• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

АПИ обществено обсъждане

Започната от Ал.Стамболийски, Петък, 09 Септември, 2016, 23:14:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ал.Стамболийски

Уважаеми колеги,
в момента тече обществено обсъждане за отпадане на забраните в петък и неделя по РПМ. Информация за подготвената заповед може да намерите на адрес http://www.api.bg/index.php/bg/normativna-baza/proekti-na-dokumenti а мнения може да изпращате и на нас на електронна поща sbtr@mail.bg. Ние ще изпратим официално становище на АПИ обобщено и съобразено с вашите мнения.
Благодарим ви.

Ал.Стамболийски


Бриги Магнито

Мойто мнение си го изразявам на момента тук.
Забраната в неделя е обоснована и има логика.
Забраната в петък е лоша идея и има елементи на дискриминация за част от работещото население на страната .
Неделната забрана може и да е целогодишна,така през Зимният сезон ще имат един ден  да наваксат с чистенето ;)
Да не говорим ,че ще има и ден за ,,глътка въздух"по всичките ГКПП-та.
Тъй като България в момента се превърна предимно в транзитно преминавана страна,може да се сложат и едни 20км без забрани от всички граници.
По този начин,ако не друго ще се реализира финансови постъпления ,както в графа винетки ,паркинги и прочее,така и косвено може да помогне в оборота на кафетерии,хр.магазини и прочее.



Бриги Магнито



цецодебел

Може да се помисли и за италианския вариант !
Камионите прибиращи се от чужбина ,имат право да карат 4 часа в забраната за прибиране
в къщи!
Заминаващи за чужбина тръгват 2часа преди изтичането. Тарикатите които се правят на такива ,директно им прибират тефтерите !
Иначе и моето мнение е че ,неделя е ден за почивка . Да работят бързо развалящите се !
Толкова ли е трудно на граничните пунктове ,да се уведомяват транзитно преминаващите за предстоящи забрани. Ако трябва да се раздава по едно листче , за да няма после оправдания !
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

American

В Америка няма забрани, затова ви предлагам да премахнете всякакъв вид забрани.
smoking gun

цецодебел

Цитат на: American - Събота, 10 Септември, 2016, 10:41:56
В Америка няма забрани, затова ви предлагам да премахнете всякакъв вид забрани.
Америка е друга бира  ;)Аз ви предлагам да въведете американски заплащания .
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

BISER1975

Особено участъка Благоевград-Кулата. Натоварен си е денонощно.

Boroman21

Аз съм за оставане на забраната в петък и неделя , поне докато стигнем белите страни по пътно обезпечение и по култура на движение.
Вече събота може да си се движат тежкотоварните  де искат  .

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

American

Цитат на: Boroman21 - Събота, 10 Септември, 2016, 20:59:20
Аз съм за оставане на забраната в петък и неделя , поне докато стигнем белите страни по пътно обезпечение и по култура на движение.
Може ли да си малко по-конкретен, защо си за оставане на забраните.
Защото сме бедни и трябва да ни бъде още по-лошо ?
"култура на движение" какво е това ? Ако автомобилистите нямат култура на движение, ние трък-драйвърите трябва да страдаме ?
"белите страни с тяхната инфраструктура" и значи за колите има инфраструктора, но за камионите няма ?
Е ако спрат напълно камионите, какво ще ядат останалите ?
smoking gun

Boroman21

Цитат на: American - Събота, 10 Септември, 2016, 21:25:46
Може ли да си малко по-конкретен, защо си за оставане на забраните.
Защото сме бедни и трябва да ни бъде още по-лошо ?
"култура на движение" какво е това ? Ако автомобилистите нямат култура на движение, ние трък-драйвърите трябва да страдаме ?
"белите страни с тяхната инфраструктура" и значи за колите има инфраструктора, но за камионите няма ?
Е ако спрат напълно камионите, какво ще ядат останалите ?

Защото сме бедни и трябва да ни бъде още по-лошо ?
Тук бедноста няма никакво значение.

"култура на движение" какво е това ? Ако автомобилистите нямат култура на движение, ние трък-драйвърите трябва да страдаме ?

Всички сме участници в движението  дали си с колело , мотопед , кола или "биг риг" няма значение все сме на пътя.  Култура на движение няма при нито един тип водачи , изцепки има колкото изкаш.
Не виждам как НИЕ професионалните шофьори страдаме от забраната в петък.

"белите страни с тяхната инфраструктура" и значи за колите има инфраструктора, но за камионите няма ?
Ами в България няма много многолентови пътища което създава предпоставки за катастрофи заради изнервени водачи и повярвали си такива. Пример за мене е Кресна , пътя от Видин до Монтана/Враца и много други транзитни  пътища.

Е ако спрат напълно камионите, какво ще ядат останалите ?

Има делнични дни дето движението е  неограничено , има спедитори дето да организират транспорта така че да стигне навреме.


Mandor

Цитат на: American - Събота, 10 Септември, 2016, 21:25:46
значи за колите има инфраструктора, но за камионите няма ?
Не можеш да си представиш колко си прав. Всичкото нова магистрала се прави по най-евтиния възможен начин. Като се икономисва основно от това, което не се вижда- основата на пътя. И като резултат пътя няма достатъчна товароносимост. И при минаването на тежките камиони се получават коловози. Има места, на които асфалта е буквално "изплискан".
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Бриги Магнито

Баце общоизвестна тайна е че спедиторите във България не стаат.
А да си го кажем,не знаят на кой свет са.
А ми кажи не е ли малко тъпо в петък да разстовариш или да натовариш в съседният на твоят дом град в 16:45 и да не можеш да си отидеш.
Работното време във България е да речем до 17:00 ,пътуващите за почивните дни директно от работата едва ли ще тръгнат.
Все пак ,трябва да се вземе жена,деца,храна и т.н.
Та за бога ,да спре да зареди МПС-то ще му коства поне 20мин.
От къв зор забраната е от 17:00,а не от 18:00 примерно?


Boroman21

Бриги знаем все пак знаем с каква професия сме се захванали , не може да очакваме всяка вечер да си спим до жената . Трябва да сме наясно с несгодите и лишенията   на професията.



Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Ал.Стамболийски

Колеги разбирам и споделям всички мнения дадени тук. Ако е трудно да се види предложената от нас заповед, която се обсъжда мога само да ви кажа, че отпада забраната в 92 процента от РПМ. Остават следните отсечки, които са изключително натоварени и няма как да не се спират камионите. Отсечките са:
Благоевград - Сандански
Русе - Велико търново
Варна - Бургас - Царево
Ребърково - Ботевград ( тук има освободен обходен маршрут през Своге)
Всичко друго е свободно за движение всеки ден и по този начин всеки е свободен да почива когато си пожелае, както е редно.
Надявам се да е задоволителна информацията.
От следващият месец ще бъдат пуснати по всички ГКПП за разпространение сред колегите специални брошури с дати и отсечки на забраната. Имайте предвид, че при повече от два почивни дни е в сила пълна забрана както досега. Това е с цел и водачите да почиват през празниците.

Boroman21

Демек Дунав мост 2 си е постоянно отворен , щот там неа трафик ли кво.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

m_a_rtins

  до  Ал.Стамболийски  ,,, Искам само да те  попитам нещо странно за мен свързано с коментарите ти ,,,, всичко което е написано от теб или хората ти който представляваш вече е факт  или  е замислено от други ,,,,, Не е ли по-правилно след като си във нашият форум да  представите проектите си и да ги обсъдим тук публично ,,,, Докажи че думите ни и нашите идеи ще помогнат за нещо наистина реално а не само да тракаме клавиатурите . Надявам се тона ми не е обиден . п.с    Хората който непрекъснато са зад волана са хората с който трябва да се съгласуват пътните промени защото те притежават -  ОПИТА И АКТУАЛНАТА ИНФОРМАЦИЯ  .

m_a_rtins