Чип на MAN TGX 480, D26 ?
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 16:26:52 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Чип на MAN TGX 480, D26 ?  (Прочетена 2874 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
juli76
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 101
Теми: 21



Активност
0%


« -: Сряда, 14 Ноември, 2018, 09:02:31 »
ОтговорОтговор

Здравейте,интересува ме къде може да се чипне компетентно подобен влекач комбинирано,и с Дино тест преди и след ? Знам че мотора има потенциал интересува ме по скоро въртящия момент а не конските сили.Да речем едни 250-300 н.м. отгоре.Знам че по новите модели след 2016г. имат опция "топ-торк" която на високите предавки освобождава още 200 нютона.В МАН подобна манипулация ще е цифра ако въобще предлагат такава опция.Затова търся алтернатива.Макар че и така камиона си върви добре просто искам още мощност в изкачванията....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 14 Ноември, 2018, 09:02:31 »

 Активен
he4obek
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 10
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Сряда, 14 Ноември, 2018, 10:07:16 »
ОтговорОтговор

в пловдив има едно момче , което се занимава с такива неща.Много го хвалят , но аз лично не съм му ползвал услугуте. Слушал  съм , че чип на влекач взема около 1000лв.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 14 Ноември, 2018, 10:07:16 »

 Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #2 -: Сряда, 14 Ноември, 2018, 14:29:38 »
ОтговорОтговор

Здравейте,интересува ме къде може да се чипне компетентно подобен влекач комбинирано,и с Дино тест преди и след ? Знам че мотора има потенциал интересува ме по скоро въртящия момент а не конските сили.Да речем едни 250-300 н.м. отгоре.Знам че по новите модели след 2016г. имат опция "топ-торк" която на високите предавки освобождава още 200 нютона.В МАН подобна манипулация ще е цифра ако въобще предлагат такава опция.Затова търся алтернатива.Макар че и така камиона си върви добре просто искам още мощност в изкачванията....
За кое състезание искаш да подготвиш камиона? Усмивчица
Определено ,гледаш много филми!
Та за какво,казваш ти трябва повечко мощност?
Сериозен съм!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 201
Теми: 8



Активност
0%


Dilyan Zagorchev LinguaTertiiImperi LinguaTertiiImperi
Ел. поща
« Отговор #3 -: Сряда, 14 Ноември, 2018, 19:25:19 »
ОтговорОтговор

Не му трябва мощност,чети колега.Нютони се търсят.Лично съм карал чипирано Волво евро 5.Много леко и приятно вървеше.Не помня промяната в нютоните колко беше

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
juli76
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 101
Теми: 21



Активност
0%


« Отговор #4 -: Сряда, 14 Ноември, 2018, 22:50:54 »
ОтговорОтговор

Дърпам Фриго.Често съм на максимален тонаж.По някога се налага да се бърза а не всички маршрути са леки.Просто искам да ползвам целия потенциал на двигателя но това да е безопасно за него и останалите агрегати.За това си мисля че ако се пипне и до настрои леко софтуера няма да е фатално за ресурса и надеждността на двигателя и трансмисията.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #5 -: Събота, 17 Ноември, 2018, 12:22:13 »
ОтговорОтговор

Колега,разбрах ти идеята веднага,просто се пошегувах,защото в БГ се занимавах с подобни тунинги на старите си коли.
Аз лично не виждам смисъл от подобни манипулации.
1.Защото ако правиш нещо по софтуера ,трябва да е законно и със сертификат от сервиза.
2.Караш в Европа,където може да ти излезе доста" соленна" евентуална глоба.
3.Спестеното време от по бързо изкачен баир,може да се загуби от следващите няколко задръствания,спирания на червен светофар или др.
Много по лесно се работи в спокойна обстановка!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!