Проблем с ниско налягане на маслото в двигателя
Форум на българските шофьори
Събота, 20 Април, 2024, 12:11:07 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Проблем с ниско налягане на маслото в двигателя  (Прочетена 21812 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emil.milkov
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« -: Събота, 28 Февруари, 2015, 15:10:17 »
ОтговорОтговор

Имам DAF XF 105.410. Колеги проблема ми е следния:
Налягането на маслото в двигателя е ниско със стойности 1.3 - 1.5. При ниски обороти светва лампата за маслото на таблото, при загрят двигател. След повишаване на оборотите на двигателя - угасва. Маслото е ново. Сменени са масления и центрубежния филтър. Как и кой може да помогне да отстраним проблема.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 28 Февруари, 2015, 15:10:17 »

 Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Събота, 28 Февруари, 2015, 19:00:15 »
ОтговорОтговор

Не съм голям специалист по холандските машини но това не е добър признак,но не се плаши има няколко варианти като за начало не знам къде се намира на Даф клапана за налягане на маслото той е с една пружинка и в процеса на работа тази пружинка се износва и въпросния клапан не поддържа нужното налягане имали сме подобен проблем с Волво.Ако там всичко е наред трябва да провериш маслената помпа,и ако не е там проблема отиваме на варианта с лагери,не знам дали може да е грешка от датчика за налягането.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 28 Февруари, 2015, 19:00:15 »

 Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +192/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 832
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #2 -: Неделя, 01 Март, 2015, 02:54:01 »
ОтговорОтговор

Какъв е пробега колега ?
Интересувал ли си се колко ще излезе основен ремонт с нови цилиндри, бутала, лагери на колянов вал ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1818/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: Неделя, 01 Март, 2015, 11:44:28 »
ОтговорОтговор

Колега,кво значи ново масло,има нови масла ставащи и неставащи.
За да ти го опростя,ще те питам със старото масло лампата светеше ли?

Крон,Баце кво ще кажеш за тази последователност
1 Мамка му,какво масло му ръгнах
2 Бе стегнах ли го тоя филтър и въобще къв филтър му ръгнах
3 Бе да взема да отвия тоя датчик и да видя с манометър кво ще покаже
4 Да взема да видя аз тая маслена помпа къв и е случая
5 Еми в края на краищата на всяко нещо му идва края,ше му врътнем един ремонт и газ
4

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


emil.milkov
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Събота, 07 Март, 2015, 15:19:24 »
ОтговорОтговор

Здравейте отново. Сменихме помпатга а и няма промяна. На въпросите по горе- маслото е Репсол 10W40. Пробега е около 500 хил. Може ли според вас проблема да идва от самото масло? Загледах по чужди форуми хората карат с Еxol. Какво препоръчва производителя. Вариантите са или да ходя в официален сервиз  или?Ъ? Дали според вас е уместно да пробвам с 15В40?
Благодаря предварително

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
J_L
Старши потребител
****

Рейтинг: +273/-81
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 288
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Събота, 07 Март, 2015, 16:27:19 »
ОтговорОтговор

Трябва според мен да се провери нивото на маслото и филтрите, Ако трябва пробвай с друго масло. Чувал съм за подобни проблеми на ДАФ, но с по- големия двигател и така са решени. Но първо прави най-евтиния вариянт, след което диагностика в сервиза и там вече няма как да не разрешат проблема.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

When I say “capitalism,” I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #6 -: Събота, 07 Март, 2015, 21:37:13 »
ОтговорОтговор

Не казваш дали преди смяната е били пак така ниско налягането.
 И кога въобще се появи проблема.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #7 -: Събота, 07 Март, 2015, 23:44:42 »
ОтговорОтговор

Странно ако наистина е ниско налягането трябва да се е окозил вече.
 Вижте датчика, и кабелите(маси) и пробвайте с външен манометър.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
emil.milkov
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #8 -: Четвъртък, 02 Юли, 2015, 12:20:41 »
ОтговорОтговор

Здравейте  отново,
след  смяна на маслото с 15В40 лампата изгасна. Но при закачане на диагностика програмата отново отчита ниско налягане. След смяната са минати около 20 хил км. Дригият проблем е неработеща моторна спирачка. Включва и изключва веднага. Има  ли връзка между работата и и маслото.  Дайте идея тези помпи подлежат ли на ремонт. Втората помпа беше втора ръка. Двигателя не яде масло. Препоръчйте сервиз или някой зблъсквал ли се е е с подобен проблем, че така неможе да се кара.
Поздрави

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emil.milkov
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #9 -: Петък, 03 Юли, 2015, 14:59:43 »
ОтговорОтговор

Здравейте отново, проблема с моторната спирачка се оказа елементарен. Беше разкачен маркуча който задейства буталцето за клапата на моторната спирачка. В движение при опит за задействане на спирачката се чуваше изпускане на въздух. След разговор с колега, който е имал проблем с това буталце преди време се загледах и видяхме каде се е разкачило маркучето. Точно зад гредата. Просто се бяха развили болтовете.
За другия проблем с ниското налягане..... не свети лампа за предупреждение. Уж само при закачане на диагностика специалиста каза че е ниско. Дайте съвет , да го закачам ли пак или що ли? Други грешки няма.
Благодаря предварително и дано съм бил полезен на някого.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +192/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 832
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #10 -: Събота, 04 Юли, 2015, 15:47:56 »
ОтговорОтговор

По-горе три пъти ти беше споменато да отвиеш датчика за маслото и да завиеш манометър, и да видиш реално ли ти показва датчика.
Направи ли го ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
emil.milkov
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #11 -: Събота, 04 Юли, 2015, 16:30:14 »
ОтговорОтговор

Да това е следващото което, ще направя. Какви стойности са нормални, защото срещам такива в доста голям диапазон. От два до някъде 4 бара?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +192/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 832
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #12 -: Събота, 04 Юли, 2015, 16:36:20 »
ОтговорОтговор

Ами на 1000 rpm, поне 50 psi

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2247/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2122
Теми: 135



Активност
3.8%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #13 -: Неделя, 05 Юли, 2015, 00:38:52 »
ОтговорОтговор

Ами на 1000 rpm, поне 50 psi

     1 pound per square inch (паунд, либра - 454 грама, на квадратен инч)=0.0689475729 bar

     Или при 1 000 завъртания за минута, към 3,4 бара.
http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
динко
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-12
Неактивен Неактивен

Italy Italy

Публикации: 204
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #14 -: Неделя, 05 Юли, 2015, 09:54:14 »
ОтговорОтговор

Не само на ДАФ,а на всеки камион след определен пробег трябва да се смени маслена помпа и лагери колянов вал за да няма ядове с мотора.Тоя километраж е нищо за тая машина ако е обслужвана грамотно.За маслото питаш в оторизиран сервиз и не си правиш опити,карал съм три дафини от по старите и се е случвало като е загрял да присветва лампа но като се нормализира температурата си изгасва, но те бяха на неизвестни километри.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети: Daf масло 
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!