Съединител.
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 18:09:04 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Съединител.  (Прочетена 7085 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
vreden
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« -: Събота, 04 Февруари, 2017, 15:26:13 »
ОтговорОтговор

Здравей те колеги.  Трябва  ми малко помощ преди време майстор  ми сменя съединител  на DAF105XF  3 AXEL. От тогава почна да подскача при всяко потегля не.  Казват, че сами сменили всичко  претискател  феродов и Аксиеален  лагер + масло на кутията.  Но като взех камиона  още по влекач си подскача.  А преди това съм го карал 2год. С 30/32тона товар в Скандинавия и никога не ми е подскачал.Въпросът ми е от какво може да е това.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 04 Февруари, 2017, 15:26:13 »

 Активен
ruskov
Младши потребител
**

Рейтинг: +12/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 75
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #1 -: Събота, 04 Февруари, 2017, 15:53:15 »
ОтговорОтговор

Автоматик или ръчна?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 04 Февруари, 2017, 15:53:15 »

 Активен
vreden
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Събота, 04 Февруари, 2017, 16:10:15 »
ОтговорОтговор

Автомат 2007 /410 кончета без интардер

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ruskov
Младши потребител
**

Рейтинг: +12/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 75
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #3 -: Събота, 04 Февруари, 2017, 16:57:02 »
ОтговорОтговор

Монтьорите използват термина `обучение` на съединителя.
Става през компютера,всеки сервиз може да го напррави.
Това е само предположение.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
vreden
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Събота, 04 Февруари, 2017, 18:43:02 »
ОтговорОтговор

Автомата на Дафа  не се убочава  той сам се саморегулира питал съм вече в сервизи и съм пробвал аз имам Delphy и съм го закача многократно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1848
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #5 -: Неделя, 05 Февруари, 2017, 11:11:35 »
ОтговорОтговор

И аз имам Делфи,,,с него НЕ МОЖЕ да се обучи съединителя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #6 -: Неделя, 05 Февруари, 2017, 11:52:14 »
ОтговорОтговор

За камиони със ЗФ-кутии съединителя не се обучава,при всяко включване той се саморегулира,има една спирачка в кутията смениха ли ти я.Когато се износи тази спирачка се получава едно подскачане при първоначално включване от място,иначе за това подскачане за което питаш се получава от долната помпа(усилвателя на съединителя),пък може и да е от частите които са ти сложили.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
vreden
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #7 -: Неделя, 05 Февруари, 2017, 16:21:31 »
ОтговорОтговор

Не тази спирачка  в кутията  не е сменена.  Как може да се провери  дали е от усилвателя?  Със смяна на друг ли или на този може нещо да се направи? Възможно ли е от това че имам съмнения , че само феродов са сменили.  А за другите  неща са ме излъгани.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #8 -: Вторник, 07 Февруари, 2017, 17:11:39 »
ОтговорОтговор

Не вярвам да са ти сменили само феродов диск,претискателния диск и да не го сменят не е проблем щом са преценили че е добре лагера е сменен със сигурност никой не си прави експерименти с лагера.А за усилвателя не знам как може да се провери.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
vreden
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #9 -: Вторник, 14 Март, 2017, 18:12:32 »
ОтговорОтговор

Днес най накрая влязох в сервиза и смъкнат съединителя. Съмнения та ми се потвърдиха предния майстор небеше шлайфал МАХОВИКА. Датчаните го занесоха на шлайф качих ми новия съединител и вече Дафина си потегля както си трябва. Днес продължи ме и със смяна на 4 те пружини с амортисьори те на кабината и камиона се промени тотално.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
vreden
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #10 -: Вторник, 14 Март, 2017, 18:27:29 »
ОтговорОтговор

Видимо си личеше как притискателя е работил само по външния периметър на диска а по вътрешния така си стоеше както е от завода ново. Също и на феродовия вътре нов от външната страна опилен. А МАХОВИКА тук стъпала Мара ту не на петна на петна. Сложих SACHS  комплект и вилката смених и малкия лагер който стои на началото на опашката на кутията.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #11 -: Вторник, 14 Март, 2017, 18:44:38 »
ОтговорОтговор

Видимо си личеше как притискателя е работил само по външния периметър на диска а по вътрешния така си стоеше както е от завода ново. Също и на феродовия вътре нов от външната страна опилен. А МАХОВИКА тук стъпала Мара ту не на петна на петна. Сложих SACHS  комплект и вилката смених и малкия лагер който стои на началото на опашката на кутията.
Напиши едно писмо до сервиза от който възникна проблема,с заключение от датчаните и прекрепени фактури.
Камиона твой ли си е и гаранционен ли е?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
vreden
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #12 -: Петък, 17 Март, 2017, 06:17:27 »
ОтговорОтговор

Да камиона си е мой и не е гаранционен. Той е 2007г. Сервиза е в Благоевград но не му знам името защото когато го сменя а миналия Януари камиона беше на чорбаджия аз му бях шофьор и не ме интересуваше. Май месец му го платих и сега си е мой и знам едно че в този сервиз няма да влезе моя камион. А сервиза в ДК. Се намира преди Frederikshavn излиза се на - 12изход. Доволен съм от тях защото ме оставиха през цялото време да стоя и да гледам и малко им помагах. А и като вдигнаха камиона на подемника цял ден имах възможност да си му търся кусури. :-)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!