• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Няколко въпроса и проблема за МР1

Започната от kris_aleks, Петък, 22 Май, 2015, 17:04:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Monster

   Поради големия зрителски интерес обяснявам :
  Спринтер, Варио и Атего се правят в Бившия завод на Ифа в  Людвигсфелде. Спринтер последен и предпоследен модел се правят в Приволжието.
  В Набрежае Челни/в Завод Камаз/ се правят Атего, Аксор и Актрос. Същите се сглобяват в Аксарай Турция.Аксор и Актрос влекачи само в междуосие 3,6м.-стандартно, колесна формула 6х2 шаси-буге стандартно. Каросерийте и надстройките по поръчка в отделни заводи.
   В завод Вюрт Ам Донау се прави всичко останало/всичко над 4 оси, влекач за тежки товари, пожарникарски, армейски и каквото се сетиш/.

  Първите три символа - WDB е Ваген Даймлер Бенц т.е. произведен е в Европа за Европа/има изключения за Япония Южна Корея и Великобритания междуосията са различни/
  Следвощите три символа - 670-Vario,930-Actros с поне 3 оси, 934-MP2,944-Axor влекач,950 - Axor и Actros Mk1 с поне 3 оси, 954 - Actros Mk1 влекач,957 - Econic, 970 - Atego, 976 - Atego Междинен модел.
  Следвощите три символа са кодове за тегло и дължина.
  Десетия символ определя дирекцията 1 ляв и 2 десен волан.
  К е завод Вюрт Ам Донау. Другите символи са серийния и контролния номер.
  Повече подробности от офицялния вносител, Вили Бетц или западноевропейск сервиз свързан със застрахователите.

Monster


Haydutyn

  Един познат търкалял МР1 и кардана почнал да вие, началника естествено иска да му излезе възможно най-тънко смяната. Заявяват от Англия да да им докарат и навсякъде на острова карданът с 10 сантиметра по-къс от колкото трябва. То какво било най-евтиния влекач МР1 е 313 и 352 к.с. ниска и среднодълга кабина, а междуосието е 3,5м при 3,6м стандартно. Има и влекач МР1 с десен волан и нормално междуосие, обаче най-често е с хидравлика.
  В крайна сметка купили кардан от Бенелюкс.

Haydutyn