Те тая Пиф де я разправяш-не е тая.Туй да не ти е бит пазар,мотор Алфа е мотор Алфа и т.н. не че мотора се не прави на едно място,но на блока има емблема Алфа иначе го връщат со колата.Разлики колко ти душа сака-всяка марка е част от групата на Фиат иначе Вагините имат апетит към Алфа но не им се плаща.Американ дано си намериш добиче да те кефи,ние само коментираме нашите си виждания.Може и някой да сподели къде са по-качествени вносители на тая техника,що туй е по добре от всичко което се изписа.
За моторите много бъркаш.....Шестцилиндровия мотор монтиран в Капа, си е истински алфа-мотор.Същия е монтиран и в Алфа 164.164-ката за разлика от Капа,има и 4 цилиндрови мотори,които са си чисти АЛФА РОМЕО.164 е изцяло еднаква с фиат крома,и ланча тема с тази разлика,че на нея се монтират алфа двигателите ,от някога истинските алфи,без да участва Фиат.Те изцяло бяха разработка на самостоятелната тогава компания АЛФА РОМЕО.Визирам последната истинска АЛФА 75!При 155 е същата работа,докато Фиат не му набутва последните години от производството 16 клапановите мотори,които са си вече чист ФИАТ.....Допреди това си ползва двигателите от 116 серия АЛФА РОМЕО.На 155 без мотора всичко е еднакво с Фиат Темпра,Ланча дедра,делта,АЛфа 145-146........