• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Volvo the Best

Започната от FH16, Събота, 09 Юли, 2011, 21:40:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Hino


Емо, има. Специалните изпълнения, както и т.н. "поръчкови" има опция за шведски.  ;)
А иначе съм съгласен с това за спецификацията, но не забравяй, че дървения бизнес на много места е супер печеливш и има не малко хора които могат да си го позволят. Отделно, не забравяй и факта, че го има и момента на "ефелъка" пред колегите в тези среди. Има доста такива случай ( не само в този бранш де). Могат да си го позволят определено. А и да не говорим, че дали ще му е 1500Е/месец или 1850Е , примерно, лизинга, разликата е точно никаква. Особено като взимат силни заплати. А като е и собственик е малко ... въпрос на чест работата. И престиж.
А иначе специално шведите, за пари всичко могат да ти направят. Както на Освалд лудите изпълнения (макар и не заводски де) - Скания Торпедо кабрио  ::) .
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Hino

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

emilpopoff

  Така е Хино, съгласен съм с теб, наистина кефа цена няма  :) . Просто моя ментор в тоя бранш е доста практичен и прагматичен човек и ми е "промил мозъка" с времето на тема камиони и кеф и наливане на пари в не практични неща, което си е за съжаление, но такива са нещата в нашата татковина в този бранш за малките фирми. 

emilpopoff


Monster

Цитат на: emilpopoff - Вторник, 22 Декември, 2015, 00:43:13
 Лично за мен, красива и яка машина, но кофти конфигурирана. Хем ще е "дърварка" със 700 коня и 16.1 л. мотор, хем е дву оска, че даже не е на редуктор.  По БДС и по каквито и да е стандарти с тази ос, все ще е лека композицията за 700 коня, т.е са си излишни. Поне  за мен така конфигуриран този камион със 700 кс си е напълно излишно "пре-напомпан" .
Иначе австралийските изпълнение на Волво до колкото, съм прочел(до чул) си ги правят в Австралия. Както и тези на техният бранд Мак, моделите са си за техният пазар-нямат нищо общо нито с Европейското Волво, нито с американският Мак. Даже преди бях пускал подобна тема- Рено Магнум за австралийският пазар се е продавало под марката Мак Магнум с КЪМИНС двг-та. Даже има и Волво FH15 с 15 литров Къминс мотор за австралийският пазар.
Даже и Кенуортите са си за австралийският пазар и са различни модели от американските. Имат си австралийски заводи със собствена развойна дейност.
За Фрилайнър и Устърн Стар не съм се интересувал да ли си са много по-различни от американските си събратя.
За това ме съмнява в Щвеция да правят австралийските изпълнения на Волво, поне аз така си мисля.
Въобще не е кофти конфигурирана- в Финландия общото тегло е 76 тона на 9 осна композиция!

hgv_driver

Днес попаднах на този "тест драйв" на FH12 и на този умствен проблясък (0:43):
- Обаче, виж, върви и на по-голяма предавка, но няма да мое да взима завоите.
;D ;D ;D
- Малии, ка е удобно с тия предавки.


emilpopoff

Цитат на: Monster - Сряда, 25 Май, 2016, 03:31:20
Въобще не е кофти конфигурирана- в Финландия общото тегло е 76 тона на 9 осна композиция!
Колега, сигурен ли си, че във Финландия закона разрешава 76 тонна композиция да бъде влачена от двуосен влекач, дори нямащ двойна редукция на главината ?
Защо аз това съм написал, че е излишно 700 коня "дърварка" с 2 оси, че даже нямаща и редукторна главина. То и в Швеция тотала на композицията мисля, че е 60 тона, т.е не си мисля, че всичко се върти по-край Европата и нейните 40 тона тотал.

Тариката

Цитат на: emilpopoff - Четвъртък, 26 Май, 2016, 00:48:06
Колега, сигурен ли си, че във Финландия закона разрешава 76 тонна композиция да бъде влачена от двуосен влекач, дори нямащ двойна редукция на главината ?
Защо аз това съм написал, че е излишно 700 коня "дърварка" с 2 оси, че даже нямаща и редукторна главина. То и в Швеция тотала на композицията мисля, че е 60 тона, т.е не си мисля, че всичко се върти по-край Европата и нейните 40 тона тотал.
В Швеция, Норвегия и Финландия е разрешено/без да е извънгабаритно/дължина 25,25м , височина 4,5 или 4,6м , а ширината си е като в цяла Европа.
  В Финландия е разрешено без да е извънгабаритно 4-осен камион/34 тона общо тегло/с 5 осно ремарке /42 тона общо тегло/. Технически е възможно композицията да е 77тонна. За да са конкурентоспособни Швеция и Норвегия също си променят законодателството в посока увеличаване.
  Конкретно в скандинавия на двуосен влекач слагат нормално 13,62м полуремарке, което има теглич. Там се прикача обикновенно двуосно ремарке/при тях е 20 тона общо тегло, а не 18/. Преди или след ферибота се разкача/за да не е надвишава 16,75м композицията на съчленено ППС/Така общо е 62-64тона някъде.

Boroman21

Въй а тва как спира бре , тва ако му дръпнеш резко ретардера като е празен и си у долъ.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Тариката

Цитат на: Boroman21 - Петък, 03 Юни, 2016, 21:10:18Въй а тва как спира бре , тва ако му дръпнеш резко ретардера като е празен и си у долъ.
Спирачната система не е стандартната за Европа, а прилича на влекач за тежки товари.

Shumaher15


Hino



Знаех, че има, но не бях виждал досега  ;D :D . Уважение за такива фенове на механиката  8) .
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Бриги Магнито

Дали е по-евтинко от аутомата?


loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dapadgiata

Може ли някой да поясни с какво е по-добър камион от Сканиа или МАН например ?
Не съм карал Волво и ми е интересно ,а съм сигурен ,че има колеги дето са карали повечето марки :)
ЧНГ :)

Бриги Магнито

Цитат на: dapadgiata - Понеделник, 02 Януари, 2017, 09:07:59
Може ли някой да поясни с какво е по-добър камион от Сканиа или МАН например ?
Не съм карал Волво и ми е интересно ,а съм сигурен ,че има колеги дето са карали повечето марки :)
ЧНГ :)
С нищо.
Сите са едни и същи железа ,но за едни са по-удобни тези,пък за друг онези


dapadgiata

така си и помислих че е  ;D
Жив и здрав Бриги :)

dapadgiata