Хайстеркамп ( Heisterkamp ) Травемунде. Oldenzaal
Форум на българските шофьори
Сряда, 12 Май, 2021, 12:00:34 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Хайстеркамп ( Heisterkamp ) Травемунде. Oldenzaal  (Прочетена 5269 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
stoil nedev
Старши потребител
****

Рейтинг: +290/-158
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 416
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« -: Неделя, 04 Август, 2019, 15:15:06 »
ОтговорОтговор

  Фирмата ( Heisterkamp ) разполага с над 1300 камиона и повече от 5 бази в Холандия и Германия.
След като работих във въпросната фирма два месеца, без никакви произшествия, без никакви конфликти,
при абсолютно спазване на всички норми и правила , господа алчните холандски капиталисти се извъртяха и подиграха с мен.
 Ето в какво се състоеше това:
 За първия месец работа получих жалката и смешна сума от 1735 евро ( нето ). Не ми бяха платени spesen-ите в пълен размер ,а както на тях им скимне. Общо за цял месец имах платени 12х10 евро , какви са тези 10 евро  шпейзени Ъ? Ъ? Ъ? иди че разбери?
 При заработка по договор от 9 евро на час , не ми беше преведен и един цент.
 Също по договор ( НЕМСКИ хахаха) трябваше да получавам и 150 евро за всяка събота и неделя работени и извън базата. Получих мизерните 45 евро  вместо пологаемите ми се 300 за двете изработени съботи  и двете недели извън базата. 
 Фалшивата и лъжлива фашистка фирма не ми плати и пътните разходи от България до Германия според уговорката и според записаното в договора.

 Не ми са и възстановени парите за глобата за височина на ремаркето  ( 4.15см.) от 88.50 евро платени от мен. Изслушах стотици милиони лъжи и гадни лъготърдии как ще ми възстановят сумата за глобата, защото вината не е моя и тн и т.н.
 Изтъкнах само най-фрапиращите неща.
Опитах се да разговарям човешки и цивилизовано с ръководството на фирмата, но без никакъв резултат.
 Искам просто да предупредя колкото се може повече колеги.
Не ходете да работите при тези алчни холандско-германски изедници.
Дори и да ви извика някой , не отивайте. Фирмата дава по 200 евро за доведен шофьор, а след това се гаври и подиграва с него. Въпроса е да ви лъготят и въртят мозъка 2 месеца.
 После на никой не му дреме.
Аз се радвам , че напуснахме 5 българина , в рамките на 2 седмици. Добре е да си ценим труда и уменията.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 04 Август, 2019, 15:15:06 »

 Активен
krasisof
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-13
Неактивен Неактивен

Публикации: 88
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Вторник, 06 Август, 2019, 16:59:49 »
ОтговорОтговор

Колега съжалявам. Разбирам те от личен опит и то съвсем от скоро. Явно договорът е бил немски така, че ако разбираш немски се обърни към тяхната инспекция на труда или обществен  закрилник. Нямам представа как сее казват в Германия. Самият аз бях в подобна ситуация от последният ми ирландски работодател с два превода, но пуснах он лайн жалба до  службата по труда на Ирландия и след 1мес ми преведоха всичко, а иначе и телефона ми затвориха като питах за парите. Трябва да се внимава с чуждестранните фирми щото 80% от тях търсят балъци.  Напоследък в jobs.bg  гледам оферти за Белгия за С+Е за средно месечно в възнаграждение от около 2200€ и това при положение, че минималната е около 1800 за 8ч труд...   Хахаха . Пълен ташак.  Съветвам и всеки един,който работа на договор извън Бг от първият ден да стане член на Синдиката. В UK се плаща на месец 15£ значи за Европа е около 20€.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 06 Август, 2019, 16:59:49 »

 Активен
SEMPER
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-97
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #2 -: Неделя, 11 Август, 2019, 22:43:33 »
ОтговорОтговор

Той договора ти е немски, но описаните от теб неща пише ли ги в него?  Защото ако ги  пише, не би трябвало да имаш драми.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
stoil nedev
Старши потребител
****

Рейтинг: +290/-158
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 416
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 12 Август, 2019, 20:26:01 »
ОтговорОтговор

Той договора ти е немски, но описаните от теб неща пише ли ги в него?  Защото ако ги  пише, не би трябвало да имаш драми.
  И какво като е немски договор Ъ? При това е временен.  Все едно на "фашагите" им е проблем да не го спазват!?
Не ми се спори.
 Писах всичко в горния пост единствено и само с цел да предупредя колегите, и да предотвратя колкото е възможно да няма излъгани.
Между другото 80% и повече от "немските договори" са капани за наивници.
 Нищо повече няма какво да коментирам и пиша, тъй като не искам безмислени писаници и излишни заядливи спорове.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов
martin stanev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +101/-28
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 162
Теми: 3



Активност
0%


« Отговор #4 -: Понеделник, 12 Август, 2019, 23:07:14 »
ОтговорОтговор

Той и занаята си стана вече за в коша......Нашите изедници ни дерат как им е угодно, фашагите и разни белгийско-холандски леви китки ни най малко ще ни прощават. Спиш на тръни...къде ли ще те упоят, смукнат нафтата и т.н.... Близо три години работих при едни проклети белгийци Sitra Group и се отвратих от отношението към нас. След,  като заспах за 2ри път зад волана и си казах на простата тиква, че работа повече при тия нямам. Миналата есен, като си търсих работа се сетих, за едно поляче от Heisterkamp. С него правихме пауза във френско и бяхме камион до камион, видя ми се свестен пич, не беше пияница. Нахвали ми ги много, график хубав, пари навреме, нарушения няма дрън, дрън.....големи хвалби бяха, обаче ми каза, че немски и английски задължително разговорен. Та взех и им пуснах едно cv миналата есен, макар че 2та езика не ги владея разговорно, но си викам каквото стане. На другия ден ми звънка е тоя Markus Leipert, той първо ми е отговорил на емейла и след това ми звъни. Аз в cv-то му бях написал, че немски и английски не ги владея разговорно, но той все пак звънна може би да ме чуе какво разбирам. Звъни и ме пита на английски-кой от 2та езика говоря по добре..-казах му и 2та еднакво слабо..-каза, че не било достатъчно, че комуникацията с офиса зад офиса и планинга бил на английски или немски и разни други глупости и моя език на работно шофьорско ниво не бил достатъчен и това беше разговора. Стоиле, сега като ти прочетох поста си викам добре че така стана тоя нацист да не ме одобри.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-97
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #5 -: Петък, 16 Август, 2019, 19:05:36 »
ОтговорОтговор

Стоиле, аз не искам да споря, само да кажа че трудовите отношения в Германия са едни от най регулираните. Няма смисъл да изпадам в подробности,  като това че всеки сключен договор се преглежда персонално от държавата,  че за не изпълнения на законовите отношения от работодателя работника може да получава месеци и години обезщетения от фирмата,  и че не изплащането на заплата се води криминално престъпление.....
Адвокатите най обичат дела срещу работодатели...
Обаче когато човек не познава законите, не знае езика, не се интересува какво подписва и не желае сам да си защити правата - тогава няма кой да му помогне.  Просто манталитета е много различен тук и най тъпото е да се опитват да се пресъздават българските работни взаимоотношения. 

Мисля си,  че щом и на тези свръх регулирани трудови отношения успяват да прецакат някой..... Този някой дали има елементарна представа как да се защити.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Martinbgabv
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #6 -: Петък, 04 Октомври, 2019, 15:54:15 »
ОтговорОтговор

Казаното от колегата е абсолютно вярно, до последната запетайка! Аз съм един от "напусналите", всъщност истината е, че излязох в отпуск и след няма и месец ми изпратиха мейл,. в който ми съобщаваха, че ръководството на фирмата е взело решение да ме освободи. Причини-няма. Платиха ми 270 евра, предполагам за полагащите ми се 6 почивни дни и толкова! Дали 6 почивни дни се плащат реално толкова?? В началото има фирмено обучение 3 дни, което би трябвало да се плати, поне някакви пари за храна! Няма такова нещо. Камионите им нямат пълно каско, обясниха ми, че ако стане белята,си е за моя сметка. Свалих им разхода на гориво с 3 на сто от зададените 28.6 л/100. Бонус?-чакай от умрял писмо! 3 месеца изкарах там, всеки месец по 10 000 км, плюс 30-40 закачания/откачания на ремаркета, почти всички над 4 м, плюс 15-20 товаро-разтоварвания, някои на супер помиярски адреси. Изпратих мейл до въпросния Маркус, в който го молих да ми посочи причините, поради които са ме освободили. Отговор никакъв! Мълчи като...мхм! Едва последния месец получих малко над 2000 евра, първите два нямаше и толкова! Това е положението, всеки да си прави сметката, но доколкото зная, те повече българи няма да вземат там.
 Колега, хубаво си ги написал ти тук, но полза едва ли ще има. Дай да намерим международни форуми, които се четат от поляци и латвийци, знаеш, че те са им най-"ценните" кадри...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +71/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 746
Теми: 15



Активност
0%


« Отговор #7 -: Четвъртък, 10 Октомври, 2019, 08:50:41 »
ОтговорОтговор

Свалих им разхода на гориво с 3 на сто от зададените 28.6 л/100.
И и си пре...л колеги те си , които не са можели да го направят ...Абе не ви знам с какво мислите ?
И коя нормална западна фирма има норми за гориво  Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
martin stanev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +101/-28
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 162
Теми: 3



Активност
0%


« Отговор #8 -: Събота, 13 Март, 2021, 21:42:03 »
ОтговорОтговор

От вчера с обява в Джобса. Писали следното:

Търси се: ШОФЬОРИ НА КАМИОНИ C + E (m / f / d)
Heisterkamp Transport GmbH

** Дневни и нощни обиколки от Манхайм **
** 90% национални **
** 10% международни **
** +/- 2.200 евро нето * *

Искате ли да работите за Heisterkamp? Добра заплата, камиони Euro 6 (DAF, MB) на точно заплащане? Всички наши шофьори получават първокласно обучение и ние плащаме за ADR и квалификация за водачи.

Какво носите със себе си:
Шофьорска книжка CE и шофьорска карта
ADR basic е предпочитан
английски и / или немски езикови умения
Удобен за клиентите
Екологичен и икономичен стил на шофиране (ECO-шофиране)
Надеждно честно и трудолюбиво професионално поведение

Не ги рекламирам, никога не съм работил, за тях, дори никога не бих почнал работя при тях, след прочетеното, което са написали  колегите в по горните постове. Ако Администратора прецени, да ми изтрие поста. Просто много ми е интерсно откъде ги изсмукаха ти 2200 нето. Никога не съм работил, за немец или немски договор. От колеги, които са работили на немски договор са ми казвали, че Ханс плаща така:

  бруто на час
+надбавки, за извънреден труд, нощно каране, национални празници, Събота и Неделя ако си в кабината
+шпейзен-според зависи дали си международно или национал в немско
+надбавки, за дете, деца

Данък се спирал, само от брутото на час другите надбавки+шпейзена не се облагали с данък. Казвали са ми, че ако Ханс предлага твърдо примерно 2100/2200 бягай с 200-измамници. Е и аз това се питам тия как ги изчислиха 2200, след като не знаят кандидатите кой щоер клас ще са.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1683/-320
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1602
Теми: 85



Активност
1.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #9 -: Неделя, 14 Март, 2021, 02:15:11 »
ОтговорОтговор

... Просто много ми е интересно откъде ги изсмукаха ти 2200 нето. Никога не съм работил, за немец или немски договор. От колеги, които са работили на немски договор са ми казвали, че Ханс плаща така:

  бруто на час
+надбавки, за извънреден труд, нощно каране, национални празници, Събота и Неделя ако си в кабината
+шпейзен-според зависи дали си международно или национал в немско
+надбавки, за дете, деца...

     Не е задължително заплащането да е на час. Месечното заплащане е идеално за работодателя и да те "спука" от работа. Тогава няма извънреден труд, някой празник, ако те свари по пътя просто спиш два дни и ти плащат едната командировка, а заплатата и вкъщи и не, е една и съща. Седмично е позволено 3х15 часа, ама често и 6х15 часа. Изобщо месецът има в повечето случаи 30/31 дни по 24 часа. Изключваме 4-5 недели от 0,00 до 22,00 часа (не за всички). Целта е ако може всички тези часове да се работят.

     Приятел живееше в Германия и кандидатства за шофьор с приличен немски. Попитали го колко иска и той поискал 2 000 евро (имал предвид чисто). Казали му: готово назначаваме те на 2 000, ама бруто. При 5-та класа от тях се взимат около 1 200. Жена му беше с много по-високо бруто и 24 часа работа седмично. Както споменах няма извънреден труд след 8-я час, ако събота се прибереш късно може да тръгнеш да кажем в 4 часа в понеделник. Но, ако се е прибрал в петък, задължително в 22,00 в неделя вечер - и цяла нощ каране. Командировка за спането 24 евро на вечер, при ядене извън камиона почти стигат.
     


Данък се спирал, само от брутото на час другите надбавки+шпейзена не се облагали с данък. Казвали са ми, че ако Ханс предлага твърдо примерно 2100/2200 бягай с 200-измамници. Е и аз това се питам тия как ги изчислиха 2200, след като не знаят кандидатите кой щоер клас ще са.

     Никой не се интересува колко ще вземеш чисто и няма как да се предлага на всеки и да е истина. Може при интервюто да поискаш изчисление и тогава да имаш представа. Тези пари които са обявени, може да са в най-добрия случай. Струва ми се този същият приятел ходи някъде да пита където предлагаха такива "чисти" пари. Попитал как с 5-та класа ще ги вземе - нямало как с тази класа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +71/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 746
Теми: 15



Активност
0%


« Отговор #10 -: Вторник, 16 Март, 2021, 15:25:11 »
ОтговорОтговор

[quote  Събота и Неделя ако си в кабината

[/quote]Събота и Неделя ако си в кабината на румънците им взимаха по 11 евро за хотел Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
stoil nedev
Старши потребител
****

Рейтинг: +290/-158
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 416
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #11 -: Четвъртък, 01 Април, 2021, 18:22:16 »
ОтговорОтговор


И коя нормална западна фирма има норми за гориво  Ъ?
Нямаше никаква норма на гориво и подобни простотии при тях.
Платих си и глобата за височина , набъбнала до 129.30 евро заедно с гебюрена ( такса за събиране ) на цола. /Zoll/ Излезе при случайна проверка......
 Който му се кара там прав му път.
Общи приказки и простотии няма да драскам. Потвърждавам всичко написано в първия си пост в темата.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!