• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Въпрос относно Транспортният бизнес

Започната от Бриги Магнито, Събота, 31 Март, 2018, 17:56:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Пияница мое да си ти,за тва не може да съм сигурен,но за другото е ясно.

ivopifeca


kron

Много ми е интересно ако адвоката на лицето Х установи че закона е спазен какво става,а между другото какъв е закона според българското законодателство защото се говори за нарушение на някакъв закон ама кой точно не разбрах ;D.

kron


Joro Stoqnow

kron , остави го да си говори ... а колко има които му и вярват  ;D

m_a_rtins

 kron или там какъвто се изживяваш ,  прочети внимателно какво съм написал ,  ще поясня точно за такива като теб - написал съм нарушаване на регламент 561 спрямо българското законодателство , почти съм сигурен че ти персонално си шофъор само на ръчна количка , или ако не си то само това заслужаваш , точно такива    Старши  заблудени   като теб продължават да заблуждават и останалите колеги  ,,,,, а за това което аз съм приложил като пример един измислен работодател ще си плати цената , защо ли - защото балъците умряха , а ти си пази това което нямаш .

Joro Stoqnow

m_a_rtins , стига писа глупости , ами отговори на няколко въпроса които ще ти зададът
Кой е нарушил регламента ти или шефа ти ?
Кой те накара да го нарушиш ?
При явно нарушение на регламента ти защо не отказа ?
И разбира се отговорите трябва да са с надеждни доказателства , иначе си е разговор на маса след 2 - 3 ракия  ;)

m_a_rtins

  Прочети какво съм написал в началото  в началото на темата и ще ме разбереш , може би ,,,, или и ти си от шефчетата с по 2-3 каруци на който не им изнася шофъора да е по умен от шефа .  И нали се сещаш че като се правиш на неразбрал или непрочел това не те прави умен а обратното .     Попитай първия джадай който срещнеш как само като те попита от къде си тръгнал ВЕДНАГА  знае дали си в нарушение ти или шофъора ти,  и не ти иска нито товарителница нито дигитал  --  на същия принцип и адвокатите на нас работниците ще ви сложат там където ви е мястото.  Дано сте ме разбрали този път ти и неразбралия ти другар.

Joro Stoqnow

m_a_rtins , ехеее продължаваш , в първият ти пост си дал определение за себе си може би "Проблема колеги проблема идва от невежеството на нас"
Отговори ми на въпросите и докажи!!! Иначе всеки един адвокат може да докаже че си го направил с цел по високо възнаграждение ( заплата )
И между другото не се заяждам с теб дори напротив , но виждам че тонът ти се повишава и започваш да си измисляш разни неща.

micyri

Аз пък не мога да разбера какво делите?
Защо след всеки 2-ри коментар се започва с обидите и твърдия тон!
Няма оправия!

kron

Не съм нито шофьор нито голям разбирач по тея шофьорски науки не си и поставям за цел да ги разбирам тея неща ама тя друга тема ама айде ся аз невежия да ги изям според твоите писания.Писал си за осигуровки за втора категория труд би ли ми обяснил как те са обвързани с това това че получаваш 2000еврака мангизи,ама пак не знам не ги разбирам.Имам някъв спомен че има някъв минимум за осигуряване на шофьорите без да се обвързва с командировката,сега че те цакат  че не те осигуряват на повече от минимума за длъжността прав си ама пак това си е до договорка с фирмата.А я само така да попитам ако те осигуряват на 2000еврака ти  би ли плащал данък на тая заплата както съм чувал че е по Европата и колко според теб би ти взела нашата скапана РОДИНА,защото за сега според българското законодателство командировката или времето което си зад граница е необлагаем доход.Сега относно регламент 561 аз от къде да го знам все пак на РК1 спазваме друг регламент като се уморим търсим дебела сянка да полегнем лятото,а през зимния период РК-то хич не го вадим а си пием убаво червено винце разбира се  с хубаво мезе.Без да съм запознат както каза и както писах с тея регламенти,ако те карат да нарушаваш винаги можеш да докажеш че фирмата е изисквала от теб нарушение,ама друго се чудя ти пък що нарушаваш кой и как може да те задължи да нарушиш регламент 561,ако ти кажат да се хвърлиш в морето на дали ще се хвърлиш ако не можеш да плуваш.Аз невежия пък друго чувам и виждам като си карам РК-то все по рядко са тея дет ги карат да нарушават да не кажем че са изчезваш вид,обаче тея дет не спират да правят пауза на 2-3 че да не кажем и 5 часа от вкъщи са все повече и то не защото ги карат да нарушават а защото трябва да се приберат.Ще дам един пример с една от най известната фирма с нарушения на закона(регламент561) в България фирма Магдак като си ходя с РК-то доста колеги споделят че не могат да ги задължат да нарушават и НЕ нарушават регламента ама защото те така са си решили но други пък така им е хубаво и си нарушават на воля ама и те не ревът като много тука.

loshdancho

Цитат на: micyri - Вторник, 10 Април, 2018, 12:47:55
Аз пък не мога да разбера какво делите?
Защо след всеки 2-ри коментар се започва с обидите и твърдия тон!
Няма оправия!
Нау
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

Между впрочем да допълня не знам как закона за осигуряване на лицата заети в транспорта или където и заети и регламент 561 не са обвързани по никакъв начин ама айде аз да не съм ти разбрал въпроса m_a_rtins,защото според теб адвоката на лицето Х уж ще разследва че бил осигуряван на едно пък той ръиш ли получавал друго,пък после щял да разследва регламента и ще доказва че нарушавал ама двете неща са съвсем различни ама ние с РК-то нямаме такива проблеми.

m_a_rtins

 Странното за мен в случая е че от  толкова много потребители само вие (cron I стоянов ) не разбрахте , но ситуацията ви май е като при ограничителя на камиона ,,,,, искаш но не може ,  не се претоварвайте и бъдете здрави , успех .

m_a_rtins