвокати, които да разказват играта на разни шефчета... приказно просто! Мечта!
Ама не, я че си купим бутилка ракия и кутия цигари, па кво ще да става!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bad_kras
WWW.SBPS.EU
Потребител герой
*****

Рейтинг: +216/-106
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1020
Теми: 65



Активност
0%

Всеки живот добре преживян, е дълъг живот!


WWW Ел. поща
« Отговор #5 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 16:18:56 »
ОтговорОтговор

Нека да изкажа и аз едно мнение относно това :  " А прословутия и шумно прокламиран Шофьорски синдикат в България в последна сметка тихо-мълком се трансформира в Съюз на българските професионални шофьори - (СБПШ), а видимата му дейност беше да организира коледно-новогодишни банкети за 20-30 човека.  От онзи ден и в този форум е публикувана обява за финансова помощ на някакъв колега, но очевидно "никой" не я е забелязал. А дори банкетите май са в историята. "

Не можем да си обясним , защо повечето ВИЕ колеги , не можете да направите РАЗЛИКА между СИНДИКАТ и СДРУЖЕНИЕ ?  Питам ви ?
Колкото до : "....видимата му дейност беше да организира коледно-новогодишни банкети за 20-30 човека." , мисля , че беше достатъчно оповестено поне навсякъде във Фейсбук из шофьорските групи , че всеки , който желае да присъства , е добре дошъл , след като си заплати предварително куверта ! Това се определи , защото миналата година , точно по същия начин - аз ще дойда , аз ще дойда и т.н. , лично аз платих 350 лв от джоба си заради "такива точни колеги".
МОЛЯ , престанете да спекулирате с името СБПШ , защото това СДРУЖЕНИЕ на БЪЛГАРСКИТЕ ПРОФЕСИОНАЛНИ ШОФьОРИ - НЕ Е НИТО ТРАНСФОРМИРАН СИНДИКАТ , НИТО ТРАНСФОРМИРАНА ОРГАНИЗАЦИЯ , НИТО Е СИНДИКАТ !!!!   
ТОЧНО ЗАЩОТО СМЕ 30 ЧОВЕКА (САМО КОЛЕГИ) И ВНАСЯМЕ ПО 10ЛВ ЧЛЕНСКИ ВНОС НА МЕСЕЦ , ТОЧНО ЗАТОВА НЕ СМЕ СИНДИКАТ !!!!!  НЕ СРАВНЯВАЙТЕ ИСПАНСКИ , ФРЕНСКИ , НЕМСКИ , ДАТСКИ И КАКВИТО И ДА Е ДРУГИ ЕВРОПЕЙСКИ СИНДИКАТИ , ЗАЩОТО НИЕ СМЕ МНОГО ДАЛЕКО ОТ ТЯХ!!!!!!
АКО СЕ ОБЕДИНИМ И СТАНЕМ ХИЛЯДИ В СБПШ , ТОГАВА  МОЖЕМ ДА СЕ ПРЕРЕГИСТРИРАМЕ КАТО СИНДИКАТ !!!!!!
НА ПЪЛНА САМОИЗДРЪЖКА СМЕ И ЧЛЕНСКИЯ ВНОС НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА БАНКЕТИ ИЛИ ЗА ДРУГИ ПОДОБНИ ПРОЯВИ КАКТО Е ПРИЗИВА ДА ПОМОГНЕМ НА ПОСТРАДАЛ КОЛЕГА !!!!!!!!
АКО ПОВЕЧЕТО КОЛЕГИ СИ МИСЛЯТ И ЧАКАТ НАГОТОВО , НЯКЬДЕ ДА СЕ ПРЪКНЕ ЕДИН БЪЛГАРСКИ ШОФЬОРСКИ СИНДИКАТ - АЗ ЧАКАМ ОТ 23 ГОДИНИ !!!!!
ВСЕКИ КОЛЕГА Е ДОБРЕ ДОШЪЛ В СБПШ !!!

ВСЕКИ ИМА ПРАВО НА ИЗБОР , НО С ТОВА СИ МИСЛЕНЕ , ЧЕ СЕ СЪБИРАМЕ САМО ЗА БАНКЕТИ И ИЗПОЛЗВАМЕ СЪБРАНИТЕ ПАРИ ЗА ТОВА , НЯМА ДА ПОСТИГНИТЕ НИЩО !!!!!   САМО СПЕКУЛАЦИИ И ОМРАЗА , А КАКТО ВИНАГИ , ТОВА ПРЕОДОЛЯВА НАВСЯКЪДЕ ИЗ БЪЛГАРСКОТО ПРОСТРАНСТВО , БИЛО ТО ПО ПАРКИНГИ , БИЛО ТО ПО ФОРУМИ ИЛИ СОЦИАЛНИ МРЕЖИ !!!!!!!
ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2015 ГОДИНА И НЕКА БЪДЕ ДОХОДНА И БЕЗАВАРИЙНА ЗА ВСИЧКИ КОЛЕГИ !!!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2930
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #6 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 16:27:53 »
ОтговорОтговор

  Краси, не съм запознат в детайли със структурата на испанските синдикати, но от това с което съм имал контакт съм разбрал следното: Самият синдикат е разделен на професионални секции. В моя случай, естествено, това беше транспортната секция в клона на синдиката в Памплона. В нея работеха цифром и словом 3 (трима) души. Те са с юридическо образование в областта на трудовото право. Когато се оплачеш от нещо, те прикрепят  към един от тях и той води цялото ти дело. С него контактуваш за всичко по казуса си, ако има проблем в общуването, ( а аз имах известен проблем тогава), се свързва с друга местна организация, която пък осигурява преводач при срещите. На самото дело пък осигурява заклет преводач, което е задължително когато едната страна е чужденец. И всичко това срещу 16 евро чл. внос! За три месеца! Пък оня глупак нека ги нарича цигани...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bad_kras
WWW.SBPS.EU
Потребител герой
*****

Рейтинг: +216/-106
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1020
Теми: 65



Активност
0%

Всеки живот добре преживян, е дълъг живот!


WWW Ел. поща
« Отговор #7 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 16:50:32 »
ОтговорОтговор

Разбрах , добих представа !!!   Но , нашето СДРУЖЕНИЕ е в много далечен план от СИНДИКАТ ! 
И не разбирам защо , колегите не правят тази разлика , а се започват с опорочаващи коментари относно Банкети и т.н.
Ами , аз мога да кажа , че : Когато загина и колегата в ЧЕЛЯБИНСК , изпратихме на съпругата му 1200 лв !  НЕ , че парите ще върнат колегата - няма !!!  Но все пак е помощ !
И не само се опитваме да работим в тази насока , има доста много неща които трябва да се правят за развитието. Но с тези 10 лв и от тях внасяме редовно около 20 човека - как мислиш ?   
Без пари , няма кой и няма и да има кой да ни свърши някоя полезна работа !

Всеки колега който желае да помага за развитието и да дава съвет , е добре дошъл да се включи!
НО , моля не спрягайте СБПШ като СИНДИКАТ и да търсите отговорност - защо не е направил това , защо не е направил онова ....
За да се търси отговорност от някого или някоя организация , трябва човек да е навътре в нещата!
Дори и този призив да помогнем на пострадалия колега ( при когото кабината е паднала върху него и му е спукала гръбначния стълб) , дори и това означава , че се опитваме да правим нещо - нещо добро !!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2930
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 17:09:31 »
ОтговорОтговор

      bad_kras, напълно разбирам раздразнението ти, поради пряката ти ангажираност със Сдружението...Дори дължа извинение, че поради разсеяност го прекръстих на Съюз.
     Оттам, нататък апломбът ти е неуместен. А и спекулираш. Пределно съм наясно с разликата между Синдикат и Сдружение и не ги бъркам. Наясно съм отчасти и с проблема, който попречи да се случи Синдикат, а не само сдружение.  Щом смяташ, че това на този етап е максималното възможно - ОК. Не скачай само защото съм посочил фактите, които съм забелязал. Вероятно има и нещо, което съм пропуснал. Но пък и не видях с нещо да ме опровегаваш. Както и да е...Това са моите впечатления и не скачай прекалено, че съм ги споделил.
    Дори си мислех, че споделяйки останалото, което подминаваш, може би съм полезен, като разказвам собствен опит от това как ги правят нещата по белия свят. Защото не мисля, че са много колегите, членове на чуждестранни синдикати и още по-малко тези, които са взаимодействали с тях.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #9 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 17:20:18 »
ОтговорОтговор

Хубава тема,но ... за раздумка предимно.

Защо в България няма действащ синдикат, за разлика от останалите европейски държави ?

Отговора  май е простичък.
В България работодателя най често се нарича ЧОРБАДЖИЯ.
Чорбаджиите ползват работна ръка,която се нарича АРГАТИ,ИЗМЕКЯРИ или РАТАИ

Ако някой не вярва,да си направи справка в някой речник за остарели думи и термини.

И във времевия отрязък, когато са били популярни тези термини - просто СИНДИКАТИ  не са съществували.

В исторически план синдикатите са се появили доста след повсеместната индустриализация - по мой спомен,някъде след 1850 та година.

Какво можем да направим - просто да изчакаме  още 150-200 години, за да се случат тези неща и в България


В момента действащи синдикати у нас има единствено на места,където  все още собствеността е все още държавна - болници,БДЖ и други подобни.
Само че  действията на синдикатите са предимно да изкярят от политическата ситуация, и една от последните им грижи е да мислят за работниците.

Та за това няма шофьорски синдикат в България. вината изобщо не е в bad_kras



Защото няма синдикат, който да може да помогне на човек,който не се интересува от собствените си права.

Колко от вас на интервю за работа,когато разберат че плащането ще е на километър биха казали - БЛАГОДАРЯ, ДОВИЖДАНЕ.

Комай почти никой, нали  Намигване

Всичките оплаквания се въртят предимно до това  - Какво е ОБЕЩАЛ  чорбаджията, и после е станало нещо съвсем друго.

В този случай няма синдикат който да може да помогне.

Единствено молитва в църквата може да помогне. И спазването на всички пости, но това така или иначе е ясно. Пари за блажно просто няма да има.


Кой имал кредити,кой задължения - добре.  Аз още не съм чул обаче да са почнали да намаляват кредити, ако някой е работил два три месеца за без пари.

Че така де, лафа да върви ........

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Fransa
Младши потребител
**

Рейтинг: +18/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 93
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #10 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 17:24:43 »
ОтговорОтговор

Аз преди да кандидатствам , проучвам фирмата в търгоския регистър, как и по колко е плащал данъци предходните години, колко човека е освободил за предходната година и др. показатели.
Ще дам за пример фирма Сима Троян, където работиха за 14 дни едни наши момчета. Там са били назначени за шофьори на автовози, а са ги осигурявали  за монтьори, за трета категория. Ето едини мошенници.  При едно дело какви права ще си търсят, за полагащите им се командировки по чужбина?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #11 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 17:33:49 »
ОтговорОтговор

Fransa   що пък ще са мошенници от СИМА Троян.

Предложили са договори на твоите приятели, те са приели и подписали.

Къде виждаш мушенгийщина тук  Ухилен Ухилен Ухилен Ухилен


Аз поне виждам тотална незаинтересованост от страна на твоите приятели.
Предполагам са грамотни, или ..... Все пак две седмици за да разберат като какви работят ми се струва прекалено дълъг срок.


А си представи, че се бяха подписали за КОСМОНАВТИ, тогава какво правим, пак ли фирмата ще е мушенгийска  Ухилен Ухилен Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
bad_kras
WWW.SBPS.EU
Потребител герой
*****

Рейтинг: +216/-106
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1020
Теми: 65



Активност
0%

Всеки живот добре преживян, е дълъг живот!


WWW Ел. поща
« Отговор #12 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 17:44:28 »
ОтговорОтговор

     bad_kras, напълно разбирам раздразнението ти, поради пряката ти ангажираност със Сдружението...Дори дължа извинение, че поради разсеяност го прекръстих на Съюз.
     Оттам, нататък апломбът ти е неуместен. А и спекулираш. Пределно съм наясно с разликата между Синдикат и Сдружение и не ги бъркам. Наясно съм отчасти и с проблема, който попречи да се случи Синдикат, а не само сдружение.  Щом смяташ, че това на този етап е максималното възможно - ОК. Не скачай само защото съм посочил фактите, които съм забелязал. Вероятно има и нещо, което съм пропуснал. Но пък и не видях с нещо да ме опровегаваш. Както и да е...Това са моите впечатления и не скачай прекалено, че съм ги споделил.
    Дори си мислех, че споделяйки останалото, което подминаваш, може би съм полезен, като разказвам собствен опит от това как ги правят нещата по белия свят. Защото не мисля, че са много колегите, членове на чуждестранни синдикати и още по-малко тези, които са взаимодействали с тях.
Не , не пак ме разбираш погрешно !   Нито скачам , нито се заяждам!  Просто обясних моята гледна точка !   И единствено това , че вместо да виждам някаква подкрепа в това , че сме решили да помогнем на пострадал колега и разбираш ли да давате дори някаква морална подкрепа , аз отново виждам негативност.  Както и да е ! От самото начало съм очаквал , че ще е много трудно и въпреки това продължаваме напред !
Весело посрещане на Нова година на всички колеги и техните семейства!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             
bobikat
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 149
Теми: 2



Активност
0%

WWW Ел. поща
« Отговор #13 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 17:48:24 »
ОтговорОтговор

Аз преди да кандидатствам , проучвам фирмата в търгоския регистър, как и по колко е плащал данъци предходните години, колко човека е освободил за предходната година и др. показатели.
Ще дам за пример фирма Сима Троян, където работиха за 14 дни едни наши момчета. Там са били назначени за шофьори на автовози, а са ги осигурявали  за монтьори, за трета категория. Ето едини мошенници.  При едно дело какви права ще си търсят, за полагащите им се командировки по чужбина?
Би ли ме светнал как става номера? Ако не искаш тук, на лични. Че се опитвах да събера информация за една фирма от търговския регистър, но след като не и знам булстата и не мога да я открия въобще. Мерси.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #14 -: Сряда, 31 Декември, 2014, 17:58:52 »
ОтговорОтговор

С търсене по ИМЕ в Търговския регистър се открива и ЕИК номера

Но за целта трябва да знаеш  поне пълното име на фирмата

Резултата от търсенето ти дава всички фирми в чието име е включена думата от търсенето, ако знаеш точното име, ще се ориентираш в резултатите.

После ти трябват и елементарни счетоводни познания да се ориентираш в балансите и отчетите за приходите и разходите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!