• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Професионална възможност за Международни шофьори С+Е - основна заплата 2200 EUR

Започната от dnedkova_catro, Четвъртък, 27 Юли, 2017, 15:56:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dnedkova_catro

КАТРО България е дъщерно дружество на една от водещите компании за развитие и управление на човешките ресурси в Австрия – CATRO Personalberatung. CATRO предоставя на клиентите си пълен пакет от първокласни услуги в сферата на развитието и управлението на човешките ресурси.

Нашият клиент е немска логистична компания CRAISS, която притежава собствен автопарк от над 500 камиона като е представена в 13 локации в Европа и 5 страни, сред които Германия, Полша, Чехия, Румъния и Македония. Клиентите на компанията са от различни сектори като се стремят да осигурят разнообразие от логистични решения включително 115.000 м2 складова площ. Централата на компанията е базирана в град Мюлакер в близост до Щутгарт.

Във връзка с разрастването на дейността на компанията, нашият клиент търси да назначи:

МЕЖДУНАРОДЕН ШОФЬОР – Кат. С+Е

Основни отговорности и задължения:
• Транспортиране на товари от един логистичен център до друг на камион с ремарке;
• Отговаря за правилната експлоатация на повереното му моторно превозно средство и своевременна доставка на поверените му товари;

Изисквания за позицията:
• шофьорска книжка кат. С+Е;
• Удостоверение за професионална компетентност;
• Дигитална карта;
• Удостоверение за психологическа годност;
• Опит като международен шофьор, минимум 2 години. Предишен опит с управление на камион с ремарке ще се счита за предимство;
• Притежаване на ADR ще се счита за предимство;
• Работно ниво на английски ИЛИ немски език;
• Организираност и лоялност;
• Отговорно отношение към работата.

Компанията предлага:
• Управление на камиони с ремарке Mercedes Benz с отлични битови условия;
• Постоянен трудов договор, който се подписва преди заминаването за Германия;
• Възнаграждение в две опции:

o Опция 1:
постоянно жителство в Германия
Постоянен трудов договор за Германия
2,200 евро брутна заплата/месец
+ 24 евро дневни на ден
(48 евро през почивните дни)
28 дни платен годишен отпуск

o Опция 2:
постоянно жителство в България
Постоянен трудов договор за Германия
110 евро дневна ставка
+ 24 евро дневни на ден
(48 евро през почивните дни)
21 дни платен годишен отпуск
6 седмици курсове/ 2 седмици почивка


Ако Ви привлича шансът да се присъедините към една динамично развиваща се компания в Германия, моля изпратете Вашата автобиография, като посочите референтен номер DRV102 на мейл sofia@catro.com.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Катро България ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал за България и чужбина (лиценз № 2031/20.04.2016 и 2032/20.04.2016).

dnedkova_catro


micyri

Здравейте,
за спазване на регламент 561 сте пропуснали да напишете или той не е важен за Вас.
Също така много дискутирана тема напоследък е 45ч. пауза в Германия.Как процедирате?
Опция 2 е интересна,макар че мене не ме устройва ,понеже живея в Германия,но бих искал да съставите примерно уравнение.
Благодаря!

micyri


dnedkova_catro

Здравейте,

Компанията спазва регламент 561 в частност почивката от 45 ч. (непрекъснати) седмично. Ако се намирате в близост до базата на компанията (Мühlacker, Германия) може да използвате битовите условия, които са създадени в логистичния център на CRAISS, но ако сте отдалечени от него - почивката е в камиона, който е оборудван с легло, хладилник и други битови условия.

Относно калкулирането на Опция 2:
Умножавата 110 евро (бруто) по дните на курса като добавяте дневните от 24 евро на ден (48 евро при почивни дни и официлни празници).

micyri

Благодаря за отговора,но в днешно време всички камиони са обурудвани с легло,хладилник,климатик и пр.Проблема е в новия закон ,който забранява пауза от 45ч.в камиона дори той да е с вана и джакузи(простете ми шегата).
Благодаря и за уравнението което доста избистри крайната сума.
Поздрави.

Boroman21

Пуснаха се хиените  за свежа западноевропейск плът :)

micyri

Цитат на: Boroman21 - Петък, 28 Юли, 2017, 16:09:46
Пуснаха се хиените  за свежа западноевропейск плът :)
Демократично нахлуваща пазарна икономика.

Boroman21

Чак пък демократично  ,  при положение че у запдняците е ножа ,хляба че и масата на която става све.
Обаче мене ми се чини че няма да им се получи , освен ако не забранят въобще източноевропейски камиони на север от маджарско и на запад от полско. Ама тогава няма да ни е проблем транспорта.

micyri

Мога да кажа ,че обявата е като всички други който се въртят из нета и труд.борси.
Ако беше нещо добро,не казвам много добро ,щеше ли да е тук в този форум? :)

Бриги Магнито

Цитат на: micyri - Петък, 28 Юли, 2017, 22:03:50
Мога да кажа ,че обявата е като всички други който се въртят из нета и труд.борси.
Ако беше нещо добро,не казвам много добро ,щеше ли да е тук в този форум? :)

А къде щеше да е,на билборд на Дунавци или Краводер ли?
Глеам и румънеще са подфанали тази идея и са нитовали една рекламна ламарина на опашката на Орадея.


krasisof

На мен пък не ми стана ясно кво е заплащането! 110 бруто и 24 за храна докато трае курса. Ми този курс може да е 1ден. Неясно уточнение. Ако почваш на 2ра опция плаща се за всеки календарен ден или само за когато трае курса квото и да означава това. И ако е на ден то на тотал излизат доста добри пари за Германия да не кажа и за Европа. Иначе май са хенгери. Виждал съм камиони в Румъния.  И 100% планерите  са румънци или няква българи-близачи и това май е достатъчно. Днес например един румънец в Cafrey ми каза че му искали кеш за да го пратят в Румъния. Това е то! Българи, румънци, поляци 80%  са истински боклуци и после що сме на тоя хал. Да не се отклоняваме! Може и да звънна, но ако са само хенгери няма шанс ако щат и 5000 да дават.

micyri

Цитат на: krasisof - Събота, 29 Юли, 2017, 20:05:21
На мен пък не ми стана ясно кво е заплащането! 110 бруто и 24 за храна докато трае курса. Ми този курс може да е 1ден. Неясно уточнение. Ако почваш на 2ра опция плаща се за всеки календарен ден или само за когато трае курса квото и да означава това. И ако е на ден то на тотал излизат доста добри пари за Германия да не кажа и за Европа. Иначе май са хенгери. Виждал съм камиони в Румъния.  И 100% планерите  са румънци или няква българи-близачи и това май е достатъчно. Днес например един румънец в Cafrey ми каза че му искали кеш за да го пратят в Румъния. Това е то! Българи, румънци, поляци 80%  са истински боклуци и после що сме на тоя хал. Да не се отклоняваме! Може и да звънна, но ако са само хенгери няма шанс ако щат и 5000 да дават.
Колега,как си представяш опция 2 ,да е по-добър от опция 1?
Всичко без дневните 24евро минава през данъци.

micyri

На вниманието на г-жа Недкова!
Г-жо Недкова,
бих искал да разбера какво е отношението на шефовете ви към новият закон за забрана на 45ч. пауза в камиона.
Ще се радвам и да коментираме въпросния закон,защото това засяга пряко шофьорите,особено българските, защото са с малко по други разбирания.
Благодаря!

Boroman21

Цитат на: krasisof - Събота, 29 Юли, 2017, 20:05:21
На мен пък не ми стана ясно кво е заплащането! 110 бруто и 24 за храна докато трае курса. Ми този курс може да е 1ден. Неясно уточнение. Ако почваш на 2ра опция плаща се за всеки календарен ден или само за когато трае курса квото и да означава това. И ако е на ден то на тотал излизат доста добри пари за Германия да не кажа и за Европа. Иначе май са хенгери. Виждал съм камиони в Румъния.  И 100% планерите  са румънци или няква българи-близачи и това май е достатъчно. Днес например един румънец в Cafrey ми каза че му искали кеш за да го пратят в Румъния. Това е то! Българи, румънци, поляци 80%  са истински боклуци и после що сме на тоя хал. Да не се отклоняваме! Може и да звънна, но ако са само хенгери няма шанс ако щат и 5000 да дават.

Кое му е доброто 2-2100 чисти за хенгери с АДР и гаранция с много нощно каране.
Ми че като си сметнете работите повечето източни форми ги дават тези пари вече.
Хенгер под 2400 чистички парички НЕ и то с уговорки за дневни смени.

Може и да се получи ако направят дневните х2 или минимум 50е /100е почивните.
Ама не им стиска за това.

dnedkova_catro

Здравейте,

Включвам се, за да разясня начина на заплащане при опция 2. Заплаща се по 550 евро на седмица (независимо дали има курс или не, но естествено е че компанията се стреми да организира такива, тъй като парите се изкарват именно от камионите в движение) + 24/48 евро на ден дневни (в зависимост дали е делничен или почивен ден). Ако изберете да сте на опция 6 седмици курс - 2 седмици почивка, се заплащата 6 х 550 евро/седмица = 3,300 евро бруто + допълнително дневни. 2 седмици почивка са неплатени. Компанията предлага бонуси при опит над 7 години и при липса на злополуки с камиона в рамките на месеца, като допълнителен финансов мотиватор.

dnedkova_catro

Здравейте,

Регламент 561 и всички почивки, които се регламентират в него се спазват от CRAISS. Компанията подлежи на санкции при нарушения и поради тази причина в компанията работят диспечери, които следят за това дали тези правила се спазват от шофьорите. В допълнение в Германия има закон, който забранява движението на камиони в неделя, което само по себе си означава, че неделята е почивна.