• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Международни шофьори – 1800-2000 EUR заплата

Започната от zhivko@twm.bg, Четвъртък, 10 Август, 2017, 12:03:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

emka87

Има фирми /български/ , които дават аванси по 250Е всяка седмица. Все пак шоферът трябва да се издържа а и семейство да издържа. Счетоводството не е пречка да се плаща на всеки 15 дни. А останалото /бонуси и т.н/ след 45 дни.  Па "спедитора" макар, че реално са диспечери и нищо повече си получават заплатата по-рано от шофьора и се седят в къщи. Нямат инвестиция за да започнат да работят, каквато ние правим преди да се качим горе.
Проблемът не е в счетоводството. Счетоводителя прави това което му каже шефа. Как има фирми си оправят счетоводството всеки месец най-късно до 25-то число и заплатите са по сметките след 2-3 дни. А други, които правят счетоводство 45 дни?. /да си изчакаме ние спедицията да си плати па тогава ще плащаме на оня горе/. С тези плащания след месец и половина маса колеги изгоряха и за кво ? - за да може чорбаджито да му разполага с парите и да му плаща когато си поиска или след 3 месеца като се върне.... За все по-трудно ще си намирате шофьори. И последно да кажа, че аз съм за българска фирма пред тази в чужбина но простотията българска е много голяма.......... На правите може да се плаща веднага като някой товари са пак на спедиция,която плаща бавно и веднага да си вземаш парите, а вътрешно трябва да чакаш. Нещо не се връзва. И понеже да не са празни приказки Дискордия дават аванси всяка седмица , даже като се качиш на камиона, Петко и ПИМК също дават всяка седмица и даже като се качи колега в БГ му дават 400-500Е личен и служебен да си платиш Сърбия и Хърватска и остават 300Е джоб пара

emka87


Rammbon

Много фирми дават аванс, още преди да си се качин в камиона. На правите дават по 200-300 е преди курса, на вътрешното по 400е преди да се тръгне още от Бг, после на седмица или през седмица по 150-350е, според фирмата. Но лошото е , че повечето изчистват след като се приберете в БГ, след 2-3 дни. Има и такива, които не се интересуват от счеводството, а плащат заплатите 5-10 число, цялата заплата за предния месец. Има и мишоци, все още, дават всичко след курса и още по-големи мишоци, които не дават парите.
Според мен трябва да се плаща по следният начин. За каране в 1-4 страни, заплата 1900е, за всяка следваща по 50 е, за АДР + 350 е. Осигуровка на 1000лв, по време на престоя - заплата 650лв за месец. Ако някога си направя фирма за международен транспорт, така ще плащам.

Rammbon


micyri

Цитат на: Rammbon - Неделя, 25 Март, 2018, 17:40:19
Много фирми дават аванс, още преди да си се качин в камиона. На правите дават по 200-300 е преди курса, на вътрешното по 400е преди да се тръгне още от Бг, после на седмица или през седмица по 150-350е, според фирмата. Но лошото е , че повечето изчистват след като се приберете в БГ, след 2-3 дни. Има и такива, които не се интересуват от счеводството, а плащат заплатите 5-10 число, цялата заплата за предния месец. Има и мишоци, все още, дават всичко след курса и още по-големи мишоци, които не дават парите.
Според мен трябва да се плаща по следният начин. За каране в 1-4 страни, заплата 1900е, за всяка следваща по 50 е, за АДР + 350 е. Осигуровка на 1000лв, по време на престоя - заплата 650лв за месец. Ако някога си направя фирма за международен транспорт, така ще плащам.
Rammbon много лесно нагласи заплатите!
Всъщност,казваш хоп преди да си скочил. :)

rider777

Рамбон,,, от сърце и душа ти желая да направиш транспортна фирма и да плащаш по начина, който си обявил,,,,,,    Само после моля те не ме псувай, че съм ти го пожелал ,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

SEMPER

А защо трябва изобщо да откриваш транспортна фирма, при условие че си наясно че няма как да плащаш истинска заплата и осигуровки на служителите си ?

Някак ми се вижда прекалено непочтено ако предварително си направил разчет да правиш схеми и да се възползваш от простотията на шофьорите.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

briko

 ;D ;D ;D Тотален въпрос, изискващ много труден отговор от повечето Бг работодатели.

down_shiftеr



Гледам че по пътищата на рекламните рамки са нацвъкали постери с ;;;

**ТЪРСИМ МЕЖДУНАРОДНИ ШОФЬОРИ. ЗАПЛАТА 220 евро**

krasisof

Прясно инфо за въпросната фирма, което ме разочарова и за 100-н път ми доказва, че е крайно време да ни изритат от общият пазар както и май са намислили. Колега на Върн на бензиностанцията ми каза, че още като се качи на влака в Англия го карат да стартира 9-ка. Аз като прост шофьор мисля, че е незаконно и невъзможно да се приеме за пауза.
Вашето мнение какво е?

emka87

Трябва да прави 24h. Пояснявам " картата в тахографа е не в джоба" Ако са го накарали от фирмата да прави 9h. и да тръгва значи са некадърни диспонентите и този дето го е накарл явно е от ТКЗСто!!! Глобата е 1500е... Има едни тълкувания на регламента на нас бяха ни ги дали да ги четем... Та ако тръгна от БГ за UK със самолет , аз един вид се водя на работа. Ако падна пред нас в летището или самолета се води трудова злополука и т.н.. Това, че се пътува за да стигнеш до работното място е вид работа и разположение на шофера а не почивка. И да се кази на влака пак чипи паузата

Boroman21

Цитат на: krasisof - Петък, 30 Март, 2018, 16:50:31
Прясно инфо за въпросната фирма, което ме разочарова и за 100-н път ми доказва, че е крайно време да ни изритат от общият пазар както и май са намислили. Колега на Върн на бензиностанцията ми каза, че още като се качи на влака в Англия го карат да стартира 9-ка. Аз като прост шофьор мисля, че е незаконно и невъзможно да се приеме за пауза.
Вашето мнение какво е?
Може но 11ч пауза трябва да направи , не 9 ч. В закона е написано как и кога се прекъсва паузата за абордаж на кораб/влак.

down_shiftеr

Цитат на: Boroman21 - Петък, 30 Март, 2018, 21:46:13Може но 11ч пауза трябва да направи , не 9 ч.
Пичове , това не го разбрах....... Оставяме настрана влакове-кораби.

Когато се връща човек от отпуск и достигне до камиона си , (който е в чужбина) , каква *пауза*  трябва да прави преди да почне работа - 9 или 11 ч. ?

Joro Stoqnow

Отиваш палиш и тръгваш  ;D
Ако искаш всичко да ти ок ми кажи колко часа ще пътуваш до камиона за да ти кажа каква пауза ще правиш , и много важно е дали не си в отпуск докато отиваш към него  ;D ;D

Boroman21

Цитат на: down_shiftеr - Събота, 31 Март, 2018, 00:55:05
Пичове , това не го разбрах....... Оставяме настрана влакове-кораби.

Когато се връща човек от отпуск и достигне до камиона си , (който е в чужбина) , каква *пауза*  трябва да прави преди да почне работа - 9 или 11 ч. ?
Зависи , Жоро го е казал най-точно . Може с пауза , без или директно ако имаш останало работно време .
Аз например до Прага от Видин съм отпуска , вече от офиса до камиона в Залцбург съм чукче и си го въвеждам после в тахото. Ако ще пътуваш от България да вземеш  камион в Германия задължително започваш с пауза минимум според времето прекарано в работа(13 или15ч)

down_shiftеr

Цитат на: Joro Stoqnow - Събота, 31 Март, 2018, 03:15:27Ако искаш всичко да ти ок ми кажи колко часа ще пътуваш до камиона за да ти кажа каква пауза ще правиш , и много важно е дали не си в отпуск докато отиваш към него  ;D ;D
Не съм в отпуск докато пътувам , пътуването (с кола) трае 15-20 часа , картата не е била поставяна в тахограф повече от месец...

Hristo Lishev

Не си в отпуск, казваш... А какво пише в анекса, ако имаш такъв? Лицето е в отпуск до датата на тръгване с буса или 24 часа по-късно например? Защото ако е второто, СИ в отпуск. Как се ориентира проверяващия - по държаеата на приключване на последния работен ден преди отпуска (всеки период над 144 часа непрекъсната почивка се води някакъв вид отпуск и ти трябва документ за това) и държавата, в която си стартирал първия, като това трябва да се случи след часа, записан в анекса. Тук има различни варианти. А - композицията ти е в Германия, приключил си последния ден на D, отворил си първия след отпуск пак на D. Б - оставяш композицията в Германия, приключваш последния на D, но след отпуската взимаш композиция от България и стартираш първия ден на BG. В - Оставяш композицията в Германия, приключваш на D, но след отпуската те пращат в зона Мурсия, Испания да вземеш друга композиция и отваряш първия ден на E - MU. Моля хората с експертиза по Регламента разяснят при отделните случаи каква пауза трябва да направиш, като се отчита, че никъде не си пътувал със самолет, а със служебен бус.

Hristo Lishev