Стратегия и програма на СБТР
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 03:43:34 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Стратегия и програма на СБТР  (Прочетена 3919 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Ал.Стамболийски
Младши потребител
**

Рейтинг: +11/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 72
Теми: 14



Активност
0%

СБТР


WWW Ел. поща
« -: Неделя, 14 Януари, 2018, 23:27:02 »
ОтговорОтговор

Всеки, които иска може да прегледа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter


Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 14 Януари, 2018, 23:27:02 »

 Активен
m_a_rtins
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 111
Теми: 6



Активност
0%

« Отговор #1 -: Понеделник, 15 Януари, 2018, 01:30:28 »
ОтговорОтговор

  http://www.etf-europe.org/etf-press-area.cfm/pressdetail/11698

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 15 Януари, 2018, 01:30:28 »

 Активен
m_a_rtins
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 111
Теми: 6



Активност
0%

« Отговор #2 -: Понеделник, 15 Януари, 2018, 01:33:27 »
ОтговорОтговор

Ал.Стамболийски ,    ще  те помоля за твоя коментар на препратката която съм дал по- горе а също и на  тази , Мерси предварително   -      https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.etf-europe.org/files/extranet/-75/45196/Flyer%2520Road%2520transport%25202015%2520BG.pdf&ved=0ahUKEwiPmqD_ydjYAhXUhqYKHV6_CkEQFghdMAg&usg=AOvVaw38l8xYwwrrgXvJNqxxuOM-

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Ал.Стамболийски
Младши потребител
**

Рейтинг: +11/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 72
Теми: 14



Активност
0%

СБТР


WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 15 Януари, 2018, 21:04:38 »
ОтговорОтговор

По първата препратка. Решението на Европейският съд не е изненада. То е в полза на водачите и това е причината за измененията в Регламент 561/2006/ЕО, регламентиращи седмичните почивки. Както съм казвал и преди тези промени са продиктувани от непрестанния социален дъмпинг в лицето на бившите соц. страни спрямо тези от западна Европа. Решението беше да се регламентира нормалното заплащане с директивата за командироване, но това пропадна и сега се изготвя съвсем отделна такава за транспортните работници. При невъзможност да престоява водача заедно с автомобила, то се очаква дъмпинга да намалее. Така също се отстояват и нормалните условия, в които един водач трябва да прекарва почивката си, а не както много пъти сме виждали да се създава "катун".
По повод листовката то тя е създадена за да осведоми всички водачи за правата им, гарантирани от европейските регламенти и директиви. Тези права са ясно транспонирани и в нашето законодателство, но всички знаем, колко се спазват. Може би не е тайна за никой, колко от нашите водачи знаят, че в задълженията им не влиза охрана на автомобила и стоката. При евентуално посегателство има застраховки, от които нашите работодатели спестяват.
Разбира се евентуалното прилагане на тези решения на Европейският съд, ще бъдат въпрос на допълнителни разпоредби и тълкувателни решения, но това нещо за което трябва да сме доволни, а не да се оплакваме с фрази, като "какво ще стане с камиона" или "ако ми източат нафтата". Това е собственост на дружеството за което работите и би трябвало вашият работодател да може да заплати за охраняем паркинг, транспорт до най-близкият хотел и престоят ви там.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
m_a_rtins
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 111
Теми: 6



Активност
0%

« Отговор #4 -: Понеделник, 15 Януари, 2018, 22:55:18 »
ОтговорОтговор

  Мога само да те поздравя че си вникнал точно в общото между двете ми препратки    ,,,      Нека поясня защо пиша всичко това , ,,,,, При постъпване на работа като международен шофъор се сключва договор втора категория труд  и съответното заплащане , ако по време  на почивките  от 45мин, 24 часа и 48  се  открадне от камиона или стоката впоследствие в края на месеца ако шофъора е заработил примерно 2000  евро работодателя знае че само около 260 евро е задължен да плати по договор   нали ,  и там започват мъките за шофъора -удръжки  ,,,, и евентуално щастието на работодателя защото ако има застраховка  започва да взима и от застраховката и от шофъора ...... т.е за шофъор попаднал в тази ситуация няма измъкване  . п.с     мога да ти гарантирам че колкото и да са виновни шофъорите за последващите проблеми от подписването на съпътстващите документи при назначение на работа НЕ ние сме измислили тези документи , но не пречи да спомогнем за тяхната промяна                              +

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Ал.Стамболийски
Младши потребител
**

Рейтинг: +11/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 72
Теми: 14



Активност
0%

СБТР


WWW Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 16 Януари, 2018, 09:30:56 »
ОтговорОтговор

Колега m_a_rtins, категоризацията на труда е ясно описана в КСО и няма или поне не би трябвало да има, как да се заобиколи, ако е изписан правилно кода на професията по НКДП и кода на икономическата дейност по НКИД. В нашия случай тя е важна само за нуждите за определяне на пенсионната възраст. Колкото до заплатата , то всеки има глава на раменете си за да може да прочете и ясно да прецени, какво подписва. Немалък е броя на колегите, които машинално подписват и след това се чува фразата "ми то шефа каза". Това е част от нашата народо-психология. Относно спирането на пари, да това е честа нерегламентирана практика. Сега има и друга с превеждането на заплати и командировки, като в основание за плащане пише служебен аванс. КОЛЕГИ ВНИМАВАЙТЕ И СЕ ПАЗЕТЕ ОТ ТОВА. Много фирми започнаха да подават жалби за наказателни дела срещу шофьори за невърнат или неотчетен служебен аванс. Подвеждането под наказателна отговорност е за кражба. Който има такива преводи трябва да изисква от работодателя си документ за липса на претенции.
Благодаря ви.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Събота, 31 Март, 2018, 16:47:28 »
ОтговорОтговор

Малко в страни съм, за което се извинявам, но имам питане.
СБТР смята ли да вземе участие в идеята за Криминилизация на некоретните платци?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #7 -: Събота, 31 Март, 2018, 17:48:58 »
ОтговорОтговор

Тъпо изглежда питането,докато си не поискаме,нема,кой да дава.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!