Няколко въпроса и проблема за МР1
Форум на българските шофьори
Петък, 19 Април, 2024, 13:43:48 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Няколко въпроса и проблема за МР1  (Прочетена 10505 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +293/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #15 -: Събота, 13 Юни, 2015, 12:57:17 »
ОтговорОтговор

  Поради големия зрителски интерес обяснявам :
   Спринтер, Варио и Атего се правят в Бившия завод на Ифа в  Людвигсфелде. Спринтер последен и предпоследен модел се правят в Приволжието.
   В Набрежае Челни/в Завод Камаз/ се правят Атего, Аксор и Актрос. Същите се сглобяват в Аксарай Турция.Аксор и Актрос влекачи само в междуосие 3,6м.-стандартно, колесна формула 6х2 шаси-буге стандартно. Каросерийте и надстройките по поръчка в отделни заводи.
    В завод Вюрт Ам Донау се прави всичко останало/всичко над 4 оси, влекач за тежки товари, пожарникарски, армейски и каквото се сетиш/.
 
   Първите три символа - WDB е Ваген Даймлер Бенц т.е. произведен е в Европа за Европа/има изключения за Япония Южна Корея и Великобритания междуосията са различни/
   Следвощите три символа - 670-Vario,930-Actros с поне 3 оси, 934-MP2,944-Axor влекач,950 - Axor и Actros Mk1 с поне 3 оси, 954 - Actros Mk1 влекач,957 - Econic, 970 - Atego, 976 - Atego Междинен модел.
   Следвощите три символа са кодове за тегло и дължина.
   Десетия символ определя дирекцията 1 ляв и 2 десен волан.
   К е завод Вюрт Ам Донау. Другите символи са серийния и контролния номер.
  Повече подробности от офицялния вносител, Вили Бетц или западноевропейск сервиз свързан със застрахователите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Събота, 13 Юни, 2015, 12:57:17 »

 Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #16 -: Понеделник, 15 Юни, 2015, 14:48:27 »
ОтговорОтговор

  Един познат търкалял МР1 и кардана почнал да вие, началника естествено иска да му излезе възможно най-тънко смяната. Заявяват от Англия да да им докарат и навсякъде на острова карданът с 10 сантиметра по-къс от колкото трябва. То какво било най-евтиния влекач МР1 е 313 и 352 к.с. ниска и среднодълга кабина, а междуосието е 3,5м при 3,6м стандартно. Има и влекач МР1 с десен волан и нормално междуосие, обаче най-често е с хидравлика.
  В крайна сметка купили кардан от Бенелюкс.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Понеделник, 15 Юни, 2015, 14:48:27 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!