• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Рено Мастър (Нов) - отзиви

Започната от Emcho_K, Сряда, 05 Април, 2017, 23:44:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Emcho_K

Здравейте колеги,

Поздрави от най-новия ви колега във форума :)
Решил съм да се спусна в дебрите на транспорта. В тази връзка, се интересувам от закупуването на нов бус (бордови с брезент) с единична гума до 3.5т
До този момент съм получил оферти от Рено Ситроен Пежо и Vw. Чудя се дали да питам Мерцедес изобщо предвид цените :)
Но все пак с приоритет за мен е Реното 2.3dCI.

Мнения препоръки и т.н?


Emcho_K


admin

Би ли споделил някакви примерни цени?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Emcho_K

Разбира се :

Мастър : 51 000 с включено изработване на шпригли, брезент и т.н Говорим за дължина на каросерия 4.30, ширина 2.2 височина 2.3. Базово ниво на оборудване + климатик. (с ДДС)

Boxer - 2.2HDI 130 кс със същите параметри е 40 473 + 6000 евро за трансформирането (цените са с ДДС)

Jumper : 2.0 дизел 130 кс - 41 000 лв с ДДС + трансформация 4550 лв

Vw Crafter : тук предложиха 2 варианта : Crafter 50 с двойна гума наличен на склад за 66 000 лв с ДДС (не стана ясно с или без трансформация. Най вероятно без. За новия Крафтър 35 с единична гума цената е 64 470.

Гаранцията на Реното е 2 год или 100 000км. Като съответно може да бъде удължена срещу допълнително заплащане. На останлите е 2 години без ограничение на пробега.

Rammbon

Основно разучи за гаранция, какво влиза в  нея, какво покрива, че при Пежо имаше една шашма, не покриват проблеми при ел.инсталацията, а тя не е евтина, макар, че отчасти се прави в Турция и България. За Крафта ще имаш проблеми, общо като МПС. Чести и скъпи ремонти. Потърси и оферта за Ивеко!

down_shiftеr

Поляците са лидери в този вид транспорт (до 3,5 т.) и като гледам масово ползват Рено

Emcho_K

Изгледах доста клипчета и в YouTube и сайтове изчетох. Наистина масово возят с въпросния Мастър. Не мисля че са глупаци да вземат най-големия дарак.
Иначе като цяло Ивеко мисля да го пропусна.  Срещу 2300 лв повече, гаранцията не Реното става 5г и 250 000 хилки което мисля е доста приемлив вариант.
Все си мисля че като за първоначална инвестиция няма смисъл да се изхвърлям със Спринтер/Крафтър.
Живот и здраве като станем с 10 буса може  ;D

skumri

Когато правото се превърне в безправие , съпротивата е задължителна !

Emcho_K

Цитат на: skumri - Четвъртък, 06 Април, 2017, 17:48:51
Ивекото е 70 000

Ако е тоя новия HiMatic гаранция ше бъде и повече. Въпреки че за мен, товарен бус автомат...малко не се връзва.

SEMPER

Аз съм карал нов Мастер, от 0 докъм 35 000 километра.

Има много хубаво ускорение на старт, но на високи скорости поиздъхва. Над 140 км/ч си е мъка да поддържа.

Нищо не му се е чупило, не е правил никакви проблеми.

Единственото против дето имам е, че не ми беше удобен. Седалката уж някаква гъзарска и ергономична, а нещо хич не ми беше удобна.

Друго кофти - пластмасите в кабината са склонни към раздръкване и резонанси. Не е болка голяма, с отверка и разни картончета за подлагане тук там му решавах успешно тези проблеми.
Но все пак не е приятно на чисто нов автомобил да се появяват дрънканици хлопаници в кабината.

За разход нищо категорично не мога да кажа, беше служебен и го карах с тежките обувки. Но се върти някъде около 8, по мое скромно мнение е доволко икономичен.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

micyri

Хахаха , SEMPER той няма да го купува за да участва на Париж-Дакар.
А и нали се сещаш ,че такива скорости от 140км/ч. с 8 палета по 200кг. няма как да се развиват.

Emcho_K

Много добре знаем че никой от нас няма да кара със 140 ако е тръгнал да изкарва пари.

Днес получих оферта за спринетер 314 2.2цди 160 кс. Нов с каросерия и всичко 42 000 евро с ДДС. Единствен и съществен минус който видях е, че
в офертата за лизинг ДДС се плаща авансово при подписване. Което прави 13 000 евракис при договор за лизинг (6000 и малко отгоре му е ДДСто).
Ще питам дали има опция за разсрочване.

Но тъй или иначе, Мастъра май ми е фаворит :)

Boroman21

Аз бих заложил на по-комфортния бус , все пак това ще ти бъде и къщата за известен период от време.


Sent from my iPhone using Tapatalk

SEMPER

Аз точно от Спринтер се качих на Мастер и може би точно затова ми се струваше ужасно некомфортно.

Спринтера е много по комфортен и удобен, обаче пък в случая е 30 000 лева по скъп. Не знам за колко хиляди километра ще се избие тази разлика, но ми се струва доста. Отделно, че и харчи повече от Реното. Не знам за брезента колко е разликата, възможно е заради кофтито аеродинамика да се изравняват нещата, но за затворен бус разликата е 1-2 на 100 повече нафта за Спринтера

ДДС че се плаща наведнъж не мисля че е голяма драма - защото пък после се тегли наведнъж. Тъй че реално не участва в сметката. Малко неприятно че са затворени пари за месец, или там за колкото се възстановява ДДС в България, но не влияят на финансовия резултат.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Rammbon

Преди 3 години, една фирма в Бургас беше купила чисто нов Спринтер, макси база фургон, 313 или 314 не си спомням, но с хладилна инсталация и всичко им струваше 80 000лв с ДДС и пак на лизинг. Как сега един бордови бус ще е 42 000 евро?

Emcho_K

Почти съм убеден че говорим за цена с изработката на шпригли,брезент и т.н
И Мерцедес и Рено работят с Иваго България ЕООД - Ямбол които май излизат най-големите скъпчий.

В Ситроен искаха 4500 лв без ДДС за същата изработка.

Emcho_K