Тахограф на бус до 3.5 тона + платформа ?
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 13:58:53 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Тахограф на бус до 3.5 тона + платформа ?  (Прочетена 12608 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
minkov89
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 21
Теми: 11



Активност
0%


« Отговор #15 -: Четвъртък, 23 Февруари, 2017, 14:13:59 »
ОтговорОтговор

Буса е за лични нужди - не е регистриран на фирма?

А Наварата е била на фирма, следователно с търговска цел?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба.
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Четвъртък, 23 Февруари, 2017, 14:13:59 »

 Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #16 -: Четвъртък, 23 Февруари, 2017, 18:59:47 »
ОтговорОтговор

Не, буса си е фирмен.

Според германското тълкуване на регламенто, попада в едно от изключенията, а точно - специализирано сервизно транспортно средство, извършващо ремонтни дейности в радиус от 100 км от базата си.

В Германия в тази категория попадат и всякакви строителни дейности - зидари, дърводелци, електротехници,водопроводчици и каквото още се сетите ...

В България, въпреки че регламентът е същия, и тълкуването му е същото си мисля че ДАИ джиите имат по друго мнение какво е специализирано сервизно транспортно средство.

Точно поради тази причина си виждал джипки да дърпат платформи - в случая това не е джипка, а специализирано превозно средство шлепващо превозно средство, което по някаква причина не може/ няма право да се движи по пътя. Естествено, този транспорт трябва да е в рамните на 100 км за да е законно .

А Наварата беше с тахограф, защото я шпореха с ремаркето из цяла Германия, 400-500 км на ден.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Четвъртък, 23 Февруари, 2017, 18:59:47 »

 Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #17 -: Петък, 24 Февруари, 2017, 21:21:54 »
ОтговорОтговор

Ето от днешното предаване двама румънски аматьори.
http://www.kabeleins.de/tv/achtung-kontrolle/videos/201740-900-euro-strafe-dieser-transport-ging-nach-hinten-los-clip
Колега,да не те плаша,но в Германия доста неща трябва да знаеш за превозването на автомобили с платформа.Контрола и глобите са големи.
Между другото ,това предаване е много полезно,следя го почти всеки ден.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #18 -: Събота, 15 Февруари, 2020, 12:19:29 »
ОтговорОтговор

Колеги, смятам да си купувам бус до 3500кг за лични нужди. Трябва ли ми тахограф или прословутите  книжки да попълвам за да пътувам из Европа с него. А в България смятам да тегля едно 2т ремарке отново с нетърговска цел.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #19 -: Неделя, 16 Февруари, 2020, 02:50:50 »
ОтговорОтговор

Колеги, смятам да си купувам бус до 3500кг за лични нужди. Трябва ли ми тахограф или прословутите  книжки да попълвам за да пътувам из Европа с него. А в България смятам да тегля едно 2т ремарке отново с нетърговска цел.



     С нетърговска дейност можеш да си караш без тахограф навсякъде, но бусът, ремаркето и товарът да е на твое име. А в България може всякак. Какви "книжки" да попълваш, освен в Германия, в този случай не те касаят?!
     Не забравяй винетка за ремаркето в България и други страни, а в някои и машинка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #20 -: Неделя, 16 Февруари, 2020, 08:02:50 »
ОтговорОтговор

Благодаря колега.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #21 -: Понеделник, 11 Януари, 2021, 20:00:12 »
ОтговорОтговор


     С нетърговска дейност можеш да си караш без тахограф навсякъде, но бусът, ремаркето и товарът да е на твое име. А в България може всякак. Какви "книжки" да попълваш, освен в Германия, в този случай не те касаят?!
     Не забравяй винетка за ремаркето в България и други страни, а в някои и машинка.

По повод темата, аз с моя пикап 2т , регистриран на физическо лице с категория N1 и 2 осна  платформа на частно лице ,  с договор за наем за един месец и преведен договор на турски и английски, легализирани, не можах да вляза в Турция, за да закупя за лични нужди обзавеждане на жилище, което е почти 3 пъти по-евтино от България. На границата ме пуснаха бълагрите, турчина се заяде, че пикапа бил товарен, отивал съм за търговия и първо ме прати на Х райт, демей скенер и после ме върна, да съм минел през колоната на камионите и разрешително да съм имал . Ама аз направо се прибрах, да нямам после ядове и с товара. Та със същия пикап и платформа, колега ходи за коли в Холандия, но има и тахограф монтиран и със шурито си се въртят на двойка, спазват Регламента 561. Общо тегло на пикапа и товара с платформата по талон са 6050 кг, но те реално носят 5000кг.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #22 -: Понеделник, 01 Февруари, 2021, 00:17:22 »
ОтговорОтговор

По повод темата, аз с моя пикап 2т , регистриран на физическо лице с категория N1 и 2 осна  платформа на частно лице ,  с договор за наем за един месец и преведен договор на турски и английски, легализирани, не можах да вляза в Турция, за да закупя за лични нужди обзавеждане на жилище, което е почти 3 пъти по-евтино от България. На границата ме пуснаха бълагрите, турчина се заяде, че пикапа бил товарен, отивал съм за търговия и първо ме прати на Х райт, демей скенер и после ме върна, да съм минел през колоната на камионите и разрешително да съм имал . Ама аз направо се прибрах, да нямам после ядове и с товара. Та със същия пикап и платформа, колега ходи за коли в Холандия, но има и тахограф монтиран и със шурито си се въртят на двойка, спазват Регламента 561. Общо тегло на пикапа и товара с платформата по талон са 6050 кг, но те реално носят 5000кг.

     Категория N1 си е товарен, ама до 3,5 тона. И тахограф плюс разрешително или само разрешително искаше? Може би от "бакшиш" е имало нужда. Договорът за наем дали е същото като да е собствено ремарке?

     Тези които ходят до по-скоро Нидерландия отколкото Холандия, със същия ли или аналогичен състав движат? Пикапът подходящ ли е за качване на кола и само претоварване ли им е нарушението? Или съставът не е N1 и O2 за ремаркето?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!