• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Как товарите?

Започната от НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ, Събота, 28 Май, 2011, 00:04:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Цитат на: ivopifeca - Събота, 01 Март, 2014, 20:32:25
Добре де,не може ли на брезента отгоре?
Ако можеш- да .
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Цитат на: loshdancho - Неделя, 02 Март, 2014, 00:31:19
Ако можеш- да .
А не мое ли да не ги качвам и двата,за да ми е по лесно?

ivopifeca


Бриги Магнито

Кво ти дреме как се товарят ?
Предполагам се товарят с кран и теб те вълнува да ги сложиш така,че въжетата на крана да минават на известно разстояние от щорицата(бризента) на покрива.
Бригате също така да ги намърдаш та влекачо да не вдигне гъзо,всичко останало е мижи ми да те лажем,вериги,кантаре,щуротии.
У наше село ползваме само колане и то ако има и гледаме товаро да е у ремаркето,всичко останало не ни тресе.
А да питам как се кара глава на фреза,диаметър 1,5м. височина 1м. и тегло 12,5т.
Я отвозих една на солу камионче турната баш преди диферинциало ,ползвайки един колан с две тресчотки и три гредички.
Не е важно как се товари,важно е ти как ще я качнеш и как ще я отвозиш без да си даваш излишни щуротии


Гумено пате

Цитат на: loshdancho - Събота, 03 Декември, 2011, 20:05:03
...Колеги ги връзват един за друг ,но като се наместят не могат да извадят коланите после....

На снимката вариант за укрепване на кангали - с листовете материал между тях. Не можах да проследя пътя на прекарване на коланите, но снимката е малка.

В този документ
http://fmcsa.dot.gov/documents/cargo/cargosecurement-16-04.pdf
има много схеми за укрепване за най-различни материали - от ламарина на рулони до скали и до ламинирани плоскости.
Рулоните са на 53 страница.

Честно, тук в темата, някои варианти на колеги са много по-удачни от тези в документа.
Идеалния камион е с инерцията на локомотив и надеждността на печка с дърва.
-------------------------------------
"Down with the revs, up with the load"

dino412

В 90+% от случайте документа се пише от човек зад бюро никога не сблъсквал се с проблема.А в 120% от случайте правилен съвет се дава от човек препатил и преодолял проблема.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

R560


Rammbon

Как товарите коли на автовоз ? Колани, скоби, тънкости :)
Примерно като на втората снимка, на камиона Рено.

R560


inf089

На мен проблема с товаренето ми е малко по–сложен
Товаря стока от лидъл германия и имам винаги около 32 33,5 места палетите са евро или половинки
има води хартя кухненска и така на татък всичко почти е раздуто и фолирано много мука докато си паснат палетите а и на всичкото отгоре взимаме амбалажа като оставим стоката
и трябва да си освобождавам 2 реда за да може да свалям пълно и да качвам амбалаж защото няма място да разтоваря супер малки складчета.
Някои ако може да ми даде акъл за система на товарене.
От колегите със зор научих ,че се товари от ляво на дясно или обратно по лесно влизат палетите и се вадят обаче като имам раздута хартия както по горе в темата тогава става ужас
ето какво става когато не укрепя товара също  ;D

цецодебел

Като гледам това е хладилник ,или фургон ? Но както и да е, ти не можеш да го разшириш!
Не е твоя грижа как са направени палетата... Седи си в кабината, укрепи последните ...тури ПЛОМБА ..и не се навирай сам между шамарите!!!
Има хора където взимат заплати за тази работа  Момче ;)
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

inf089

Тъпото е че аз сам трябва да товаря.
Товарът е на пътечки и за щастие няма пломба  ::)
Хладилник е.

цецодебел

Кой ти каза че ти трябва да товариш ??? Имаш ли квалификация и плаща ли ти някой ?Ако количката / виждам чие е електро / те натисне и ти счупи крак ,кой носи отговорност? Имаш ли документ на ръка че си длъжен да го правиш?
Защото съм сигурен, че недай си боже стане нещо,ще кажат /еми той няма работа там/.....Абе сами се вкарвате в разни филми :D :D
И липсата на пломба не е щастие а отговорност /винаги могат да те обвинят че нещо липсва
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

micyri

Колегата е прав,в хранителните вериги се товари и разтоварва от шофьора.
Аз също го правя това нещо даже със тристранна щора ми е ремаркето.
Това не е самоинициатива на шофьора ,а практика в ALDI,LIDI,METRO,EDEKA.
хубавото при мене е че само разтоварвам,а взимам готово натоварено ремарке с пламба и като има брак,си ги взимам ,но не нося отговорност.
  Колега къв съвет мога да ти дам? Гледай по старите колеги как работят и се учи.Друго не знам какво да ти кажа.

цецодебел

Цитат на: micyri - Неделя, 22 Май, 2016, 14:42:48
Колегата е прав,в хранителните вериги се товари и разтоварва от шофьора.
Аз също го правя това нещо даже със тристранна щора ми е ремаркето.
Това не е самоинициатива на шофьора ,а практика в ALDI,LIDI,METRO,EDEKA.
хубавото при мене е че само разтоварвам,а взимам готово натоварено ремарке с пламба и като има брак,си ги взимам ,но не нося отговорност.
  Колега къв съвет мога да ти дам? Гледай по старите колеги как работят и се учи.Друго не знам какво да ти кажа.
Това е стар номер ! И тук LIDL - Casalpusterlengo  го правят, ама дойдоха двама ненормалници и разтовариха 4 палета минерална вода на земята  ;D Да видиш как дотърчаха всички началници !
И аз 4 години работех на хр. вериги ,другите в Италия не го правят...Ама аз питам ако се случи нещо с него ко прайм ..... Нека поне ти даде едно лисче че ти товариш , да видим дали ще се навие? :)Ако се дърпа значи не е читаво
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

micyri

Адаш,знам какво искаш да ми кажеш,но тук в Германия схемата е такава.Въпроса не е само да застанеш на рампа и да чакаш,и щом не те почват ,ти се почваш сам,не.
Тук просто всичко във въпросните фирми е сведено до минимум на раб. ръка от тяхна страна.Всичко е роботизирано.То и да искаш да не разтоварваш ,няма кой да те разтовари.Аз говоря за големите складове на хр.вериги,не за малките магазини.

micyri